Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-fa / 4-fmp analoog?

4-fa / 4-fmp analoog?

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aangezien er nergens meer 4-fa meer te krijgen is (snik snik) ben ik op zoek naar een vervanger. 4-fma geprobeerd maar dat is niet echt een goede vervanger gezien de body load.

Is er überhaupt iets beschikbaar buiten mdma wat hier een beetje op lijkt?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, mogelijk komt 6-APB in de buurt. Maar wel anders.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geneesmiddel zei:
Nee, mogelijk komt 6-APB in de buurt. Maar wel anders.
Klik om te vergroten...
6-apb komt naar mjn weten het dichts in de buurt. Ook 5-apb en 5-mapb komen er dicht bij, maar 6-apb is toch de king van de MDMA vervanger.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
3-FA als je op zoekt bent naar de 'schone' energie zonder al te veel andere merkbare effecten
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thanks., allemaal al geprobeerd. maar ik kon er allemaal niet op slapen
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien 3-FEA? Daar heb ik zelf alleen geen ervaring mee.
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik las ook iets over 4Fa-V. Wat dat dan mag wezen. Misschien komt dat ook nog een keer op de markt.
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#8
snijboon zei:
Thanks., allemaal al geprobeerd. maar ik kon er allemaal niet op slapen
Klik om te vergroten...
Ow maar na 4fa kon je wel lekker pitten dan? xD anyway ik hoor ook veel 6apb misschien toch maar overwegen 🤷🏼‍♂️ want we zitte in het hetzelfde schuitje
Nog maar 9 boom’s te gaan. Die bewaar ik zeker tot aan de zomer
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#9
4F&G gaat Adam dagen mee zei:
Ow maar na 4fa kon je wel lekker pitten dan? xD anyway ik hoor ook veel 6apb misschien toch maar overwegen 🤷🏼‍♂️ want we zitte in het hetzelfde schuitje
Nog maar 9 boom’s te gaan. Die bewaar ik zeker tot aan de zomer
Klik om te vergroten...
Ga jij ieder 4-F topic kicken? :sweatsmile:
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het stoort me een beetje. Denk dat er weinig toegevoegde waarde zit in het bumpen van oude topics waarvan de helft van de leden al niet meer actief is.
Vind het daarentegen wel interessant om te lezen over 4-F, maar het liefst centraal.
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Foxy Methoxy zei:
Ga jij ieder 4-F topic kicken? :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Mwa zit hier net. veel ervaring met 4f. zal wel even een hype zijn, dont worry hehe😜

anyway stoort het je heel erg?
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Foxy Methoxy zei:
Het stoort me een beetje. Denk dat er weinig toegevoegde waarde zit in het bumpen van oude topics waarvan de helft van de leden al niet meer actief is.
Vind het daarentegen wel interessant om te lezen over 4-F, maar het liefst centraal.
Klik om te vergroten...
Oké thx voor je reactie. Ben hier niet lang en ben het allemaal aan het uitzoeken, want in mijn scene heeft niemand geen enkel flauw benul wat 4f precies is etc. Maar bedankt voor je reactie. Ik voelde dat zelf ook hoor daar niet van, maar ben blij om eindelijk een forum te vinden waar ik mn verhaal kan doen, vragen stellen en verhalen lezen. Maar zal er zeker rekening meerhouden 👍

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."