Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen tramadol meer! Wat nu

Geen tramadol meer! Wat nu

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
r
rockbitchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kort werkende
Maar heb ook lang werkende die ik niet zo veel neem
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
rockbitch zei:
Ik gebruik het al meer als een jaar. En ja ik ben er verslaafd aan. Het stopt de pijn . Ik neem meestal 6 pillen van 50mg. Soms nog veel meer
Klik om te vergroten...
In dat geval is je arts ( diegene die het voorschrijft) die je moet helpen afbouwen. In het ergste geval naar een verslavingsarts om het via daar af te bouwen . Maat een huisarts is hier ook prima toe in staat.

Waar komt je pijn vandaan? / wat is de oorzaak?

Grootste vraag is of je niet zonder kunt vanwege pijn of verslaving.
Na een duidelijke diagnose was het bij mij duidelijk dat het helaas alleen medicamenten kan worden behandeld.
Ook al bij de pijnpoli geweest? Anders is dat je volgende stap als je inderdaad teveel pijn hebt.

Zorg dan wel dat er een diagnose gesteld is waarom je zoveel pijn hebt.


Ps waarom neem je geen langwerkende? Die werkte bij mij even goed of slecht als kortwerkende.
Sterkte!
R
RandlandLid
01-01-2024, 00:00
#3
rockbitch zei:
Wat als je huisarts geen meer voorschrijft? Gebruiken jullie iets anders?
Klik om te vergroten...
Misschien is Kratom een optie?...
r
rockbitchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neen kan niet zonder. Denk meer verslaving dan voor de pijn
r
rockbitchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Randland zei:
Misschien is Kratom een optie?...
Klik om te vergroten...
Wat is dat en waar vind ik dat
R
RandlandLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op internet is er genoeg info over te vinden etc, ook bij het stoppen met opiaten enzo,maar je mag altijd een p.b sturen bij vragen evt.
Succes
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat als je huisarts geen meer voorschrijft? Gebruiken jullie iets anders?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
rockbitch zei:
Wat als je huisarts geen meer voorschrijft? Gebruiken jullie iets anders?
Klik om te vergroten...
Daar zal een goede reden achter zitten om dat zomaar te stoppen. Was het niet misschien afgesproken voor korte tijd na operatie?
Als je het gaat inruilen voor iets anders kan dat afhankelijkheid geven. Nu kan je nog makkelijk stoppen anders zou de arts het wel hebben afgebouwd. Of misschien is dat wel gedaan.
Kan je geen tips geven , vraag het je arts.

Hoeveel mg zat je? En was het lang of kort werkende?
r
rockbitchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik gebruik het al meer als een jaar. En ja ik ben er verslaafd aan. Het stopt de pijn . Ik neem meestal 6 pillen van 50mg. Soms nog veel meer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."