Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDilemma! Help jij mij? GHB en pep/speed of GHB en coke combineren op een housefeestje?

Dilemma! Help jij mij? GHB en pep/speed of GHB en coke combineren op een housefeestje?

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
JoelalaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks voor je reactie CuriousExplorer! 🙏
J
Joelala

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt voor je reactie! Dat doe ik inderdaad niet. Een glaasje wijn van te voren, maar wanneer G in mijn lijf komt niet meer.

In welke situatie ben je vreselijk ontremd volgens jou?
J
JoelalaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hi allemaal!

Aankomend weekend heb ik een feestje. Op dat feestje nemen we een klein beetje GHB. Nu wil ik daarnaast niet het risico lopen dat ik vooral heel ontspannen wordt, maar wil ik natuurlijk ook lekker kunnen dansen en een vrolijke vibe hebben.

Normaal gesproken gebruik ik alleen coke en wat drankjes, maar ik merk dat ik hier niet altijd even vrolijk en opgewekt van wordt. Daarnaast ben ik iets teveel een control freak om aan de XTC, miauw of 4-FMP te gaan. Het feestje is namelijk nieuw voor me en daarmee dus een beetje spannend. Dat doe ik liever op bekend terrein ☺️. Ik wil dit weekend graag mijn hoofd erbij houden en vooral niet vaag worden en er slecht uit gaan zien, maar wel een heeeeel fijn feestje ervaren.

Ik wens dus een lekkere energievolle vrolijke vibe + een beetje zelfvertrouwen. Ooit heb ik een goede ervaring gehad met pep in combinatie met G gehad.

Als jullie mogen kiezen tussen de combinatie G + pep of G + coke, waar ga je dan voor? En waarom?

Alvast bedankt!!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Let erop dat je er geen alcohol bij neemt, en vergeet niet dat je vreselijk ontremd zult zijn.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Joelala zei:
Bedankt voor je reactie! Dat doe ik inderdaad niet. Een glaasje wijn van te voren, maar wanneer G in mijn lijf komt niet meer.

In welke situatie ben je vreselijk ontremd volgens jou?
Klik om te vergroten...
Als je drugs neemt.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#6
Feest meestal thuis, mijn persoonlijke voorkeur ghb ❤️❤️❤️ en xtc maar van je 2 opties zou ik
Voor ghb en speed gaan. Speed werkt lang en jij hoeft niet elke 30-50 min iets bijnemen
J
JoelalaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Casrus zei:
Als je drugs neemt.
Klik om te vergroten...
Ja, maar dat was ik in ieder geval wel van plan ☺️. Ben ook niet onervaren, maar wil gewoon even de juiste keuze maken voor het perfecte feest.
J
JoelalaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Javelin zei:
Feest meestal thuis, mijn persoonlijke voorkeur ghb ❤️❤️❤️ en xtc maar van je 2 opties zou ik
Voor ghb en speed gaan. Speed werkt lang en jij hoeft niet elke 30-50 min iets bijnemen
Klik om te vergroten...
Dank voor je reactie! En als je om het gevoel zou motiveren? (ipv het praktische gedeelte van bijnemen).
J
JoelalaLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
#Team Ghb en Pep.
Oh, waarom.


Omdat ik pep iets meer stimulerend vindt zonder het arrogant kantje dat coke kan hebben.
Klik om te vergroten...
Blijf je nog een beetje bij met je hoofd met deze combinatie? ☺️ Ik kan mijn ervaring niet meer zo goed herinneren, lang geleden. En slapen is ook niet uitgesloten rond een uur of 07:00 als je feestje begint om 20:00 uur?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Joelala zei:
Ja, maar dat was ik in ieder geval wel van plan ☺️. Ben ook niet onervaren, maar wil gewoon even de juiste keuze maken voor het perfecte feest.
Klik om te vergroten...
Zelfinzicht is -volgens mij- een van de moeilijkste dingen. Als je eenmaal bezig bent kun je jezelf gemakkelijk vergeten, ook als je redelijk ervaren bent.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Joelala zei:
Blijf je nog een beetje bij met je hoofd met deze combinatie? ☺️ Ik kan mijn ervaring niet meer zo goed herinneren, lang geleden. En slapen is ook niet uitgesloten rond een uur of 07:00 als je feestje begint om 20:00 uur?
Klik om te vergroten...
Veel hangt af van je doseringen.
Bijna alles hangt af van je doseringen wat je vraagt.

Maar als je om 20u een bommetje speed neemt, en niets verder dan dat kun je wel slapen om 07u00.

Ghb dan, heb ik niet zoveel ervaring mee. Maar ik ken wel iemand die je verder kan helpen...
@Spyro
J
JoelalaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Zelfinzicht is -volgens mij- een van de moeilijkste dingen. Als je eenmaal bezig bent kun je jezelf gemakkelijk vergeten, ook als je redelijk ervaren bent.
Klik om te vergroten...
Helemaal gelijk idd! Daarom wil ik ook van te voren een “verstandige keuze” maken met bepalen wat ik de avond ga nemen. En niet op de avond zelf maar even zien wat er voorbij komt.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#13
Joelala zei:
Dank voor je reactie! En als je om het gevoel zou motiveren? (ipv het praktische gedeelte van bijnemen).
Klik om te vergroten...
Gevoel? Ik krijg van beide niets bijzonders , alleen energie.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Javelin zei:
Gevoel? Ik krijg van beide niets bijzonders , alleen energie.
Klik om te vergroten...
Is dat voor iedereen hetzelfde?

Weet van de filmpjes op youtube over de Amerikaanse Opoïd Crisis dat sommige gebruikers de chemische opoïden precies dezelfde werking vonden hebben als heroine en andere gebruikers ze wel degelijk anders ervoeren.

Zou die vlieger met coke en pep/speed ook op gaan?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Team pep+jonko
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
FredKroket zei:
Team pep+jonko
Klik om te vergroten...
De Cokémon winnen toch altijd... met Snuif-hachu!

Joelala, welke van de twee stimulanten vind je los het lekkerst?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
ikzelf heb liever speed dan coke
alleen maar omdat speed wat lekkerder aanvoelt dan coke en niet te snel is uitgewerkt

moet ik wel effe erbij zeggen bij mij : hoe meer speed ik neem hoe rustiger ik wordt x)
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Pep&g..ik was altijd op hardcore feestjes/festivals te vinden en ik ging altijd non stop door..
Echt goud waard!🫶
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
#Team Ghb en Pep.
Oh, waarom.


Omdat ik pep iets meer stimulerend vindt zonder het arrogant kantje dat coke kan hebben.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."