Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOp welk feest word welke drug gebruikt

Op welk feest word welke drug gebruikt

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat dat voor iedereen verschillend is... Andere ervaringen hè.
Ik vind xtc het fijnst op een deephouse feestje, en speed op een hard technofeest. En 6-apb het liefst op een festival overdag, want dan is het minder storend dat het zo lang werkt en ben ik gewoon de hele dag hyper, haha.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
ZERO- zei:
En 6-apb het liefst op een festival overdag, want dan is het minder storend dat het zo lang werkt en ben ik gewoon de hele dag hyper, haha.
Klik om te vergroten...

Kijk weet ik dat ook, dank voor het delen! Vroeg me dit al af.
Veel RC's zijn ook stimulanten vaak zover ik het allemaal lees.

En voor de 'underground' feestjes met uitzonderingen natuurlijk, raad ik je een (goed) goa feest aan voor geestverruimende middelen als ketamine/LSD/paddo's/truffels etc. :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
25tolife zei:
Kijk weet ik dat ook, dank voor het delen! Vroeg me dit al af.
Veel RC's zijn ook stimulanten vaak zover ik het allemaal lees.

En voor de 'underground' feestjes met uitzonderingen natuurlijk, raad ik je een (goed) goa feest aan voor geestverruimende middelen als ketamine/LSD/paddo's/truffels etc. :)
Klik om te vergroten...
Ja je kan het best 's nachts op een feestje doen, maar het werkt zo lang, dan slaap je sowieso niet. Ik nam het om drie uur 's middags beide keren en had 's nachts om 1 uur nog energie voor tien en niet zo veel geslapen ook. En ik word er zelf best hyper van en heb dan zin om rond te rennen en ruimte te hebben dus ik vind het wat meer bij een overdag festival passen dan 's nachts op een feestje (waar het meestal druk is).

En LSD/paddo's of zo op een feestje lijkt me echt heeeel bizar. Ben je dan niet totaal de weg kwijt? Tenminste ik heb één keer truffels gedaan en toen waren we ff een tijdje buiten gaan lopen maar waren maar al te blij dat we weer thuis waren op gegeven moment omdat we echt het idee hadden dat we raar en debiel liepen te doen (was vast ook zo).
G
GodHaveMercyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ga vooral naar jump up dnb feestjes en daar merk je dat er veel xtc en wiet word gebruikt. Soms ook speed maar dat heb ik nog maar weinig gezien. persoonlijk hou ik het bij wiet en heel soms xtc :wink:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#5
is voor iedereen persoonlijk, op elk feest wordt elke soort drugs gebruikt
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor mij dan:

Reggae en aanverwanten:
Wiet, hasj beetje alcohol

Goa en aanverwanten:
Lage dosis LSD, MDMA, Ketamine, 2C-B, wiet/hasj,.... als het maar een trippy ondertoon heeft.

Acidcore en het stevigere werk:
Speed, alcohol

Psychedelic rock:
lage dosis LSD, wiet/hasj en/of beetje alcohol

....

Ach...het verschilt ook....hoe de sfeer is set/setting...
R
RemotayLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb XTC gebruikt op een Hardstyle feest, Heerlijk al die geluidjes :hearteyes: :hearteyes:
c
carlosssssLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heee,

Ik vroeg me af of jullie weten op welke feest het meest drugs word gebruikt.
En als jullie ook gebruiken zo ja, en wat precies op welke feest.
Is het bij een hardcore feest bijvoorbeeld chiller om te snuiven of juist een Pilletje te nemen.


Groeten Carlos

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."