Gabapentin? Of echt GABA? Gaba doet niks, gabapentin is wel rete verslavend.
Gabapentin? Of echt GABA? Gaba doet niks, gabapentin is wel rete verslavend.
Net mijn laatste keer phenibut ingenomen. Dan zit ik precies op 2 dagen, en zou ik dus van de ghb af moeten zijn. Nu de boel opvangen met baclofen en gaba. En hopen dat ik het depressieve op kan vangen met de ashwagandha en de mucuna pruriens.
Ik kick enkel af met diazepam blauw10 mg en dan slaap ik lekker! 3 dagen en dan ben ik er vanaf..GABA, en sublingual merk ik echt wel verschil.
Je vergeet F-phenibut: nog sterker, tussen phenibut en baclofen in. En duurt maar 6 uur. Dosissen van enkel 300 tot 400mg.Sterkte kijk goed uit weet uit ervaring dat al die middelen verslavend zijn GHB, baclofen, phenibut, pregabaline, benzos ze werken allemaalop gaba-b behalve benzos dat is gaba-a. En dat suicidal komt omdat je receptoren ontregeld zijn je lichaam maakt geen GABA meer aan dat duurt ongeveer 2 weken dan zal je je beter voelen. Als je hulpt nodig hebt stuur maar DM been there done that
Hey zeehond,Geen ervaring hier, maar goed dat je dit deelt. Genoeg lotgenoten hier, fijn dat je vrouw het weet.
Hoop dat je leuke afleiding met je gezin vindt, koester dat 😍
Uh.....dat denk ik niet, gelukkig ook voor mij.Hey zeehond,
wat een verhaal. we zitten een beetje in zelfde wereledje. erg herkenbaar.
Hey!, respect!. Ik ga volgende week weer proberen♻️ zit nu op de 2,2ml elk uur😌Net mijn laatste keer phenibut ingenomen. Dan zit ik precies op 2 dagen, en zou ik dus van de ghb af moeten zijn. Nu de boel opvangen met baclofen en gaba. En hopen dat ik het depressieve op kan vangen met de ashwagandha en de mucuna pruriens.
Goed dat je baclofen hebt kunnen regelen want enkel met Phenibut afkicken is alleen mogelijk als je je dosis tijdje stabiel hebt kunnen houden op 2ml per 2 uur.Nou had ik van de week phenibut besteld, en ben daar gistermiddag direct mee begonnen. Mijn laatste g'tje icm 8 gram phenibut en dat 2 x per dag. Daarnaast heb ik nog mijn baclofen als ondersteuning en gaba erbij gehaald.
De baclofen kreeg ik al via de huisarts (120mg p/d) net als de diazepam.Goed dat je baclofen hebt kunnen regelen want enkel met Phenibut afkicken is alleen mogelijk als je je dosis tijdje stabiel hebt kunnen houden op 2ml per 2 uur.
Het essentiële is om die paar uren dagelijkse slaap te pakken te krijgen.Voel me niet helemaal tof, maar het is vol te houden. Ben vooral gemotiveerd doordat ik, vooralsnog, geen depressieve gevoelens heb. Dus het lijkt erop dat de ashwagandha en mucuna pruriens hierbij hun werk doet zoals ik gehoopt had na het onderzoek dat ik er naar gedaan had.
Aka depressie zal zwaar verergeren.Voel me niet helemaal tof, maar het is vol te houden. Ben vooral gemotiveerd doordat ik, vooralsnog, geen depressieve gevoelens heb. Dus het lijkt erop dat de ashwagandha en mucuna pruriens hierbij hun werk doet zoals ik gehoopt had na het onderzoek dat ik er naar gedaan had.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."