#1
Thanks voor je reactie CuriousExplorer! 🙏
Als je drugs neemt.Bedankt voor je reactie! Dat doe ik inderdaad niet. Een glaasje wijn van te voren, maar wanneer G in mijn lijf komt niet meer.
In welke situatie ben je vreselijk ontremd volgens jou?
Ja, maar dat was ik in ieder geval wel van plan ☺️. Ben ook niet onervaren, maar wil gewoon even de juiste keuze maken voor het perfecte feest.Als je drugs neemt.
Dank voor je reactie! En als je om het gevoel zou motiveren? (ipv het praktische gedeelte van bijnemen).Feest meestal thuis, mijn persoonlijke voorkeur ghb ❤️❤️❤️ en xtc maar van je 2 opties zou ik
Voor ghb en speed gaan. Speed werkt lang en jij hoeft niet elke 30-50 min iets bijnemen
Blijf je nog een beetje bij met je hoofd met deze combinatie? ☺️ Ik kan mijn ervaring niet meer zo goed herinneren, lang geleden. En slapen is ook niet uitgesloten rond een uur of 07:00 als je feestje begint om 20:00 uur?#Team Ghb en Pep.
Oh, waarom.
Omdat ik pep iets meer stimulerend vindt zonder het arrogant kantje dat coke kan hebben.
Zelfinzicht is -volgens mij- een van de moeilijkste dingen. Als je eenmaal bezig bent kun je jezelf gemakkelijk vergeten, ook als je redelijk ervaren bent.Ja, maar dat was ik in ieder geval wel van plan ☺️. Ben ook niet onervaren, maar wil gewoon even de juiste keuze maken voor het perfecte feest.
Veel hangt af van je doseringen.Blijf je nog een beetje bij met je hoofd met deze combinatie? ☺️ Ik kan mijn ervaring niet meer zo goed herinneren, lang geleden. En slapen is ook niet uitgesloten rond een uur of 07:00 als je feestje begint om 20:00 uur?
Helemaal gelijk idd! Daarom wil ik ook van te voren een “verstandige keuze” maken met bepalen wat ik de avond ga nemen. En niet op de avond zelf maar even zien wat er voorbij komt.Zelfinzicht is -volgens mij- een van de moeilijkste dingen. Als je eenmaal bezig bent kun je jezelf gemakkelijk vergeten, ook als je redelijk ervaren bent.
Gevoel? Ik krijg van beide niets bijzonders , alleen energie.Dank voor je reactie! En als je om het gevoel zou motiveren? (ipv het praktische gedeelte van bijnemen).
Is dat voor iedereen hetzelfde?Gevoel? Ik krijg van beide niets bijzonders , alleen energie.
De Cokémon winnen toch altijd... met Snuif-hachu!Team pep+jonko
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."