Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"verrekijker zei: Na bijna 15 jaar gebruik voel ik nog steeds hetzelfde van 2ml maar het kan precies Klik om te vergroten... Hoe doe je dat?."
"Hallo allemaal. Sinds een maand een terug val gehad in de ghb Ghb werkt niet meer..hoeveel ik ook neem! Ik ga morgen stoppen!! Wat kan ik nou nog meer doen zodat het wel werkt."
"Natozlato zei: Hoi Kimberly, ik heb hetzelfde meegemaakt als jij, mijn broer was ook crack en heroĂŻne verslaafd. Het is inderdaad erg voor je ouders. En voor jou ook! Het is wel het beste om uiteindelijk hem niet meer de hand boven het hoofd te houden, door onderdak te bieden en geld te geven. Dat deed mijn moeder eerst ook steeds, geld geven, zogenaamd voor boodschappen. Het vervelende is, is dat jullie opgezadeld zijn met zijn probleem, maar er geen invloed op hebben. Want een verslaafde kan alleen zichzelf helpen, als hij tot inzicht komt. Ik vond het vreselijk om mijn ouders zo te zien lijden, op hun oude dag. Mn ouders zijn ook naar een lotgenotengroep gegaan, ze hebben er wel wat aan gehad. Ik wens je veel sterkte! Je mag me altijd een PB doen đ Klik om te vergroten... Dit wilde ik dus ook zeggen! Precies wat jij nu zegt"
"Snelheid1234 zei: Hi Allemaal, Ik woon in Rotterdam en ik heb een aantal verschillende dealers. Nu valt het mij enorm op dat per dealer de geur van de speed heel erg kan verschillen. Echter merk ik niet echt een verschil in kwaliteit. uiteraard is speed nooit echt lekker, maar soms is het gewoon echt niet te doen zo vies hebben jullie dit ook waar jullie wonen? Klik om te vergroten... Echte pep brand en hoort te stinken.."
"Maicol zei: Ik wil jouw post even extra benadrukken! Zeer gevaarlijke combi, doseren van ghb icm alcohol kan niet meer. Idd 1 slokje bier kan je icm ghb al in een spasmen coma brengen. Ik spreek uit eigen ervaring helaas. Ben flink out gegaan en werd wakker in huis. De volgende dag werd me even verteld hoe ik voor schut stond. Klik om te vergroten... G en drank is echt geen goede combi. Pep en g waren mijn beste vriendenâ€ïž G doseren met een 5 ml spuitje en 2 ml nemen.."
"dissoliefhebber zei: Beste forumleden, Ik heb gisternacht DMXE gesnoven. Ik heb eerst ongeveer 100 mg gesnoven. Eerst voelde ik lichte dissociatie met karakteristieke pieeeep in mijn oren. De dissociatie werd ineens sterker en ik ben in een dmxe-hole beland. Ik vloog door de helal en ondergrondse tunnels. Alles was zo kleurrijk. Ik voelde me magisch en cosmisch. Ik vloog ook door andere tunnels en ik had gevoel van zweven in het universum. Ik heb veel planeten gezocht en aliens gezien. Ik was in staat om in 4D te zien en ik ben in een 4D kubus geweest. Ik heb veel magische plekken gezien en ik voelde me zo zuiver. Ik voelde me verbonden met mijn bed en deken. Ik dacht dat mijn bed oneindig groot is en daarna klein. Mijn kamer was mijn heel universum. Ik voelde me zo zalig. Als ik met mensen ging chatten dan voelde ik met ze verbonden. Ik had later nog een lijn van 100mg gesnoven, met een vergelijkbaar effect. Klik om te vergroten... Omg.dit lijkt mij echt niet gezond hoor!"
"Dirkjan zei: Quatepine is een krachtig middel en als je inderdaad gaat lopen kanen als een bak met popcorn kan dat heel naar zijn. Klik om te vergroten... Ik ben zelfs 18kg aangekomen ik zat op 50 mg langwerkend maar ze hebben me toen op 100mg gezet, moest echt afbouwen hoor! Van 100 naar 75,50,25 en toen 12.5 en toen 0...ben meteen afgevallen! Sliep wel heel goed maar tis echt rommel!"
"Roze Olifant zei: Ik wilde toch hier nog even op reageren. Niet specifiek op jou perse trouwens maar op wat ik in het topic las over het algemeen, maar ik neem even deze reactie. De vraag werd eerder gesteld waarom hoogbegaafdheid als een âegodingâ wordt gezien. Nou, omdat heel veel mensen beweren hoogbegaafd te zijn die het niet zijn. Dat verpest het een beetje voor de mensen die wel echt daarmee worstelen. Alleen in dit topic zie je al veel mensen die zichzelf in die hoek plaatsen. Ik zeg niet dat dat niet klopt. Ik ga geen uitspraken doen over wie er hier al dan niet hoogbegaafd zou kunnen zijn, want dat kan/wil ik uiteraard totaal niet, ben geenszins in die positie. Geldt ook voor andere labels. De kans dat er hier meer âspecialeâ (vies woord) mensen zitten dan in de normale bevolking is goed aanwezig. Maar wat ik eerder zei, intelligentie - of ja, IQ - is normaal verdeeld in de bevolking. Dat betekent dat echt maar een heel klein percentage van de bevolking Ă©cht hoogbegaafd is; volgens de IQ-scores dan. Het aantal mensen dat ik om me heen (heb het nu over daily life) hoor zeggen/roepen dat ze hoogbegaafd zijn of denken te zijn is gewoon verdacht hoog, gegeven die normale verdeling. En dus is de kans groot dat een groot aantal van die mensen ongelijk heeft maar zich blijkbaar maar al te graag met deze groep identificeert. DĂșs is het kennelijk een egoding voor velen. Als je je dan toch speciaal wil voelen, dan liefst een label dat suggereert dat je niet gek maar gewoon genialer dan anderen bent⊠niet waar? Ik weet niet of ik me goed uitdruk, deze reactie is absoluut niet bedoeld als kritiek op wie dan ook maar dit is iets wat me altijd erg opgevallen is. Ik vind dit jammer voor de echte hoogbegaafden, wat vaak net de mensen zijn die zich daar liever nĂet teveel over uitspreken. Die worden weggezet als egotrippers. Hoogbegaafdheid is zoals eerder uitgelegd een concept wat heel moeilijk te meten is, iets waar men het over eens is. De kenmerken die ook eerder gegeven werden in dit topic zijn heel breed en zeggen helaas ook echt weinig. Juist dat soort lijstjes zorgen ervoor dat veel mensen denken âhĂ© maar dan ben ik het ookâ terwijl de werkelijkheid toch wel wat ingewikkelder is. Wat dan wel de juiste oplossing of maat zou zijn voor het âvattenâ van iets als intelligentie, geen idee. Dat blijft een moeilijke vraag. Klik om te vergroten... Ik word binnenkort getest op ADHD maar ik heb me even ingeleze op ADD en of autisme en er vielen zoveel puzzelstukjes op zn plek. Er komen zoveel dingen overheen .dus hopelijk snel antwoorden die ik al 30jaar heb!!đ«Ł"
"beau1990 zei: Ik word binnenkort getest op ADHD maar ik heb me even ingeleze op ADD en of autisme en er vielen zoveel puzzelstukjes op zn plek. Er komen zoveel dingen overheen .dus hopelijk snel antwoorden die ik al 30jaar heb!!𫣠Klik om te vergroten... Ook heb ik ptts & onverwerkte trauma's"
"Lid 152247 zei: Hypersensinsitiviteit link ik eerder aan EQ Maar wil niemand voor het hoofd stoten Klik om te vergroten... Vraagje, ik krijg binnenkort onderzoeken naar ADHD maar ik heb een heel laag IQ maar wel een hoog EQ, kan dat? ik zelf denk ik dat ik ook ADD en of autisme heb, vanmiddag even ingelezen en heb nu zoveel antwoorden!"