Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep 4 dage /nachte"
"Als ik jou was zou ik me niet teveel met bommetjes bezig houde.. Kheb een lange tijd speed gebruikt, hier en daar een bommetje ook en kheb er een maagzweer aan overgehoude.. en dit wil je echt nie hoor, nouja kan ook aan mij ligge zwakke maag fzo ;P maar ik zeg het maar"
"Als het echt niet meer was zou ik voor de 20x gaan"
"Ik sta te popelen om het ook eens te proberen"
"gezellige tuin :d kzou daar gerust wel is mee willen trippen"
"Vrijgezel en dat zal zo blijven voor het moment. Ben er echt klaar mee..."
"Op lsd op een balkon gaan staan of gaan fietsen lijkt mij zowizo al geen goed idee.. wel heftig verhaal"
"Lsd ga ik binnekort doen dan heb ik bijna alles gedaan wat ik wou"