Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet is weer zover...ghb afhankelijk

Het is weer zover...ghb afhankelijk

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
EL Rochio zei:
gaba
Klik om te vergroten...
Gabapentin? Of echt GABA? Gaba doet niks, gabapentin is wel rete verslavend.
E
EL RochioLid
01-01-2024, 00:00
#2
Net mijn laatste keer phenibut ingenomen. Dan zit ik precies op 2 dagen, en zou ik dus van de ghb af moeten zijn. Nu de boel opvangen met baclofen en gaba. En hopen dat ik het depressieve op kan vangen met de ashwagandha en de mucuna pruriens.
E
EL RochioLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na 10 jaar, en evenveel detoxen heb ik toch weer een een lichamelijke afhankelijkheid voor die "troep" gekregen.

Ik was precies een jaar soort van "clean" met deze keer de hulp van baclofen.

Omdat wij altijd regelmatig zeg maar erotische avondjes hadden, en dat begonnen te missen (dit gebeurde altijd met sos erbij, en dan heb ik er altijd een downer als ghb bij nodig) zijn we na ongeveer iets meer als een half jaar weer begonnen.

Al die tijd ging het goed, tot aan de kerstvakantie. ipv 1 x in 1 tot 2 weken gebeurde het wat vaker. Tel daarbij op dat er achteraan o.a. mijn schoonvader kwam te overlijden, we onze hond hebben moeten laten inslapen en mijn kat werd doodgereden (en nog iets wat ik hier niet ga delen) en ik begon weer met af en toe een g'tje te nemen om rust te vinden.

Hulp zoeken is geen optie aangezien we dan weer met veilig thuis te maken krijgen. Even voor de duidelijkheid, op de porno avondjes waren onze dochters nooit thuis.

Ik zat ondertussen al op 7ml elke 2 uur.

Nou had ik van de week phenibut besteld, en ben daar gistermiddag direct mee begonnen. Mijn laatste g'tje icm 8 gram phenibut en dat 2 x per dag. Daarnaast heb ik nog mijn baclofen als ondersteuning en gaba erbij gehaald.

Ik was al gestart met ashwagandha en mucuna pruriens op een lage dosering, die ik dan kan verhogen zodra ik morgen mijn 2 dagen zonder ghb zit. Ik heb het wel eens vaker gedaan, en na 2 dagen zonder ben je, althans ik, er vanaf. Echter hield het nooit lang stand omdat ik dusdanig depressief werd en zelfs suïcidaal werd, deze keer hoop ik dat door bovengenoemde middelen te voorkomen. Het zal straks eveneens nog wel een zware dobber worden maar ik merk dat de ashwagandha en mucuna pruriens nu op een lage dosering al een positief effect hebben op mijn gemoedstoestand.

Vannacht wel weer eens sids tijden een goede nacht gemaakt. Ik ben altijd al een vreselijk slechte slaper geweest, maar de afgelopen 10 jaar waren vreselijk. Ik slik al jaren 60mg diazepam, maar de afgelopen maanden gebruik ik daarnaast nog cbd olie, melatonine,gaba, ZMA, een thee (waarvan ik de naam even niet weet) van de smartshop, en ik eet vantevoren een grapefruit om de boel te versterken, drink een fles wijn en rook een pure indica jonko. En dan nog slaap ik hooguit een 3,5 uur.

Het is niet dat ik een vraag heb of iets, maar meer dat ik merk dat het me goed doet om er over te schrijven. Mijn vrouw steunt me wel, maar ik kan niet continu haar ermee opzadelen, en ik heb niemand anders waar ik het er mee over kan hebben.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geen ervaring hier, maar goed dat je dit deelt. Genoeg lotgenoten hier, fijn dat je vrouw het weet.
Hoop dat je leuke afleiding met je gezin vindt, koester dat 😍
E
EL RochioLid
01-01-2024, 00:00
#5
Net mijn laatste keer phenibut ingenomen. Dan zit ik precies op 2 dagen, en zou ik dus van de ghb af moeten zijn. Nu de boel opvangen met baclofen en gaba. En hopen dat ik het depressieve op kan vangen met de ashwagandha en de mucuna pruriens.
E
EL RochioLid
01-01-2024, 00:00
#6
Na 10 jaar, en evenveel detoxen heb ik toch weer een een lichamelijke afhankelijkheid voor die "troep" gekregen.

Ik was precies een jaar soort van "clean" met deze keer de hulp van baclofen.

Omdat wij altijd regelmatig zeg maar erotische avondjes hadden, en dat begonnen te missen (dit gebeurde altijd met sos erbij, en dan heb ik er altijd een downer als ghb bij nodig) zijn we na ongeveer iets meer als een half jaar weer begonnen.

Al die tijd ging het goed, tot aan de kerstvakantie. ipv 1 x in 1 tot 2 weken gebeurde het wat vaker. Tel daarbij op dat er achteraan o.a. mijn schoonvader kwam te overlijden, we onze hond hebben moeten laten inslapen en mijn kat werd doodgereden (en nog iets wat ik hier niet ga delen) en ik begon weer met af en toe een g'tje te nemen om rust te vinden.

Hulp zoeken is geen optie aangezien we dan weer met veilig thuis te maken krijgen. Even voor de duidelijkheid, op de porno avondjes waren onze dochters nooit thuis.

Ik zat ondertussen al op 7ml elke 2 uur.

Nou had ik van de week phenibut besteld, en ben daar gistermiddag direct mee begonnen. Mijn laatste g'tje icm 8 gram phenibut en dat 2 x per dag. Daarnaast heb ik nog mijn baclofen als ondersteuning en gaba erbij gehaald.

Ik was al gestart met ashwagandha en mucuna pruriens op een lage dosering, die ik dan kan verhogen zodra ik morgen mijn 2 dagen zonder ghb zit. Ik heb het wel eens vaker gedaan, en na 2 dagen zonder ben je, althans ik, er vanaf. Echter hield het nooit lang stand omdat ik dusdanig depressief werd en zelfs suïcidaal werd, deze keer hoop ik dat door bovengenoemde middelen te voorkomen. Het zal straks eveneens nog wel een zware dobber worden maar ik merk dat de ashwagandha en mucuna pruriens nu op een lage dosering al een positief effect hebben op mijn gemoedstoestand.

Vannacht wel weer eens sids tijden een goede nacht gemaakt. Ik ben altijd al een vreselijk slechte slaper geweest, maar de afgelopen 10 jaar waren vreselijk. Ik slik al jaren 60mg diazepam, maar de afgelopen maanden gebruik ik daarnaast nog cbd olie, melatonine,gaba, ZMA, een thee (waarvan ik de naam even niet weet) van de smartshop, en ik eet vantevoren een grapefruit om de boel te versterken, drink een fles wijn en rook een pure indica jonko. En dan nog slaap ik hooguit een 3,5 uur.

Het is niet dat ik een vraag heb of iets, maar meer dat ik merk dat het me goed doet om er over te schrijven. Mijn vrouw steunt me wel, maar ik kan niet continu haar ermee opzadelen, en ik heb niemand anders waar ik het er mee over kan hebben.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
EL Rochio zei:
Nou had ik van de week phenibut besteld, en ben daar gistermiddag direct mee begonnen. Mijn laatste g'tje icm 8 gram phenibut en dat 2 x per dag. Daarnaast heb ik nog mijn baclofen als ondersteuning en gaba erbij gehaald.
Klik om te vergroten...
Goed dat je baclofen hebt kunnen regelen want enkel met Phenibut afkicken is alleen mogelijk als je je dosis tijdje stabiel hebt kunnen houden op 2ml per 2 uur.
E
EL RochioLid
01-01-2024, 00:00
#8
GABA-B Bonanza zei:
Goed dat je baclofen hebt kunnen regelen want enkel met Phenibut afkicken is alleen mogelijk als je je dosis tijdje stabiel hebt kunnen houden op 2ml per 2 uur.
Klik om te vergroten...
De baclofen kreeg ik al via de huisarts (120mg p/d) net als de diazepam.

En ik ben meteen van 7ml per 2 uur overgestapt op de phenibut. Dit in icm de baclofen, gaba en een klein beetje alcohol.

Vandaag alleen op de baclofen, gaba en af en toe een beetje alcohol. Ik heb vandaag om de 2 uur 20mg baclofen, 1000mg gaba en af en toe een klein glaasje wijn genomen.
E
EL RochioLid
01-01-2024, 00:00
#9
Voel me niet helemaal tof, maar het is vol te houden. Ben vooral gemotiveerd doordat ik, vooralsnog, geen depressieve gevoelens heb. Dus het lijkt erop dat de ashwagandha en mucuna pruriens hierbij hun werk doet zoals ik gehoopt had na het onderzoek dat ik er naar gedaan had.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
EL Rochio zei:
Voel me niet helemaal tof, maar het is vol te houden. Ben vooral gemotiveerd doordat ik, vooralsnog, geen depressieve gevoelens heb. Dus het lijkt erop dat de ashwagandha en mucuna pruriens hierbij hun werk doet zoals ik gehoopt had na het onderzoek dat ik er naar gedaan had.
Klik om te vergroten...
Het essentiële is om die paar uren dagelijkse slaap te pakken te krijgen.

Ik zou trouwens echt zwaar oppassen met die mucuna pruriens!

L-Dopa nemen slaat een belangrijke stap over in de productie tot dopamine, als dat enzym teveel degenereert heb je een serieus probleem.


G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
EL Rochio zei:
Voel me niet helemaal tof, maar het is vol te houden. Ben vooral gemotiveerd doordat ik, vooralsnog, geen depressieve gevoelens heb. Dus het lijkt erop dat de ashwagandha en mucuna pruriens hierbij hun werk doet zoals ik gehoopt had na het onderzoek dat ik er naar gedaan had.
Klik om te vergroten...
Aka depressie zal zwaar verergeren.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
het enige wat ik durf aan het raden naast ashwagandha en L-Tyrosine is Magnesium, citroenmelasse en L Theanine en misschien Valeriaan
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
EL Rochio zei:
Vannacht wel weer eens sids tijden een goede nacht gemaakt. Ik ben altijd al een vreselijk slechte slaper geweest, maar de afgelopen 10 jaar waren vreselijk. Ik slik al jaren 60mg diazepam, maar de afgelopen maanden gebruik ik daarnaast nog cbd olie, melatonine,gaba, ZMA, een thee (waarvan ik de naam even niet weet) van de smartshop, en ik eet vantevoren een grapefruit om de boel te versterken, drink een fles wijn en rook een pure indica jonko. En dan nog slaap ik hooguit een 3,5 uur.
Klik om te vergroten...
Pregabaline zou hier helpen..
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
EL Rochio zei:
maar de afgelopen maanden gebruik ik daarnaast nog cbd olie, melatonine,gaba, ZMA, een thee (waarvan ik de naam even niet weet) van de smartshop, en ik eet vantevoren een grapefruit om de boel te versterken, drink een fles wijn en rook een pure indica jonko. En dan nog slaap ik hooguit een 3,5 uur.
Klik om te vergroten...
Dit is gewoon allemaal te slap.
E
EL RochioLid
01-01-2024, 00:00
#15
GABA-B Bonanza zei:
Het essentiële is om die paar uren dagelijkse slaap te pakken te krijgen.

Ik zou trouwens echt zwaar oppassen met die mucuna pruriens!

L-Dopa nemen slaat een belangrijke stap over in de productie tot dopamine, als dat enzym teveel degenereert heb je een serieus probleem.


Klik om te vergroten...
Dank je wel, dat wist ik niet. Kan ik wel gewoon de dosering aanhouden die op de verpakking staat? Het komt gewoon bij een landelijke drogisterijketen vandaan. Alle informatie hieromtrent is welkom.
E
EL RochioLid
01-01-2024, 00:00
#16
GABA-B Bonanza zei:
Pregabaline zou hier helpen..
Klik om te vergroten...
Om op te slapen bedoel je? Ik weet niet of mijn huisarts hier aan mee wil werken. Hij is iig van plan om over 1,5 week de diazepam te gaan afbouwen. Van mijn terugval weet hij niks, anders moet hij daar melding van maken bij veilig thuis, en dat is het laatste waar ik op zit te wachten.

Ik voel me nog steeds niet helemaal oké, en a.s. maandag moet ik weer aan het werk dus ik hoop dat ik dan me weer goed voel want ik heb het idee dat ik me slechter als gisteren.

Ik zit momenteel erg krap bij kas, en ben door een hoop van mijn gebruikelijke slaapmiddelen heen. Dus ik had gisteravond voor het slapen gaan enkel mijn 60mg diazepam, cbd olie, thee en baclofen ingenomen. Ik had mezelf voorbereid op een nacht niet slapen, maar ik heb bijna 9 uur geslapen. Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit in mijn hele leven zolang geslapen heb, zonder wakker te worden en middelen bij moest pakken.
E
EL RochioLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb deze thread overgeplaatst naar verslavingen

Onderwerp 'Het is weer zover...ghb afhankelijk' https://drugsforum.nl/threads/het-is-weer-zover-ghb-afhankelijk.73913/
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
EL Rochio zei:
Dank je wel, dat wist ik niet. Kan ik wel gewoon de dosering aanhouden die op de verpakking staat? Het komt gewoon bij een landelijke drogisterijketen vandaan. Alle informatie hieromtrent is welkom.
Klik om te vergroten...
neen zelfs in lage dosissen is het een risicio. check even L dopa medicijn en parkinson patienten.

dit is allemaal marketing praat
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
EL Rochio zei:
Om op te slapen bedoel je? Ik weet niet of mijn huisarts hier aan mee wil werken. Hij is iig van plan om over 1,5 week de diazepam te gaan afbouwen. Van mijn terugval weet hij niks, anders moet hij daar melding van maken bij veilig thuis, en dat is het laatste waar ik op zit te wachten.
Klik om te vergroten...
Pregabaiine was het enige wat ooit hielp om me 6 uur te laten slapen eerste 2 dagen afkicvk
E
EL RochioLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stonologie zei:
Gabapentin? Of echt GABA? Gaba doet niks, gabapentin is wel rete verslavend.
Klik om te vergroten...
GABA, en sublingual merk ik echt wel verschil.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."