Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"not, te rustig voor mij [youtube]https://www.youtube.com/v/oFQPHrk61YM[/youtube] Als filmpje niet laad: https://www.youtube.com/v/oFQPHrk61YM"
"Ik heb XTC gebruikt op een Hardstyle feest, Heerlijk al die geluidjes"
"Dacht dit is wel even leuk om te delen, eventjes wat anders dan al die vragen omtrent XTC Kijk eens hoe leuk deze mensen doen, HAHAAH xD Hoeveel zullen ze op hebben :P? http://www.youtube.com/watch?v=BWHhK4nnafM P.S: Geen idee of dit het goede subforum is, maar het gaat over MDMA dus dacht, het kan hier wel ! Geniet van het filmpje xD"
"Helaas wel.. maar deze mensen moeten wel heel veel gehad hebben om er op die manier bij te lopen... Zonde voor de hersentjes..."
"Deze fantastische goldbars { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Mocht je zoals SmartieAndMe al zij pauzes houden van 6-8 weken wat zouden dan de gevolgen zijn naast dat het niet helemaal volledig hersteld is? Want om heel eerlijk te zijn ken ik echt wel veel mensen die dat ook doen en daar gaat het wel prima mee.. -Remotay"
"Aha pressies.. het was me nooit helemaal duidelijk, nu wel, bedankt!! -Remotay"
"Fieseremiese zei: Nogmaals bedankt voor je uitgebreide antwoord, Fool . Hmm... en het duurt daadwerkelijk dus een paar maand tot je serotonine gehalte weer op peil is? Hopelijk voel ik me dan niet al die tijd zo belabberd, want dit is echt afschuwelijk :'). Eten gaat trouwens bijzonder moeizaam, niet alleen omdat ik nog last heb van m'n kaken maar ook doordat ik de hele tijd een vaag misselijk, ziekig gevoel heb. Is dit bekend bij jou/iemand anders op dit forum? Heb verder nog niemand over mijn bezigheden in Berlijn verteld, behalve m'n vriend. Die had wel het recht om te weten waar mijn chagrijnige buien vandaan komen. Wat zijn volgens jou de spelregels van xtc gebruik? Eens in de zoveel maanden en dan bij een feest waar je echt heel erg naar uitkijkt? Ik heb ook een aantal verhalen gelezen van mensen die het gewoon thuis gebruikten, ik kan me daar de lol niet echt van inzien eerlijk gezegd :P. Echt chill dat je zo uitgebreid reageert op mijn eerste ondoordachte xtc gebruik haha. Ik durf het haast niet te zeggen, maar alles in mij SCHREEUWT gewoon om het weer te gebruiken, om dat gevoel terug te krijgen. Ik kan gewoon nergens anders meer aan denken... is dit normaal? Klik om te vergroten... Het is niet je serotonine wat zo lang duurt om op peil te komen, het is de hersenbeschadiging die je oploopt, je axonen worden gebombardeerd als je XTC gebruikt, en dat duurt nou eenmaal 3 maanden voor een positief herstel... Over dat ziekige gevoel... nooit last van gehad, de ene heeft er meer last van dan de ander. Je zou minimaal 3 maanden moeten wachten op volledig herstel, nou moet ik eerlijk toegeven dat ik iedere keer maar 2 maanden wacht, tot nu toe gaat dat prima maar de hersenbeschadiging loopt zo langzaam wel op bij mij... daarom heet het ook de (2-3 maand-regel) Thuis gebruiken kan ook super vet zijn, de verhalen zijn er wel! nou houd ik er meer van om keihard los te gaan op een of andere hardstyle/hardcore party, but thats just me En over dat je er steeds aan denkt... dat spookt ook de hele tijd door mijn hoofd, maar wat je ook doet, blijf het negeren want als je weer zo'n stap zet en een korte pauze houd, word dat gevoel alleen maar erger, totdat het een keer fout gaat, maar dan ben je te laat. P.S: Ben zelf nog niet zo ervaren met het gebruik van XTC, dus als enige info niet klopt, verbeter me dan AUB!"
"Nu wacht ik eigenlijk maar 6 tot 8 weken per keer dat ik gebruik (Wel aanbevolen dosis)... moet ik me zorgen gaan maken of kan dit nog wel...? Alvast bedankt! -Remotay"
"Wat er kapot gaat bij veelvuldig MDMA gebruik is toch je Serotonine axonen als ik het goed begrepen heb? Zolang je er niks van merkt lijkt het mij geen probleem, maar het is wel een risico, zeker mee eens!! -Remotay"