Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Drientje zei: Ik vind dit even kansloos als aansteker vloeistof inademen. Als je je nou persé raar wilt voelen hou dan je neus en mond dicht en bouw, door de ingeademde lucht, door je neus uit te willen ademen(gaat niet die zit dicht),druk op in je hoofd. Dit geeft evengoed een high gevoel. Dit deden vrienden van mij vroeger, weet overigens niet of het schadelijk is. Benzine dampen zijn hoogst schadelijk en wil je dit expiriment nogmaals uitvoeren koop dan bij de drogist ether en adem die in. Dat kan ik nog meer waarderen dan dit. Klik om te vergroten... dat doet vet zeer aan me oren"
"Hey, ik zou binnenkort met wat vrienden van me paddo's gaan gebruiken maar ik ben bang voor een badtrip? Dus mijn vraag was krijg je dat snel? en hoe kan ik dat voorkomen en wat gebeurt er dan allemaal? Graag even een uitleg aub. Groete!"
"Dat is wel beter, weetje ook hoelang de trip ongeveer duurt? En sorry dat ik het in de verkeerde ding heb gepost ging perongelijk"
"Dus niet in je slaapkamer als je ouders thuis zijn net als ik voor het eerst met XTC"
"Aight, oke bedankt voor de informatie mensen"
"Je moet altijd zoiezo meer wiet dan tabak erin doen. Ik doe altijd 3 kwart wiet en 1 kwart tabak. En al zijn we met ze 2e gewoon gram wiet en klein beetje tabak."
"Ik werk al een jaartje met Fruityloops, prima programma opzich. Ook makkelijk te kraken hoor. Alleen wat kopieer en plakwerk. staat meestal uitgelegd in het READ ME bestand. Welk ook prima met een midikeyboard!"
"Opgezwolle - Eigen Wereld"
"Niemand Roxanne in het stadje schagen?:$"
"Mooi report hoor, had je dat van die joodjes nou getript of was dat reality?"