#1
Gabapentin? Of echt GABA? Gaba doet niks, gabapentin is wel rete verslavend.
Gabapentin? Of echt GABA? Gaba doet niks, gabapentin is wel rete verslavend.
Goed dat je baclofen hebt kunnen regelen want enkel met Phenibut afkicken is alleen mogelijk als je je dosis tijdje stabiel hebt kunnen houden op 2ml per 2 uur.Nou had ik van de week phenibut besteld, en ben daar gistermiddag direct mee begonnen. Mijn laatste g'tje icm 8 gram phenibut en dat 2 x per dag. Daarnaast heb ik nog mijn baclofen als ondersteuning en gaba erbij gehaald.
De baclofen kreeg ik al via de huisarts (120mg p/d) net als de diazepam.Goed dat je baclofen hebt kunnen regelen want enkel met Phenibut afkicken is alleen mogelijk als je je dosis tijdje stabiel hebt kunnen houden op 2ml per 2 uur.
Het essentiële is om die paar uren dagelijkse slaap te pakken te krijgen.Voel me niet helemaal tof, maar het is vol te houden. Ben vooral gemotiveerd doordat ik, vooralsnog, geen depressieve gevoelens heb. Dus het lijkt erop dat de ashwagandha en mucuna pruriens hierbij hun werk doet zoals ik gehoopt had na het onderzoek dat ik er naar gedaan had.
Aka depressie zal zwaar verergeren.Voel me niet helemaal tof, maar het is vol te houden. Ben vooral gemotiveerd doordat ik, vooralsnog, geen depressieve gevoelens heb. Dus het lijkt erop dat de ashwagandha en mucuna pruriens hierbij hun werk doet zoals ik gehoopt had na het onderzoek dat ik er naar gedaan had.
Pregabaline zou hier helpen..Vannacht wel weer eens sids tijden een goede nacht gemaakt. Ik ben altijd al een vreselijk slechte slaper geweest, maar de afgelopen 10 jaar waren vreselijk. Ik slik al jaren 60mg diazepam, maar de afgelopen maanden gebruik ik daarnaast nog cbd olie, melatonine,gaba, ZMA, een thee (waarvan ik de naam even niet weet) van de smartshop, en ik eet vantevoren een grapefruit om de boel te versterken, drink een fles wijn en rook een pure indica jonko. En dan nog slaap ik hooguit een 3,5 uur.
Dit is gewoon allemaal te slap.maar de afgelopen maanden gebruik ik daarnaast nog cbd olie, melatonine,gaba, ZMA, een thee (waarvan ik de naam even niet weet) van de smartshop, en ik eet vantevoren een grapefruit om de boel te versterken, drink een fles wijn en rook een pure indica jonko. En dan nog slaap ik hooguit een 3,5 uur.
Dank je wel, dat wist ik niet. Kan ik wel gewoon de dosering aanhouden die op de verpakking staat? Het komt gewoon bij een landelijke drogisterijketen vandaan. Alle informatie hieromtrent is welkom.Het essentiële is om die paar uren dagelijkse slaap te pakken te krijgen.
Ik zou trouwens echt zwaar oppassen met die mucuna pruriens!
L-Dopa nemen slaat een belangrijke stap over in de productie tot dopamine, als dat enzym teveel degenereert heb je een serieus probleem.
![]()
Om op te slapen bedoel je? Ik weet niet of mijn huisarts hier aan mee wil werken. Hij is iig van plan om over 1,5 week de diazepam te gaan afbouwen. Van mijn terugval weet hij niks, anders moet hij daar melding van maken bij veilig thuis, en dat is het laatste waar ik op zit te wachten.Pregabaline zou hier helpen..
neen zelfs in lage dosissen is het een risicio. check even L dopa medicijn en parkinson patienten.Dank je wel, dat wist ik niet. Kan ik wel gewoon de dosering aanhouden die op de verpakking staat? Het komt gewoon bij een landelijke drogisterijketen vandaan. Alle informatie hieromtrent is welkom.
Pregabaiine was het enige wat ooit hielp om me 6 uur te laten slapen eerste 2 dagen afkicvkOm op te slapen bedoel je? Ik weet niet of mijn huisarts hier aan mee wil werken. Hij is iig van plan om over 1,5 week de diazepam te gaan afbouwen. Van mijn terugval weet hij niks, anders moet hij daar melding van maken bij veilig thuis, en dat is het laatste waar ik op zit te wachten.
GABA, en sublingual merk ik echt wel verschil.Gabapentin? Of echt GABA? Gaba doet niks, gabapentin is wel rete verslavend.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."