Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had laatst ook de Atlantis. Wel 10 gram pp omdat ik al een jaar niet had getript en ff in moest komen. Wat mij opviel was dat het visueel erg mee viel, ik zag bloemetjes patronen en gezichtjes maar het licht/laser/vuurwerk spektakel bleef uit zoals ik dat van paddo's gewend ben. Ook leek er veel minder te leven en er schommelde en golfde praktisch niks. Maar de body en brain high was echt zalig Ik kon naar mijn gevoel uren op de bank liggen en tevreden naar een hoek in m'n kamer kijken. Ook vond ik ze filosofisch erg leuk, ik ging mijn interpretatie van het leven tekenen enzo, terwijl ik mezelf daar echt geen type voor vind Dit waren ze btw, van Euphoria uit Den Haag { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Volledig met hun eens, een trip blijft zo bijzonder omdat je het niet vaak meemaakt Gewoon op een stuk of 4 - 6 keer per jaar houden, da's meer dan genoeg om alles te ontdekken"
"Een echte salvia trip is niet echt recreatief, meer leerzaam. Als je een leuke avond wil hebben met veel lol, lichte vervormingen en verkleuringen dan raad ik aan om gewoon allebei 10 tot 15 gram truffels te nemen"
"10 gram truffels is een prima hoeveelheid voor de eerste keer. Maar ik zelf raad ook af om in een grote groep te gaan trippen.. Met z'n 2en tot 4en wat hierboven al gezegd is zal waarschijnlijk een veel succesvollere trip worden. Veel minder chaos zal je een stuk aangenamer vinden."
"Hoe langer je wacht met weer trippen, hoe beter voor je lichaam/geest en hoe mooier en speciaaler de trip wordt. Met paddo's en pillen hou ik zelf aan: eens in de 6 maanden. Volgens mij is bij die regelmaat nog nooit aangetoond dat er sprake van lichamelijke schade is."
"Hola, Het is alweer een tijdje geleden dat ik me met drugs, trips e.d. bezig heb gehouden. Weinig vrienden van mij voelen hier wat voor (angst door de media?) dus wat betreft gelegenheden zit het niet echt mee om weer eens gezellig een trip te doen. Nu heb ik waarschijnlijk van zaterdag op zondag het huis voor mezelf en wil ik, in m'n eentje, een portie truffels in thee verwerken. Ik heb wel 2 paddo trips gehad maar dat is alweer een klein jaar geleden (1 keer met z'n 2e en 1 keer met z'n 3e). Tot nu toe heeft geen enkele trip mij negatief beïnvloed, juist het averechtse. Nu is mijn vraag in hoe verre is het nou eigenlijk verschillend of je een paddo trip met meer doet of een truffel trip in je eentje. Stel je komt in een mindfuck is deze makkelijk te sturen zonder prikkels om je heen? Ik ben niet zo zeer bang om met negatieve dingen geconfronteerd te worden, dat kan juist ook erg leerzaam zijn. Ik wil alleen doodsangst en gevaarlijke situaties vermijden. :P Grtz!"
"Hmm ik ben niet zo zeer bang voor een bad trip, een bad trip kan juist leerzaam zijn. En ja ik hoop natuurlijk ook wel een beetje recreatieve kanten te hebben aan deze trip aangezien 5 uur filosofisch bezig zijn ook niet alles is. Maarja ik denk dat ik gewoon een portie in thee verwerk en t rustig opdrink en zie wat er van komt"
"Nou op de laatste dag toch nog een tripmaatje gevonden dus ik heb er zin in Heb 2 bakjes van 10 gram in de koelkast staan dus dat gaat wel goed komen. Misschien wel een tripreportje komende dagen"
"Het was helaas niet echt op dat niveau om een tripreport te schrijven.. De visuals vielen erg mee van wat ik gewend ben. Maar de feeling was gewoon: genieten en nergens zorgen over maken. Het was alsof de wereld een dekentje was wat je over je heen trekt, zo een gevoel was het. We probeerde een beetje t leven te tekenen enzo wel heel erg gelachen, truffels zijn echt leuk maar ik denk dat ik wel wat meer moet nemen om echt goed te trippen :P Wie weet over n tijdje weer, alles op z'n tijd"
"Helaas is het hele feest niet doorgegaan dus kan ik ook geen tripreport plaatsen. Bedankt voor de reacties trouwens en misschien heeft iemand nog wat aan deze posts ter informatie"