Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dirkjan zei: Bekijk bijlage 55870 Bekijk bijlage 55872 Het lijkt wel een beetje op elkaar vind ik. Klik om te vergroten... Hier heb ik geen kaas van gegeten đđ¤ˇââď¸"
"Jammer van zoân bozige reactie. sorry ik zag alcohol niet als drugs."
"Hoi allemaal, hoeveel l-tyrosine slikken jullie en waarom? ik wil de werking van mijn methylfenidaat wat versterken maar niet gelijk om verhoging vragen bij de huisarts. Ik lees nu veel verschillende hoeveelheden mbt je gewicht maar dan zou ik 8 capsules moeten slikken đ Iemand daar goed uitleg over? ik merk dat het ook in trek is bij veel mensen dus ben wel nieuwsgierig đ"
"MR_CHIP zei: wow afslankpillen met amfetamine erin ze verzinnen ook van alles đ puik idee ,,,,, hint : not :P Klik om te vergroten... Haha al super oud hoor"
"ljuv zei: Sorry voor de boze reactie maar klinkt echt als een kutidee. Enniewees ter vergelijking: ik slik elke dag 30mg (lisdex)amfetamine voor mijn adhd, volwassenen krijgen soms meer dex per dag toegeschreven, zoân 40 mg als ze het nodig hebben. Maar dit is wel allemaal onder toeziend oog van artsen en met goedgekeurde medicatie (die bijwerkingen beperkt). Dus als je pep nodig hebt voor energie en euforie, dan zou je die zelf misschien eens kunnen bezoeken⌠Zelf aankloten is wel vragen om verslavingsproblematiek. En dit is wel een indicator daar voor. ljuv zei: Sorry voor de boze reactie maar klinkt echt als een kutidee. Enniewees ter vergelijking: ik slik elke dag 30mg (lisdex)amfetamine voor mijn adhd, volwassenen krijgen soms meer dex per dag toegeschreven, zoân 40 mg als ze het nodig hebben. Maar dit is wel allemaal onder toeziend oog van artsen en met goedgekeurde medicatie (die bijwerkingen beperkt). Dus als je pep nodig hebt voor energie en euforie, dan zou je die zelf misschien eens kunnen bezoeken⌠Zelf aankloten is wel vragen om verslavingsproblematiek. En dit is wel een indicator daar voor. Klik om te vergroten... Ik ben er al eens voor naar een dokter geweest maar ze zeggen dat er niks voor is⌠behalve antidepressiva Klik om te vergroten..."
"ljuv zei: Sorry voor de boze reactie maar klinkt echt als een kutidee. Enniewees ter vergelijking: ik slik elke dag 30mg (lisdex)amfetamine voor mijn adhd, volwassenen krijgen soms meer dex per dag toegeschreven, zoân 40 mg als ze het nodig hebben. Maar dit is wel allemaal onder toeziend oog van artsen en met goedgekeurde medicatie (die bijwerkingen beperkt). Dus als je pep nodig hebt voor energie en euforie, dan zou je die zelf misschien eens kunnen bezoeken⌠Zelf aankloten is wel vragen om verslavingsproblematiek. En dit is wel een indicator daar voor. Klik om te vergroten... Ik zie echt potentie in je antwoord. Echter is mijn huisarts erg moeilijk met medicatie. Goed zal het niet zijn, maar dan heb je wel een goedgekeurd iets⌠en liever iets minder goeds dan een vermoeide negatieve ouderâŚ"
"OtherShore zei: Okay, de dosering is dus vrij laag â op zich binnen de kaders van medicinaal gebruik. Ik snap de reacties wel; zelfmedicatie is over het algemeen geen goed idee en je kunt je afvragen of stimulantia de juiste oplossing zijn voor overgewicht, maar ik schrik niet van de dosering. Dus ik denk niet dat je gebruik bijzonder schadelijk is. Waar ik me meer zorgen over maak is dat je de pillen neemt âvoor de energie en het positieve gevoelâ, want daar zijn medicinale stimulantia niet voor bedoeld. Dat neigt naar misbruik en kan snel uit de hand lopen met alle gevolgen van dien. Klik om te vergroten... Dankjewel.. ja ik word er gewoon een leuker mens van vind ik zelf en denk me kinderen ook.. ik ben echt geen wereld van verschil met of zonder, maar kan gewoon meer aan en heb meer zin om de dag door te komen etc etc"
"Spyro zei: Hoe komt het dat je zo negatief bent? Daar kun je vast wel iets mee Klik om te vergroten... Dat is psychisch.. aard van het beestje. Antidepressiva, gesprekken etc werkt nietâŚ"
"Mevrouw Pløp zei: Dit. Altijd af te raden om langdurig energie te 'lenen'. Om een negatief en vermoeid gevoel tegen te gaan lijkt meditatie, yoga, therapie en als dat allemaal niet werkt misschien toch antidepressiva een beter idee dan amfetamine. De kans dat je die geleende energie ergens met dikke rente terugbetaald is niet afwezig. Klik om te vergroten... Ik slik al antidepressiva.."
"OtherShore zei: Voor ADHD heb je methylfenidaat, dexamfetamine en lisdexamfetamine. Maar niemand gaat je dat voorschrijven als je geen ADHD diagnose hebt. Zeg nooit nooit, maar het is zeer onwaarschijnlijk. Vroeger werden er wel stimulantia voorgeschreven bij overgewicht, maar inmiddels zijn er betere opties. Als je toch voor een nootropic wilt gaan raad ik phenylpiracetam aan. Dat is de meest stimulerende van de piracetam verwanten. Het is een relatief milde stimulant die zich moeilijk laat misbruiken (snelle gewenning en de dosis laat zich niet makkelijk opschalen). Voor af en toe lijkt phenylpiracetam me redelijk veilig. Als af en toe niet genoeg is en als je denkt dat je ADHD zou kunnen hebben zou ik dat aankaarten bij de huisarts, maar dat snap je zelf ook wel. Klik om te vergroten... Hoi hoi ik heb dus wel voor mijn depressie methylfenidaat 18mg gekregen van de huisarts. Maar ik loop al 10 jaar bij de huisarts dus niet zo op de 1 of andere dag gekregen. het zou mij energieker moeten maken? Minder down. Maar merk het niet. Dit medicijn hoeft volgens mij niet in te werken đ¤ˇââď¸ Juist omdat ik geen adhd heb zou dit het met mij moeten doen.. iemand ervaring?"