Op skoften staat nu iets over een agente die via de huid in aanraking is gekomen met Fentanyl en daar een od door kreeg. Of het een broodje aap verhaal is weet je natuurlijk niet 😆
Deze docu van Vice gaat over Datura.Er is een docu op Vice genaamd World's scariest drug. Deze staat op YouTube. Maar wat jij beschrijft is minder heftig.
Als je een handdoek met een hele sterke research chemical, waar je met 10mg al te leip op gaat ergens naar binnen flikkert gebeurt er misschien ook wel zoiets naars als wat jij beschrijft. Hopelijk breng ik geen mensen op goeie ideeën.
Maar speculeren mag hier niet en heeft ook totaal geen zin 😉
Op skoften staat nu iets over een agente die via de huid in aanraking is gekomen met Fentanyl en daar een od door kreeg. Of het een broodje aap verhaal is weet je natuurlijk niet 😆
Was gewoon benieuwd of dit mogelijk wasEr is een docu op Vice genaamd World's scariest drug. Deze staat op YouTube. Maar wat jij beschrijft is minder heftig.
Als je een handdoek met een hele sterke research chemical, waar je met 10mg al te leip op gaat ergens naar binnen flikkert gebeurt er misschien ook wel zoiets naars als wat jij beschrijft. Hopelijk breng ik geen mensen op goeie ideeën.
Maar speculeren mag hier niet en heeft ook totaal geen zin 😉
Straight from a movie🤣Speculeren is niet toegestaan hier. En dit lijkt me overduidelijk een broodje aap verhaal.
Welke?Straight from a movie🤣
Kwou gewoon doelen, dat recht uit ne film zou kunnen komen en zal nog wel ergen in voorkomen zeker😂Welke?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."