#1
Ik heb net enkele grammen witte pasta gekocht, maar omdat ik geen dagelijkse gebruiker ben zal ik er wel enkele weken kunnen mee doen. Bewaar je het het best nog in vochtige pasta-vorm of toch beter eerst uitsmeren en laten drogen en dan bewaren? En in de frigo ( koelkast ) of ergens anders?

