#1
Ik denk dat dat voor iedereen verschillend is... Andere ervaringen hè.
Ik vind xtc het fijnst op een deephouse feestje, en speed op een hard technofeest. En 6-apb het liefst op een festival overdag, want dan is het minder storend dat het zo lang werkt en ben ik gewoon de hele dag hyper, haha.
Ik vind xtc het fijnst op een deephouse feestje, en speed op een hard technofeest. En 6-apb het liefst op een festival overdag, want dan is het minder storend dat het zo lang werkt en ben ik gewoon de hele dag hyper, haha.