Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mac... zei: coke in blokvorm is meestal nog onversneden, dus vers het land binnen gesmokkeld. Het is geen crack of iets dergelijks, maar gewoon hele goeie sos. Geniet er maar lekker van Klik om te vergroten... zo hadden we met nieuwjaar een blok van 25 gram gekocht en jawel we hadden der van genoten"
"caatje zei: heb jij er wel eens over nagedacht waar jou vriend(in) uit is gekomen? Die french kiss je toch ook Klik om te vergroten... da vind ik nu eens echt een geslaagd antwoord"
"White stripes zei: Ik zou het ook niet weten ,meestal blijft dat bij mij geen dagen liggen Klik om te vergroten... idd nog nie geprobeert als da hier ligt dan moet het op daar moet ge nie aan twijfelen"
"wat is manitol eig"
"Deranged zei: slipperman zei: Dat duurt wel wat langer als basen hoor Klik om te vergroten... En tot slot nog 1 klein dingetje en dat is dat ik je graag wilde bedanken dat je deze wijsheid met mij wilde delen. Had echt geen idee dat snuifcoke langer dan base duurt(hoeveel precies dan?) Ik sta altijd open om nieuwe dingen te leren en mijn dank is oneindig dat je ff de tijd hebt genomen om mij te helpen. Ik raak er bijna door ontroerd zelfs, nee laten we het maar niet zo ver komen. Nogmaals bedankt voor alles. En natuurlijk nog mijn excuses dat ik loog over coke snuiven. Zag dit in de film gebeuren en het leek me leuk en stoer, dus daarom zei ik dat ik het zelf had gedaan. Snap nu dat ik het misschien beter niet had kunnen doen, ik was immers niet volledig geinformeerd en nu ben ik dus tegen de lamp gelopen. Zeer spijtig allemaal en hoop dat jullie me het kunnen vergeven. Klik om te vergroten... ik lach me echt een breuk met u"
"drama zei: sorry maar je bent echt gek als je zwanger bent en gebruikt, je hebt verantwoordelijkheid voor iemand anders in jou! die baby komt toch in de buik in aanraking met de coke of niet? ik ken een meisje in brasil die tijdens wangerschap door heeft gesnoven en gerookt en geprostitueerd.. dat kind is heel klein en heeft oogproblemen, ze zal zich altijd schuldig voelen want ze weet niet hoe het kind was geworden als ze niet had gebruikt. Klik om te vergroten... vind ik eerlijk gezegd ook wel"
"en verschrikkelijk duur omdat het zo kort duurt"
"gelukkig ook geen ervaring mee"
"Dzy zei: Razar zei: Dzy zei: Waarom begin je aan een drugs als deze? Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik weet zeker dat je van iedereen wel hebt gehoord dat dit het slechtste van het slechtste is. En iedereen (myself included) denkt dat hij een drug makkelijk in de hand kan houden tot het te laat is. Wanneer was de eerste keer dat je basede? Klik om te vergroten... De eerste keer was zeker al een paar maand geleden. Denk trouwens niet dat ik het ooit nog zal doen. Geen van de 2 keren was het trouwens op voorhand gepland. Zat gewoon bij paar oudere maten die da soms eens doen maar ook nie verslaaf zijn. Ik moet wel zeggen als het een stuk minder duur zou zijn dan zou ik het mss wel meer doen. Klik om te vergroten... Ik vraag me gewoon af, hoe ging dat die eerste keer. Boden ze het je aan? Vroeg je er zelf om? Denk je dan niet in je achterhoofd van, this is the worst of the worst? Dit is absoluut geen aanval hoor, ben gewoon geinteresseerd Wat zet je er toe om het toch te proberen? Interesse? Omdat je vrienden het ook soms doen? Jan Klik om te vergroten... idd mogen ze me het gratis aanbieden dan zou ik het zeker en vast nog weigeren"
"MaGiCdAvE"