Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlapen na speed en alcohol

Slapen na speed en alcohol

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
lekker geslapen?
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ik wil vanavond misschien speed nemen met wat alcohol.
Heb dat vorige keer ook gedaan, fijn gevoel.
Ben alleen bang dat ik niet meer slaap vannacht. Als ik het rond negen uur inneem en flink doordrink, kan ik dan rond vier uur m'n nest in haha?
Ik neem niet meer dan een halve gram
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb gisteren een liter fles wijn weggettikt en speed genomen. Nam m'n laatste nakkie om 21.30. M'n totale speedgebruik gisteren kwam nog niet in de buurt van een halve gram en na wat wiet roken na 0.00 en rustig op bed liggen, heb ik om 3.30 alsnog een seroquel moeten nemen om te kunnen tukken.

Als jij een halve gram pep gaat nemen, verzeker ik je dat het een plafonddiensttje wordt voor je.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nope.. Halve gram is veel. Of je moet een laag % aan amfetamine hebben met heel veel cafeïne.
reken maar dat je pas vroeg in de ochtend slaapt. Als je mazzel hebt..
Ik lig na 100mg al 24 uur wakker. Ik drink dan geen alcohol maar rook wel wiet in de comedown. Mocht ik maar een puntje speed op hebben lukt t na flink wat wiet na een uur of 12+ pas.

Edit: en echt slapen doe je niet na alcohol en speed of andere drugs. Je "nokt" jezelf out maar je lichaam rust niet. Die is bezig de troep op te ruimen uit je lijf en kost juist energie.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Nope.. Halve gram is veel. Of je moet een laag % aan amfetamine hebben met heel veel cafeïne.
reken maar dat je pas vroeg in de ochtend slaapt. Als je mazzel hebt..
Ik lig na 100mg al 24 uur wakker. Ik drink dan geen alcohol maar rook wel wiet in de comedown. Mocht ik maar een puntje speed op hebben lukt t na flink wat wiet na een uur of 12+ pas.

Edit: en echt slapen doe je niet na alcohol en speed of andere drugs. Je "nokt" jezelf out maar je lichaam rust niet. Die is bezig de troep op te ruimen uit je lijf en kost juist energie.
Klik om te vergroten...
Holy. Hoe dan. Ik lees overal dat speed maar 4 tot 8 uur duurt. Hoe kun je er dan 24 uur wakker van liggen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Nope.. Halve gram is veel. Of je moet een laag % aan amfetamine hebben met heel veel cafeïne.
reken maar dat je pas vroeg in de ochtend slaapt. Als je mazzel hebt..
Ik lig na 100mg al 24 uur wakker. Ik drink dan geen alcohol maar rook wel wiet in de comedown. Mocht ik maar een puntje speed op hebben lukt t na flink wat wiet na een uur of 12+ pas.

Edit: en echt slapen doe je niet na alcohol en speed of andere drugs. Je "nokt" jezelf out maar je lichaam rust niet. Die is bezig de troep op te ruimen uit je lijf en kost juist energie.
Klik om te vergroten...
Exact dit dus.
In principe als je wilt slape moet je gaan speed nemen.
Nu ook 2 zeer kleine lijntjes op , ik weet Nu al dat ik minstens 5 joint En moet roken , 2mg clonazolam en 1mg flunitrazolam moet nemen om tege 2 uur in slaap ge vallen.
Geen goed advies om op te volgen natuurlijk , en volkomen onverantwoord...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Albertospaghetti zei:
Holy. Hoe dan. Ik lees overal dat speed maar 4 tot 8 uur duurt. Hoe kun je er dan 24 uur wakker van liggen.
Klik om te vergroten...
Geen idee precies maar het werkt lang door. Kijk naar mdma, dat zou 4 tot 6 uren werken maar je kunt 6 uren na inname echt niet al slapen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
inner_search zei:
Exact dit dus.
In principe als je wilt slape moet je gaan speed nemen.
Nu ook 2 zeer kleine lijntjes op , ik weet Nu al dat ik minstens 5 joint En moet roken , 2mg clonazolam en 1mg flunitrazolam moet nemen om tege 2 uur in slaap ge vallen.
Geen goed advies om op te volgen natuurlijk , en volkomen onverantwoord...
Klik om te vergroten...
Dat is eigenlijk jezelf in coma slikken ipv slapen hey...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@Albertospaghetti
Hoe ben je trouwens op het idee gekomen om maar liefst een halve gram te willen wegwerken?

Zou de vraag niet beter zijn, hoe veel speed zou ik moeten nemen om nog wel te kunnen slapen?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Dat is eigenlijk jezelf in coma slikken ipv slapen hey...
Klik om te vergroten...
Jup , dat is exact wat ik heb gedaan... neem dus geen voorbeeld aan deze situatie..
Heb wel maar enkel 10mg dia genomen , en 2 jointjes gerookt.
Heb een uurtje of 4 geslapen , ben net wakker en aan het eten gegaan :blush:.

Aan men typ kunsten te zien was Ik lekker in vorm afgelopen avond/nacht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."