Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKappen met tramadol

Kappen met tramadol

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik het nu iets meer dan 3 maanden. Ik kreeg het vanwege een niersteen (nooit geweten dat dat zo'n pijn kan doen...!!) en zenuwpijn. Maar dat was op een gegeven ogenblik over en ik bleef gebruiken, mede omdat ik merkte dat ik weer ziek werd als ik stopte (heb het eerder gebruikt). De dosering was in het begin "braaf" 3 x 50 mg per dag. Maar al gauw werd dit meer. Mijn dosering is de afgelopen weken vrij wisselend geweest. Dan weer 4 of 5 x 50 mg maar de laatste dagen 6 of 7 x 50mg.
Heb geprobeerd om het af te bouwen met druppeltjes, maar het lukt gewoon niet. Ik ga dan toch weer meer gebruiken. Daarom heb ik besloten om per a.s. zondag gewoon te stoppen en niets meer te nemen. Ik heb dit de vorige keer ook zo gedaan en ben toen echt door een hel gegaan maar toen zat ik er meer dan een jaar aan.. Dus h贸贸p ik dat het dit keer mee zal vallen maar ik vrees van niet.

Ik zie er zo vreselijk tegenop! :persevere: Ze zeggen wel eens een ezel stoot zich niet aan dezelfde steen.. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan!
R
RandlandLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pluk vd Petteflet zei:
Ik gebruik het nu iets meer dan 3 maanden. Ik kreeg het vanwege een niersteen (nooit geweten dat dat zo'n pijn kan doen...!!) en zenuwpijn. Maar dat was op een gegeven ogenblik over en ik bleef gebruiken, mede omdat ik merkte dat ik weer ziek werd als ik stopte (heb het eerder gebruikt). De dosering was in het begin "braaf" 3 x 50 mg per dag. Maar al gauw werd dit meer. Mijn dosering is de afgelopen weken vrij wisselend geweest. Dan weer 4 of 5 x 50 mg maar de laatste dagen 6 of 7 x 50mg.
Heb geprobeerd om het af te bouwen met druppeltjes, maar het lukt gewoon niet. Ik ga dan toch weer meer gebruiken. Daarom heb ik besloten om per a.s. zondag gewoon te stoppen en niets meer te nemen. Ik heb dit de vorige keer ook zo gedaan en ben toen echt door een hel gegaan maar toen zat ik er meer dan een jaar aan.. Dus h贸贸p ik dat het dit keer mee zal vallen maar ik vrees van niet.

Ik zie er zo vreselijk tegenop! :persevere: Ze zeggen wel eens een ezel stoot zich niet aan dezelfde steen.. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan!
Klik om te vergroten...
Hoi Puk, ik weet uit eigen ervaring en ervaringen van andere die afhankelijk waren van en door opiaten, Kratom een wondermiddel is.
Weet niet of je er al bekend mee bent misschien, maar zeker de moeite waard om je daar eens in te verdiepen op internet, google, etc. Bij twijfel of vragen mag je altijd een p.b sturen.
Succes verders
P
Pluk vd PettefletLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zag het al eerder voorbijkomen en zal me er inderdaad eens in verdiepen. Maar bedankt voor je tip, Randland

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."