Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsL-tyrosine hoeveelheid

L-tyrosine hoeveelheid

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
Rella88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal, hoeveel l-tyrosine slikken jullie en waarom?
ik wil de werking van mijn methylfenidaat wat versterken maar niet gelijk om verhoging vragen bij de huisarts.
Ik lees nu veel verschillende hoeveelheden mbt je gewicht maar dan zou ik 8 capsules moeten slikken 😅
Iemand daar goed uitleg over?

ik merk dat het ook in trek is bij veel mensen dus ben wel nieuwsgierig 😊
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik slik af en toe l-tyrosine (500mg capsule) en in periodes met veel spanning en stress neem ik er ook 'savonds dan alleen 200mg 5htp bij.

De hersenen hebben behoefte aan balans in serotonine en dopamine. Zonder een juiste balans kun je wel heel veel van het ene slikken, maar is dat voor mij althans niet altijd het antwoord op goed voelen in het hoofd.

Ik slik dan maximaal 500mg per dag l-tyrosine. Ik heb ADD maar ben tegen het gebruik van dagelijkse medicatie. Ik wil alleen af en toe recreatief wat gebruiken. Nadat ik recreatief gebruikt heb merk ik dat mijn spiegels anders zijn dan anders en ga dan l-tyrosine overdag gebruiken en 'savonds voor het slapen 5htp tot ik me weer redelijk stabiel voel.

Voor de rest train ik ook regelmatig en ik neem weleens een eiwitshake ik geloof dat daar ook l-tyrosine inzit. Durf je niet te zeggen welke dosering dat betreft.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik op deze wijze al jaren goed functioneer met mijn AD. Heb wel ups and downs maar ik denk dat dat wel een beetje bij het leven hoort.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."