Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vlindertje zei: Dank je wel! Ik weet dat ik een goeie beslissing heb genomen maar nu zit ik in angst dat ik mijn kind aan hem moet meegeven. Hij mag hem nu 2x per week een paar uurtjes hebben maar meer durf ik hem echt niet toe te vertrouwen met zijn gebruik en zijn korte lontje en bedreigingen Klik om te vergroten... Heb je ex je zoontje eigenlijk wel erkent als zijn kind. Zo nee, dan ben je niet verplicht je kind met de vader mee te geven. Daar heeft ie dan gewoon geen recht op....en kan je dus dat gewoon weigeren....... theoretisch gezien dus. Zo ja, dan is er nog zoiets als alimentatie, dus is hij verplicht om financiële bijdragen te leveren voor de onkosten van jullie kind. Dus eigenlijk heeft ie dan helemaal geen geld voor dope 🙃..... ook puur theoretisch gezien dus. Maar goed ik wens je veel sterkte en wijsheid toe in deze situatie. En hoop dat er snel een moment komt dat je er met een tevreden blik op terug kan kijken........... Dat deze situatie ver achter je ligt..."
"Hansklok zei: Ben alllen bekend met oxycodon en morfine. Is heroïne zo anders dan ? nja iniedergeval heb geen ervaring met kratom. Zou het wel eens willen proberen. Zouden diegene die wel op wolkjes lopen als ze kratom gebruiken zich even willen melden bijnde balie hieronder . dankjewel Klik om te vergroten... Ik zelf ben nog maar amper een week bekend met kratom. Ben dit ook gaan gebruiken om te stoppen met heroïne omdat mijn gebruik al aardig begon te lijken op een verslaving, en lichamelijke afhankelijkheid van die zooi, na anderhalf jaar heroïne gebruikt te hebben ( niet echt veel maar wel dagelijks ongeveer 0,1- 0,2 gram ). Ben in de jaren tachtig wel een tijdje verslaafd geweest aan de bruin en de wit, en na 8 a 9 jaar gebruikt te hebben ben ik toen afgekickt met de meta, en daarna van de meta weer afgekickt met de bruin omdat afkicken van de methadon nog erger was. ( ik weet het ) En daarna geen heroïne meer gebruikt. Na ongeveer 30 jaar de "brave" huisvader uitgehangen te hebben, kwam de heroïne weer op mijn pad en ben dit in de eerste maanden sporadisch gaan gebruiken ( klein puntje per dag ) omdat het goed werkte tegen pijn, vermoeidheid en mijn humeur. De eerste maanden lukte me het ook makkelijk om een paar dagen met die bruine zooi te stoppen en hielt mezelf maar voor dat ik de boel wel onder controle had zolang ik niet teveel gebruikte... en ik al wat ervaring met heroïne had...niet dus, dus ik had een probleem. Naar de huisarts was geen optie, en voor de rest schaamde ik me ook dat ik tegen beter weten in toch weer begonnen was. Ook al was het naar mijn idee als een soort medicinaal gebruik om mij lichamelijk en geestelijk wat beter te voelen vanwege mijn gezondheid want ik ben ook geen 20 meer... Dankzij dit forum en de info en adviezen van forumleden ben ik kratom gaan gebruiken om te kunnen stoppen met de bruin. En dat lukt goed!!! Heb nu 6 dagen geen dope meer gebruikt en dankzij de kratom geen centje pijn, want ik ervaar nog steeds het zelfde relaxte ontspannen gevoel als met dope. Ik gebruik voorlopig dagelijks nu 2 x 5gr van verschillende soorten en voel me een tevreden mens. Die achteraf al een -tig jaar eerder met kratom had moeten beginnen, want het werkt perfect tegen mijn lichamelijke kwaaltjes waar we op latere leeftijd tegen aan lopen, voel me weer 20 jaar jonger... Mzzzzl, Randland"
"Cardboard zei: Mensen hier die ervaring hebben met de gele kratom varianten? Ik las wisselende verhalen hierover, ben benieuwd naar ervaringen. Ik ben zelf het meest te spreken over de green malay, alleen zoek ik wat alternatieven om mee af te wisselen tegen de tolerantie. Klik om te vergroten... Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar aangezien ik amper 2 weken bekend ben met kratom. Zelf ben ik wel fan momenteel van de rode varianten, aangezien die meer een ontspannende uitwerking heeft, en beter tegen pijnbestrijding. Momenteel heb ik de Super Maeng Da Green en Red besteld, en Super Red Borneo en Super Red Vein welke we eens uit gaan proberen. Witte en de gele zijn de volgende op de lijst voorlopig voor later....."
"Volgens mij moet dit lukken. En inderdaad de forumregels, daarom laat ik het er even bij. Maar binnenkweek is professoneler?,..daar zijn de meningen over verdeelt. Ligt er maar net aan wat de weergoden ons brengt, en inderdaad is binnen kweken soms wat beter beheersbaar. in ieder geval succes....."
"Ik denk met de auto geen probleem, zelf kom ik regelmatig ( ongeveer 3x p/j ) in Frankrijk. Altijd gewoon cannabis in de bagage en go with the flow....Fijne vakantie....en succes, geniet ervan."
"Ik denk inderdaad dat 12,5 gr p/p een beetje teveel was van het goede. Zelf gebruik ik dagelijks kratom, maar meer als 5 gr per keer echt niet. Misselijkheid bij deze hoeveelheden is eigenlijk dan ook te verwachten denk ik. Of kratom verslavend is wil ik niet echt geloven. Een milde afhankelijkheid wel. Met kratom is het eigenlijk des te minder des te meer. Het ligt er natuurlijk ook aan welke kratom je gebruikt hebt. 1 - 2,5 gram: Drempel 3 - 4 grams: Mild 5 grams: Goed effect 10 grams: Sterk 10 - 15 grams: Zeer sterk!!"
"Pluk vd Petteflet zei: Ik gebruik het nu iets meer dan 3 maanden. Ik kreeg het vanwege een niersteen (nooit geweten dat dat zo'n pijn kan doen...!!) en zenuwpijn. Maar dat was op een gegeven ogenblik over en ik bleef gebruiken, mede omdat ik merkte dat ik weer ziek werd als ik stopte (heb het eerder gebruikt). De dosering was in het begin "braaf" 3 x 50 mg per dag. Maar al gauw werd dit meer. Mijn dosering is de afgelopen weken vrij wisselend geweest. Dan weer 4 of 5 x 50 mg maar de laatste dagen 6 of 7 x 50mg. Heb geprobeerd om het af te bouwen met druppeltjes, maar het lukt gewoon niet. Ik ga dan toch weer meer gebruiken. Daarom heb ik besloten om per a.s. zondag gewoon te stoppen en niets meer te nemen. Ik heb dit de vorige keer ook zo gedaan en ben toen echt door een hel gegaan maar toen zat ik er meer dan een jaar aan.. Dus hóóp ik dat het dit keer mee zal vallen maar ik vrees van niet. Ik zie er zo vreselijk tegenop! Ze zeggen wel eens een ezel stoot zich niet aan dezelfde steen.. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan! Klik om te vergroten... Hoi Puk, ik weet uit eigen ervaring en ervaringen van andere die afhankelijk waren van en door opiaten, Kratom een wondermiddel is. Weet niet of je er al bekend mee bent misschien, maar zeker de moeite waard om je daar eens in te verdiepen op internet, google, etc. Bij twijfel of vragen mag je altijd een p.b sturen. Succes verders"
"rockbitch zei: Wat als je huisarts geen meer voorschrijft? Gebruiken jullie iets anders? Klik om te vergroten... Misschien is Kratom een optie?..."
"Breekt de pleuris uit..."
"Hoelang duurt het voordat kratom lichamelijk afhankelijkheid vertoont. Oftewel hoelang moet je dagelijks gebruiken en hoeveelheid tot verslaving?"