Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKratom hoeveelheid

Kratom hoeveelheid

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
R
Rella88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedemorgen!
bij welke hoeveelheid kratom merken jullie een lekkere energie, goede stemming?
En bij welke soort?

ik hoor graag meer ervaringen 😊
a
anonyfredLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een keer die normale dosis waar je thee van kunt zetten geprobeerd samen met mijn vriendin. We hadden uiteindelijk alle 10 de dosissen op en voelde ons zeer licht anders. We hadden voor dat geld beter iets anders kunnen halen.

Ik weet niet hoe het zit met de extracten
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#3
anonyfred zei:
Ik heb een keer die normale dosis waar je thee van kunt zetten geprobeerd samen met mijn vriendin. We hadden uiteindelijk alle 10 de dosissen op en voelde ons zeer licht anders. We hadden voor dat geld beter iets anders kunnen halen.

Ik weet niet hoe het zit met de extracten
Klik om te vergroten...
Dan had je helaas hele slechte kwaliteit kratom. Als je 10 doseringen op zou hebben van goede kratom zou je alles onder kotsen (overdosis). Overigens zou ik er ook geen thee van maken, maar gewoon mengen met vruchtensap of iets anders dat de smaak verbergt. Dat werkt altijd.

Om op de vraag van de topicstarter in te haken: de doseringen verschillen best wel per soort die je uitkiest. Ik neem wel eens de soort "super maeng da" dat is een sterke groene kratom soort, 1 tot 2 gram is dan al voldoende.

Wat ik dan merk is een licht euforisch en gemotiveerd gevoel. Echter werkt het alleen op die manier als ik het maximaal 1x per week neem, anders wordt ik er vooral een beetje duf en gedempt van.
a
anonyfredLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ow ja zij had dat inderdaad wel. Misselijkheid en kotsen. Verder niet veel. Ik merkte een klein beetje wazig. Bedankt voor de tip

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."