Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste RC stimulant

Beste RC stimulant

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vroeg mij af of hier op het forum ook mensen zijn die een goede RC kennen wat stimulerent is en hopelijk ook lichtelijk euforisch.

Momenteel zit ik opgescheept met 2mmc maar dit vind ik vrij matig spul wat eigenlijk niet de moeite waard is.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bear zei:
Ik vroeg mij af of hier op het forum ook mensen zijn die een goede RC kennen wat stimulerent is en hopelijk ook lichtelijk euforisch.

Momenteel zit ik opgescheept met 2mmc maar dit vind ik vrij matig spul wat eigenlijk niet de moeite waard is.
Klik om te vergroten...
Staat veel op t forum in het RC topicšŸ˜‰
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bear zei:
Ik vroeg mij af of hier op het forum ook mensen zijn die een goede RC kennen wat stimulerent is en hopelijk ook lichtelijk euforisch.

Momenteel zit ik opgescheept met 2mmc maar dit vind ik vrij matig spul wat eigenlijk niet de moeite waard is.
Klik om te vergroten...
Als je iets euforisch wilt met een schone stimulatie zou ik gaan voor NEP. Maar... alleen als je echt goede zelfcontrole hebt en je grenzen kent. Werkt niet al te lang, maar je kan lang blijven bijnemen zonder dat de effecten minder worden (bij mij). Het is een van mijn favorieten stims die vooral veel op dopamine werkt en daarom dus geen pauze van 3 maanden nodig heeft. Maar pas asjeblieft op, het is fijn Maar erg verslavend. Doe het dus niet te vaak.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bear zei:
Misschien beetje off topic maar goed:

We weten allemaal dat er een RC ban aan zit te komen. Zodra alles verboden is wat zou dan het meest logische vervolg zijn volgens jullie?
Vinden sommige RC’s hun weg in het illegale circuit of hebben we straks weer te doen met coke en speed?

Gezien de populariteit van 3mmc in Nederland lijkt mij het eerste helemaal niet onwaarschijnlijk.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat de diversiteit van het aantal beschikbare middelen zal dalen. Een deel van de rc-handel zal verplaatsen naar Whatsappdealers en het darknet, en een ander deel naar het buitenland. De betrouwbaarheid van leveringen zal dalen (meer vervuiling bijvoorbeeld). Gebruikers zullen vaker klassieke middelen gebruiken zoals MDMA, speed, en coke. En de Nederlandse rc-handel zal meer inzetten op psychedelica en dissociatieven.
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#5
Plex zei:
Als je iets euforisch wilt met een schone stimulatie zou ik gaan voor NEP. Maar... alleen als je echt goede zelfcontrole hebt en je grenzen kent. Werkt niet al te lang, maar je kan lang blijven bijnemen zonder dat de effecten minder worden (bij mij). Het is een van mijn favorieten stims die vooral veel op dopamine werkt en daarom dus geen pauze van 3 maanden nodig heeft. Maar pas asjeblieft op, het is fijn Maar erg verslavend. Doe het dus niet te vaak.
Klik om te vergroten...
Interessant.
Van welke originele drug is NEP afgeleid gewoon de traditionele pep en speed?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bear zei:
Interessant.
Van welke originele drug is NEP afgeleid gewoon de traditionele pep en speed?
Klik om te vergroten...
Pep en speed is hetzelfdešŸ˜…
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bear zei:
Interessant.
Van welke originele drug is NEP afgeleid gewoon de traditionele pep en speed?
Klik om te vergroten...
nee NEP is een cathinone, speed is amphetamine. het is dus afgeleid van khat, net als 2mmc. maar het is gigantisch veel potenter

psychonautwiki.org

NEP

N-Ethyl-nor-pentedrone (also known as N-Ethylpentedrone, Ethyl-pentedrone, Ethylpentedrone or more commonly, NEP) is a lesser-known novel stimulant substance of the cathinone class that produces stimulating, euphoric, and mildly entactogenic effects when administered.
psychonautwiki.org psychonautwiki.org
lees deze pagina.

NEP kun je zien als een soort coke maar dan met wat minder dopamine en meer adrenaline. het werkt ook dubbel zo lang als coke en is veel potenter. een dosis van 10mg is ongeveer standaard. het verschil in sterkte van de vendors is nogal verschillend, als je sterke wil kun je het beste voor de kristallen gaan.
Je kunt nep ook prima van folie roken, dan krijg je de meeste dopamine imo. maar beter snuiven of oraal..

Verder is 3-FA wel stimulerend en licht euforisch, en 4-FMA stimulerender en meer euforisch.

Die 3 zijn dus wel de moeite waard om te proberen. 3-FA en 4-FMA dien je trouwens oraal te nemen, niet te snuiven. NEP kun je op elk mogelijke manier nemen die je wil.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bear zei:
Ik vroeg mij af of hier op het forum ook mensen zijn die een goede RC kennen wat stimulerent is en hopelijk ook lichtelijk euforisch.

Momenteel zit ik opgescheept met 2mmc maar dit vind ik vrij matig spul wat eigenlijk niet de moeite waard is.
Klik om te vergroten...
Het ligt er een beetje aan wat je zoekt. Is het voor een feestje? Chillen met vrienden? Voor de seks? Om een tijd lang hard te werken?

En kun je vertellen welke stims je wel chill vindt?
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
MD Prolintane
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Het ligt er een beetje aan wat je zoekt. Is het voor een feestje? Chillen met vrienden? Voor de seks? Om een tijd lang hard te werken?

En kun je vertellen welke stims je wel chill vindt?
Klik om te vergroten...
Voornamelijk voor avondjes opstap en om te chillen of een after.

3m was altijd mn favoriete drug maar dat vind je bijna nergens meer. Coke kan ik totaal niet over en speed vind ik te ver gaan voor een zaterdagavondje🤣

toch maar eens nep proberen voor zolang het nog kan want volgensmij komt er een wet aan die alle rc’s gaan verbieden.
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bear zei:
Voornamelijk voor avondjes opstap en om te chillen of een after.

3m was altijd mn favoriete drug maar dat vind je bijna nergens meer. Coke kan ik totaal niet over en speed vind ik te ver gaan voor een zaterdagavondje🤣

toch maar eens nep proberen voor zolang het nog kan want volgensmij komt er een wet aan die alle rc’s gaan verbieden.
Klik om te vergroten...
ja NEP is best prima, maar niet alle RC's worden verboden. Arylcyclohexylamines (ketamine achtige), Benzo's en Tryptamines blijven sowieso legaal
k
kkrdrugswarriorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bear zei:
Ik vroeg mij af of hier op het forum ook mensen zijn die een goede RC kennen wat stimulerent is en hopelijk ook lichtelijk euforisch.

Momenteel zit ik opgescheept met 2mmc maar dit vind ik vrij matig spul wat eigenlijk niet de moeite waard is.
Klik om te vergroten...
2mmc wordt idd snel matig, je moet echt met de kleinste lijntjes beginnen want meer is echt niet beter, slikken (oraal) voelt wel leuker maar ja, mensen snuiven nu eenmaal graag, NEP is een tikkeltje intenser, maar na 3 doseringen wil je gewoon enkel meer, terwijl je je echt niet meer goed begint te voelen, jammergenoeg wordt alles toch illegaal, maar ik had graag 2cmc geprobeerd (waarschijnlijk iets intenser dan 2mmc, maar korter en meer toxic voor je lichaam), 3 mec en 3cec lijken me ook interessant maar is dan mss al iets te euforisch, mdma achtig
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#13
kkrsrugswarrior zei:
2mmc wordt idd snel matig, je moet echt met de kleinste lijntjes beginnen want meer is echt niet beter, slikken (oraal) voelt wel leuker maar ja, mensen snuiven nu eenmaal graag, NEP is een tikkeltje intenser, maar na 3 doseringen wil je gewoon enkel meer, terwijl je je echt niet meer goed begint te voelen, jammergenoeg wordt alles toch illegaal, maar ik had graag 2cmc geprobeerd (waarschijnlijk iets intenser dan 2mmc, maar korter en meer toxic voor je lichaam), 3 mec en 3cec lijken me ook interessant maar is dan mss al iets te euforisch, mdma achtig
Klik om te vergroten...
3cec is geen aanrader!!!! Heb t geprobeerd t stinkt enorm naar chloor , de kristallen zijn keihard en moeilijk fijn te krijgen. Dan nog niet te hebben over de drip het spul heeft ong 15 minuten in onze keel gebrand maar dan ook echt heel de achterkant van onze keel, dit was tevens niet weg te spoelen we hebben na 1 lijn de resterende gram weggegooid. We voelden er ook vrij weinig van
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#14
B00N zei:
MD Prolintane
Klik om te vergroten...
kun je hier wat over vertellen. graag. ik weet waar t vandaan komt van de zelfde plek als waar MDPM word verkocht. hoe ervaar je dit stofje?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bear zei:
Voornamelijk voor avondjes opstap en om te chillen of een after.

3m was altijd mn favoriete drug maar dat vind je bijna nergens meer. Coke kan ik totaal niet over en speed vind ik te ver gaan voor een zaterdagavondje🤣

toch maar eens nep proberen voor zolang het nog kan want volgensmij komt er een wet aan die alle rc’s gaan verbieden.
Klik om te vergroten...
Misschien eens 4-FMA of 3-FPM proberen.
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#16
kkrsrugswarrior zei:
2mmc wordt idd snel matig, je moet echt met de kleinste lijntjes beginnen want meer is echt niet beter, slikken (oraal) voelt wel leuker maar ja, mensen snuiven nu eenmaal graag, NEP is een tikkeltje intenser, maar na 3 doseringen wil je gewoon enkel meer, terwijl je je echt niet meer goed begint te voelen,
Klik om te vergroten...
Hoe kan dit?
Meer 2mmc triggert toch meer dopamine en het kleine beetje serotonine? Of zit je uiteindelijk aan je max dopamine of weer teveel waardoor je je slecht voelt.

ik snap dat dat gebeurd na langere periode maar na 3 doseringen ook al?
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#17
Misschien beetje off topic maar goed:

We weten allemaal dat er een RC ban aan zit te komen. Zodra alles verboden is wat zou dan het meest logische vervolg zijn volgens jullie?
Vinden sommige RC’s hun weg in het illegale circuit of hebben we straks weer te doen met coke en speed?

Gezien de populariteit van 3mmc in Nederland lijkt mij het eerste helemaal niet onwaarschijnlijk.
k
kkrdrugswarriorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bear zei:
Hoe kan dit?
Meer 2mmc triggert toch meer dopamine en het kleine beetje serotonine? Of zit je uiteindelijk aan je max dopamine of weer teveel waardoor je je slecht voelt.

ik snap dat dat gebeurd na langere periode maar na 3 doseringen ook al?
Klik om te vergroten...
less is more? volgens mij heeft het te maken met het feit dat teveel dopamine ervoor zorgt dat je sneller geirriteerd wordt/agressief wordt in combinatie met de noradrenaline die gewoon TE veel wordt waardoor je gewoon heel opgejaagd en onrustig wordt ipv een goeie mood met een motivatieboost.
Bij NEP duurt de rush gewoon heel erg kort maar blijft de nastimulatie heel lang zitten, waardoor je snel bad kan gaan (ik zei 3 lijnen because better safe than sorry)
k
kkrdrugswarriorLid
01-01-2024, 00:00
#19
Shinyzappy zei:
3cec is geen aanrader!!!! Heb t geprobeerd t stinkt enorm naar chloor , de kristallen zijn keihard en moeilijk fijn te krijgen. Dan nog niet te hebben over de drip het spul heeft ong 15 minuten in onze keel gebrand maar dan ook echt heel de achterkant van onze keel, dit was tevens niet weg te spoelen we hebben na 1 lijn de resterende gram weggegooid. We voelden er ook vrij weinig van
Klik om te vergroten...
misschien had je deze moeten proberen in een bommetje
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#20
kkrsrugswarrior zei:
misschien had je deze moeten proberen in een bommetje
Klik om te vergroten...
Inderdaad maar ben al lang vies geworden van andere cathionesšŸ˜… snuif hier en daar nog wat 2/3mmc maar echt maar 1x in de maand

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."