Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ha dus conclusie : het wordt gedaan, maar eigelijk is het dom want je verspilt de dure coke grotendeels"
"Ik heb da al 2 keer gedaan ( laatste keer was vorige donderdag). telkens maar 2 gram met 3 personen. Persoonlijk vond ik het wel fijn, maar ik kon me niet meteen inbeelden hier aan verslaaft te raken, vooral als ik bij de prijs stilstond. Persoonlijk vin ik mdma lekkerder ( niet op partys maar ook gewoon thuis chill in de zetel met paar maten en zo )."
"Dzy zei: Waarom begin je aan een drugs als deze? Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik weet zeker dat je van iedereen wel hebt gehoord dat dit het slechtste van het slechtste is. En iedereen (myself included) denkt dat hij een drug makkelijk in de hand kan houden tot het te laat is. Wanneer was de eerste keer dat je basede? Klik om te vergroten... De eerste keer was zeker al een paar maand geleden. Denk trouwens niet dat ik het ooit nog zal doen. Geen van de 2 keren was het trouwens op voorhand gepland. Zat gewoon bij paar oudere maten die da soms eens doen maar ook nie verslaaf zijn. Ik moet wel zeggen als het een stuk minder duur zou zijn dan zou ik het mss wel meer doen."
"Eum de eerste keer was da nadat ik me 2 maten was weggeweest en we bleven bij enen slapen. De ene zei datter nog iemand ging komen me coke. En ja ik dacht "cool , nog nooit gedaan ". Maar ze zeiden dat snuiven nie zo leuk was als roken dusja. Ik wist op dat moment ook niet teveel over dat basen en zeker niet dat het zo verslavend kon zijn. Ik vond het gevoel wel leuk maar nog niet in verslavende zin. Op het moment zelf is het zo van " meer, meer " maar de dag erna had ik zoiets van voor mij hoeft het niet meer ( met bvb lachgas zou ik de dag erna al meteen weer willen ) Kheb het dus nog eens gedaan vorige week, ook weer in de situatie als de eerste maal, maar toen duurde de effecten iets langer, de coke was beter. Omdat het naar mijn menig te kort en te duur is zal de kans klein zijn dat ik het ooit nog zal doen."
"Vorige week dinsdag hebben ik en een maat wat speed gebruikt van ongeveer 22u tot 8u smorgens. Maar plots rond 10u smorgens begonnen we ons allebei wat slecht te voelen. Veel hadden we denk ik niet binnen ( elk 0.5 gram ) , maar het slechte gevoel bleef aanhouden tot de woensdagavond. Ik kreeg paniekaanvallen en hartkloppingen gedurende de hele woensdag. Tegen de avond verbeterde het enigzins, maar ik kon woensdag toch niet goed slapen ( ongeveer 4 uurtjes ). Toen ik de donderdag opstond kon ik nog altijd niet te veel eten en ik kreeg de donderdagavond nog een serieuze paniekaanval ( hartkloppingen nog heftiger dan anders ) ik dacht even dat het gedaan was met me. Ook die avond kon ik niet goed slapen en had in die twee dagen nog maar een bordje spaghetti gegeten. Toen ik de vrijdag opstond voelde ik me nog altijd duizelig, angstig en misselijk. Het is nu zondagavond en ik denk nog altijd dat ik een paniekaanval kan krijgen en hartkloppingen. Dit is toch niet echt normaal, het is al 5 dagen geleden. Ik kan me echt nie concentreren en heb zin in niets. Lijkt dit op een overdosis speed? Het was idd wel sterk spul. Hebben jullie tips tegen die lichte paniekaanvallen en zo? Ik gebruik zelden speed nochtans. groeten"
"Ik heb net enkele grammen witte pasta gekocht, maar omdat ik geen dagelijkse gebruiker ben zal ik er wel enkele weken kunnen mee doen. Bewaar je het het best nog in vochtige pasta-vorm of toch beter eerst uitsmeren en laten drogen en dan bewaren? En in de frigo ( koelkast ) of ergens anders?"
"Ja ik voel me al weer veel beter, ik denk dat het echt wel sterk spul is, want gisteren nam ik een miniminimespuntje van het spul rond 20u00, heb de hele nacht nie echt vast kunnen slapen ( ong 2 a 3 uurtjes ), het is nu bijna 11u en ik voel me wel nog altijd fitter dan anders (ik heb wel honger maar mentaal ben ik zeker nie moe). Zou het kunnen dat dit methamphetamine is ipv gewone ?"
"Frisko zei: Klik om te vergroten... spamposten ?"
"Hallo, Ik neem al een week of 2 een SSRI ( Selectieve Serotonine Heropname Remmer ). Ik heb wel het gevoel dat het werkt op mijn humeur, maar het maakt me zo passief dat ik mijn huis niet meer uit kom. Daarom vraag ik mij af of ik niet beter een SNRI ( Serotonine en Nordadrenaline Heropname Remmer) zou vragen aan mijn psychiater. Heeft iemand ervaring met het verschil tussen de twee? Ik stel het wat simpel voor wellicht maar heb niet te veel zin om veel te typen"
"het is mss een domme vraag voor de ervaren coke-gebruikers hier maar toch : kan je coke in poedervorm gewoon in een sigaret draaien en oproken? een maat van me beweert dat hij dat vaak doet maar ik geloof da niet echt, volgens mij verspil je die coke dan en is het kookpunt van snuifcoke toch ook niet goed om te roken? ik heb het dus niet over crack eh"