lekker geslapen?
Holy. Hoe dan. Ik lees overal dat speed maar 4 tot 8 uur duurt. Hoe kun je er dan 24 uur wakker van liggen.Nope.. Halve gram is veel. Of je moet een laag % aan amfetamine hebben met heel veel cafeïne.
reken maar dat je pas vroeg in de ochtend slaapt. Als je mazzel hebt..
Ik lig na 100mg al 24 uur wakker. Ik drink dan geen alcohol maar rook wel wiet in de comedown. Mocht ik maar een puntje speed op hebben lukt t na flink wat wiet na een uur of 12+ pas.
Edit: en echt slapen doe je niet na alcohol en speed of andere drugs. Je "nokt" jezelf out maar je lichaam rust niet. Die is bezig de troep op te ruimen uit je lijf en kost juist energie.
Exact dit dus.Nope.. Halve gram is veel. Of je moet een laag % aan amfetamine hebben met heel veel cafeïne.
reken maar dat je pas vroeg in de ochtend slaapt. Als je mazzel hebt..
Ik lig na 100mg al 24 uur wakker. Ik drink dan geen alcohol maar rook wel wiet in de comedown. Mocht ik maar een puntje speed op hebben lukt t na flink wat wiet na een uur of 12+ pas.
Edit: en echt slapen doe je niet na alcohol en speed of andere drugs. Je "nokt" jezelf out maar je lichaam rust niet. Die is bezig de troep op te ruimen uit je lijf en kost juist energie.
Geen idee precies maar het werkt lang door. Kijk naar mdma, dat zou 4 tot 6 uren werken maar je kunt 6 uren na inname echt niet al slapen.Holy. Hoe dan. Ik lees overal dat speed maar 4 tot 8 uur duurt. Hoe kun je er dan 24 uur wakker van liggen.
Dat is eigenlijk jezelf in coma slikken ipv slapen hey...Exact dit dus.
In principe als je wilt slape moet je gaan speed nemen.
Nu ook 2 zeer kleine lijntjes op , ik weet Nu al dat ik minstens 5 joint En moet roken , 2mg clonazolam en 1mg flunitrazolam moet nemen om tege 2 uur in slaap ge vallen.
Geen goed advies om op te volgen natuurlijk , en volkomen onverantwoord...
Jup , dat is exact wat ik heb gedaan... neem dus geen voorbeeld aan deze situatie..Dat is eigenlijk jezelf in coma slikken ipv slapen hey...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."