Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallow iedereen, Een tijdje terug was ik pudding aant maken en toen kwam ik op het idee om er de volgende keer wat extra ingrediënten aan toe te voegen. Zo moeilijk lijkt het me niet. Mijn idee was: 1) volle melk in de pan doen 2) hasj beetje verbrokkelen en samen met het puddingpoeder toevoegen 3) suiker toevoegen 4) aan de kook laten komen en dan in de potjes gieten Ik heb nog nooit gekookt met hasj/wiet dus ik weet niet goed hoe ik het moet doseren. Hoeveel hasj zou ik nodig hebben voor 1liter pudding? En zou het lukken als ik hem maak als hierboven staat vermeld?"
"De Noot zei: geen flauw idee hoe je pudding maakt maar als je gewoon eerst hasjmelk maakt, die dan gebruikt voor de pudding moet het wel lukken denk ik Klik om te vergroten... Oké uit een andere topic(*) heb ik gehaald dat je hasjmelk als volgt maakt. 1) Volle melk in pannetje doen en laten koken. 2) Hasj toevoegen en roeren tot het opgelost is 3) en het is klaar! < 0.25g hasj / glas melk 1glas: +/- 25Cl 4glazen: +/- 100Cl ==> 4 x 0.25g hasj --> 1g hasj Dus als ik het goed begrijp heb je maar 1gram hasj nodig voor 1 liter pudding te maken. Moest dat waar zijn zou het wel een heel goedkope oplossing zijn Iemand nog tips? (*) http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=2298"
"De Sjeik zei: Ik zou het zo doen: Je wilt 1 liter pudding maken? Verdeel het dan in doses van 100 ml, ongeveer wat je normaal zou eten. 1000:100=10 doses x 0,25 gr hasj, dus 2,5 gram hasj voor de gehele pudding. Ik denk dat het zo wel goed is, 1 gram voor 1 liter is toch wat weinig, tenzij je veel honger hebt tenminste :P Klik om te vergroten... Haha hasjpudding eten tijdens een boefkick. Vuur met vuur bestrijden"
"Doet me denken aan mijn plantje R.I.P."
"Ik ben over het algemeen niet tegen snuiven, maar ik vind dat het gewoon niet in het openbaar mag. Net zoals alle andere harddrugs vind ik dat dit thuis hoort op minder openbare plaatsen"
"Idd. Nog een reden om nooit meer SoS te kopen als dat klopt"
"Ja ik heb ook al zoiets soortgelijks meegemaakt. Veel lijntjes en dan wat storingen in het gezichtsveld"
"keep it simple. Koop gwn snuifcoke"
"Nog geen coke-kater gehad voor zover ik me herinner. Wel al zo moe geweest maar dat komt door een slaaptekort..."
"cuber3 zei: (hoewel hasj in België niet echt heel makkelijk te verkrijgen is, toch niet waar ik woon) Klik om te vergroten... Meen je dat nu echt?? cuber3 zei: Ben ook van plan deze keer de wiet/hasj (hoewel hasj in België niet echt heel makkelijk te verkrijgen is, toch niet waar ik woon) in olie te laten sudderen en die in het recept te gebruiken ipv hem te vermalen en bij de boter te gooien. Klik om te vergroten... Misschien kan je het gewoon met wietmelk is proberen Wietpannenkoeken (8 stuks) Ingrediënten: 250 g bloem 1/2 l wietmelk 20 g roomboter 2 eieren 4 g wiet Kaneelsuiker: Meng naar smaak suiker en kaneel. Werkwijze: * Verwarm de melk en de boter in een pannetje. * Verkruimel daar de wiet in. Laat dit 20 minuten op een heel laag pitje trekken. Je kunt ook een vlamverdeler gebruiken. * Zeef de wietmelk. * Meng in een kom, de bloem, eieren en de gezeefde wietmelk. * Klop er met een garde een beslag van. * Verhit in een koekenpan wat boter. En schep er 1 soeplepel beslag in. * Bak de pannenkoeken aan beide kanten mooi goudbruin. * Doe er lekker veel kaneelsuiker over en smullen maar! * TIP: In plaats van kaneelsuiker kun je natuurlijk ook ander beleg gebruiken. Leg als je van hartig houdt, twee plakken bacon in de pan voordat je het beslag in de pan doet en je hebt heerlijke spekpannenkoeken. voor meer receptjes: http://www.bakkenmetbaard.nl/"