Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"op cafe: stella of hoegaarden chill thuis: jupiler normaal desperados ook maar da's schandalig duur in de nightshop"
"met kleine flesjes wodka shmirnoff ofzo trainen hehe een paar jaar geleden werd ik zwaar misselijk en fucked up na zo eentje heel af en toe maken we nogis een grote fles open.. pas na de helft ervan op te zuipe, ga ik van goed aangeschoten naar zat aangezien bier rond de 5% is en wodka (bijna) 40% kun je snel vooruitgang boeken hahah"
"af en toe een lekker glas wodka of 2 is echt wel chill vind ik samen met redbull, sinaas ofzo ik heb gemerkt dat de meeste gwn overdrijven en hun grenzen niet kennen drinken om te drinken is verre van chill zo dronk een vriend van mij al eens een volledige fles wodka leeg alsof het kraantjeswater was (het gedacht alleen al...) bier kan wel lekker smaken soms maar word er niet graag dronken van.. liever wodka en de kutste drug is speed vind ik je voelt je overdreven goed, energiek, ... maar al snel vergeet je te eten en shit, katers iedereen kent speed wel"
"speed en lekkere hasshhh"
"als je sneller, groter en dikker begint te rollen als je omgekeerd rolt zodat je een stuk rand kan afscheuren (frans, hollandaise, reverse, ...) als je de joint niet meer gwn kan blowen op dezelfde manier als een sigaret maar direct een paar keer na elkaar trekt en telkens stevig inhaleerd (staat gelijk aan 1 trek voor mij) en als je tijdens het lezen meerdere zinnen terug moet lezen om dan verder te kunnen lezen echt fucking irritant"
"Bartyo zei: Rapido zei: en als je tijdens het lezen meerdere zinnen terug moet lezen om dan verder te kunnen lezen echt fucking irritant Klik om te vergroten... hahaha, ik heb dat altijd als ik na een joint ga leren voor school. Dan betrap ik me er vaak op dat ik wel lees, maar geen flauw idee heb waar het nou over gaat. Weer zoeken waar ik gebleven was dus :P Klik om te vergroten... ik bedoel als je nuchter bent..."
"htweeoo zei: Van goede speed ben je de eerste keer. een lijntje zo lang als een sigaret en redelijk dun al 3 uur zoet. Klik om te vergroten... hahahahahahahaha KUTSPEED met die lengte en dikte op z'n minst 8 uur"
"50 Ã 60 uur.. van trillende voorwerpen tot stemmen"
"htweeoo zei: in bed liggen met je vriendin en knuffelen en kussen Klik om te vergroten... slikte die ook 35 pillen per dag?"
"-spaceman- zei: De meeste mensen die het hardst schreeuwen dat je om de 3 maanden moet gebruiken doen dat zelf zelden.... Ik heb ook meegedaan! :P Klik om te vergroten... hahaha true maar na die 'bijna-huilbuien' kreeg ik toch een positieve klik: NOOIT meer binnen de maand als ik toch meer dan 2 maanden kan wachten of het gwn vergeet ... BONNE CHANCE p.s. we leven maar 1 keer"