#1
Nu heb ik verder geen starttips gegeven, maar volgensmij heb jij al genoeg kennis voor een goede start
En al doende leert men, dus ik zou vooral niet te lang wachten.
Maar binnenkweek is professoneler?,..daar zijn de meningen over verdeelt.

Ben je niet bang dat dit stress op gaat leveren?
Ik zou het zelf om die reden niet doen.
Op het moment dat je kunstlicht gebruikt, zit je al in de hoek met de naam: verboden.
Ook al heb je maar 5 planten, met kunstlicht kan je in de problemen komen......
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."