Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In belgie worden er volgens mij weinig drugshonden ingezet. Ik ben al op veel feestjes geweest en volgens mij zijn het altijd maar gewone politiehonden. Met Tomorrowland weet ik dat er aan de ingang politie stond met een hond en de verdachtst uitziende mensen moesten daarlangs lopen en die hond veroerde bijna niet. Dus kzou me niet te fel opjagen. Er wordt veel tralala rond gemaakt maar uiteindelijk valt dat allemaal goed mee"
"Randy Garcia - I'm in ecstasy"
"Ik ga ook het ganse weekend & die zondag verjaar ik Er zijn toch nog kaarten eh?"
"Ja normaal wel, pilletjes kunnen regelen dus. Ik ga eerst eten, dan naar een groot feest hier in de buurt & dan afterclub"
"Ik haal de batterij uit mn fotocamera en steek ze daarin, daar zullen ze wel niet rap in kijken denk ik Ofwel in mijn bh"
"Het vieste voor mij is toch wel tequila, daar ben ik 3 jaar geleden eens ziek van geweest en toen ik het een tijdje daarop nog eens dronk kwam het er meteen terug uit. Dus nooit drink ik dat nog. Het lekkerste : Kriek, witte wijn, bailey's, bacardi razz,..."
"Nog geen idee We wouden eerst naar Antwerpen maar taxi is wat te duur & niemand wilt bob zijn Dus dan maar hier in Limburg iets zoeken Iemand suggesties?"
"Ik ben naar Soulwax-mas in Belgie geweest"
"Ik pak de trein in Genk rond 4uur En das echt wel balen die controle"
"Het was leuk. Maar zooo warm & druk. En dat geluid stond keistil als ge achter in een zaal stond"