Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp aub

Hulp aub

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal.
Sinds een maand een terug val gehad in de ghb
Ghb werkt niet meer..hoeveel ik ook neem!
Ik ga morgen stoppen!!
Wat kan ik nou nog meer doen zodat het wel werkt.
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is onmogelijk, ben je zeker dat het G is?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ga naar je huisarts of als het echt niet goed gaat naar de eerste hulp.
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#4
verrekijker zei:
Dat is onmogelijk, ben je zeker dat het G is?
Klik om te vergroten...
Jazeker, heb verder ook geen afkick verschijnselen.. heb 10 ml op en merk nu pas iets..
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#5
dupont zei:
Ga naar je huisarts of als het echt niet goed gaat naar de eerste hulp.
Klik om te vergroten...
Ik heb wel middelen om af te kicken
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Na bijna 15 jaar gebruik voel ik nog steeds hetzelfde van 2ml maar het kan precies
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
beau1990 zei:
Ik heb wel middelen om af te kicken
Klik om te vergroten...
Afkicken prima, maar wat ga je voor de lange termijn doen om terugval te voorkomen?
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#8
dupont zei:
Afkicken prima, maar wat ga je voor de lange termijn doen om terugval te voorkomen?
Klik om te vergroten...
Dat is het dus, super stom i know, maar soms doe ik het 1x in de zoveel maanden 1 weekendje..maar het is gewoon flink mis gegaan...vervolg 26 april ging het mis en ben er nog niet vanaf🫣
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Je hebt, zeg je, een terugval maar als je gebruikt dan merk je geen effect maar als je niet gebruikt of minder gebruikt dan heb je ook geen afkickverschijnselen. I'm a bit lost :astonished:
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#10
jeroen79 zei:
Je hebt, zeg je, een terugval maar als je gebruikt dan merk je geen effect maar als je niet gebruikt of minder gebruikt dan heb je ook geen afkickverschijnselen. I'm a bit lost :astonished:
Klik om te vergroten...
Ik begin altijd met 4 ml, per 3uur, maar heb ook periodes gehad dat ik als ik wakker werd 5 tot ml nodig,
Nu zit ik er bijna 5 weken aan heb eergisteren ochtend 13m moeten hebben en nu zit ik om de anderhalf uur op 7 a 8 ml.. ja ik weet het tis verschrikkelijk! Gelukkig kan ik zelf thuis afkicken!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
beau1990 zei:
Gelukkig kan ik zelf thuis afkicken!
Klik om te vergroten...
Doe dan!

Geen gelul met je ik ga morgen stoppen... Das je verslaving die tegen je spreekt. Je vraagt in deze titel om hulp, je gebruikt een meer dan behoorlijke hoeveelheid ghb. Als het effect het niet meer voor je doet en je wilt stoppen, waarom zou je dit in hemelsnaam aanhouden dan?!
Zelf klieren met afkick van GHB kan fatale gevolgen hebben, ik zou hulp zoeken bij je huisarts. Zeker gezien je zegt in eerdere periodes van misbruik veel minder ml nodig te hebben gehad. Je startpunt van je afkick is nu heel anders dus.
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga straks afkicken! Je hebt gelijk!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
beau1990 zei:
Dat is het dus, super stom i know, maar soms doe ik het 1x in de zoveel maanden 1 weekendje..maar het is gewoon flink mis gegaan...vervolg 26 april ging het mis en ben er nog niet vanaf🫣
Klik om te vergroten...
Ga in behandeling. Je kunt hier vanaf komen!
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
beau1990 zei:
Ik ga morgen stoppen!!
Klik om te vergroten...

beau1990 zei:
Wat kan ik nou nog meer doen zodat het wel werkt.
Klik om te vergroten...
Ik moet even hard lachen... 🤣
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#15
verrekijker zei:
Na bijna 15 jaar gebruik voel ik nog steeds hetzelfde van 2ml maar het kan precies
Klik om te vergroten...
Hoe doe je dat?.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."