Van (veel) L-tryptofaan en/of in combinatie met bijvoorbeeld monoamineoxidase-remmers kan je serotonine gehalte verhoogd raken. En dat kan slaperigheid veroorzaken.
Haha hierdoor viel ik vroeger dus van mdma in slaap😂 en na een feest makkelijk in slaap. Nu niet meerVan (veel) L-tryptofaan en/of in combinatie met bijvoorbeeld monoamineoxidase-remmers kan je serotonine gehalte verhoogd raken. En dat kan slaperigheid veroorzaken.
Van (veel) L-tryptofaan en/of in combinatie met bijvoorbeeld monoamineoxidase-remmers kan je serotonine gehalte verhoogd raken. En dat kan slaperigheid veroorzaken.
Oké.. ja ik slik 1 capsule tryptofaan van 500mg tryptofaan er in. En geen Mao remmersVan (veel) L-tryptofaan en/of in combinatie met bijvoorbeeld monoamineoxidase-remmers kan je serotonine gehalte verhoogd raken. En dat kan slaperigheid veroorzaken.
Misschien ben je er erg gevoelig voor of heb je een tekort aan L-tryptofaan vanuit je voeding.Oké.. ja ik slik 1 capsule tryptofaan van 500mg tryptofaan er in. En geen Mao remmers
Veel mensen (incl. Ik) krijgen echt killer hoofdpijn van l-tyrosineJa kwa voeding kan het wel kloppen, want ik lust niet veel 🙈 dan ga ik toch overstappen naar de tyrosine, neem ik de €30 verlies maar voor lief haha.
hoeveel tyrosine is raadzaam om in te nemen?
Ja kwa voeding kan het wel kloppen, want ik lust niet veel 🙈 dan ga ik toch overstappen naar de tyrosine, neem ik de €30 verlies maar voor lief haha.Misschien ben je er erg gevoelig voor of heb je een tekort aan L-tryptofaan vanuit je voeding.
Tyrosine is een aminozuur waar o.a. dopamine van kan worden gemaakt in je lichaam. Dat is inderdaad een logischer supplement als je meer dopamine zou willen. Ook hierbij werk dat ebkel als je te weinig via je voedsel binnen krijgt. Of in hoge doseringen.
Dit is echter niet hetzelfde. Bij MDMA-gebruik is er juist sprake van een zeer hoge afgifte van serotonine, wat resulteert in een tekort aan serotonine in het lichaam. Veel mensen proberen in de dagen na het gebruik van MDMA hun serotoninegehaltes weer op peil te brengen door middelen zoals L-tryptofaan of 5-HTP te gebruiken. Dit verklaart ook waarom mensen vaak juist NIET goed kunnen slapen in de dagen na het gebruik van MDMA.Haha hierdoor viel ik vroeger dus van mdma in slaap😂 en na een feest makkelijk in slaap. Nu niet meer
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."