Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlapen na aantal dagen gebruik

Slapen na aantal dagen gebruik

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SpetaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo. Ik gebruik wel is regelmatig drugs maar nooit overdreven en altijd wel kunnen slapen dag erna. Nu heb ik laats 5 dagen flink speed liggen snuiven met op dag 5 nog wat xtc (deze was 240mg). Nu ben ik gister morgen gestopt en had ik in de nacht met wat hulpmiddelen inslaap weten te vallen. Dit was gelukt en sliep als een blok. Nu is het 1 dag verder en wou nu ook slapen. Alleen als ik net inslaap wil vallen hoor ik enge dingen en kan ik niet bewegen voor een poos. Nu heb ik een temazepam gehad van 5mg en ging ik opnieuw proberen. Dit keer was het zelfs nog erger en hoorde ik een stem herhalen “jij bent bang he” en leek soms alsof er een windvlaag door me heen ging alsof iemand door me heen sloeg. Ik kan op dat moment niks bewegen behalve me vingers. Kan iemand mij uitleggen wat dit is en wat ik hier tegen kan doen?
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat dit is: Waarschijnlijk heb je een psychose, het kan eventueel ook een vorm van slaapverlamming zijn. Bij een slaapverlamming is je lichaam al in slaapstand terwijl je hersens nog in een bepaalde mate actief zijn. Je kan je dan niet bewegen maar je droomt half en je krijgt nog signalen van je zintuigen door.

Wat dit heeft veroorzaakt: 5 dagen speed gebruiken met als afsluiter flink wat mdma. Speed icm mdma is behoorlijk neurotoxisch. 5 dagen wakker blijven is vragen om problemen.

Wat je hier tegen kan doen: Even rustig afwachten. Een warme douche nemen en wat eten en drinken. Slapen en als slapen niet lukt gewoon ontspannen en aan iets leuks denken. Als je klachten binnen 24 uur nog niet voorbij zijn naar de dokter gaan. In geval van complete paniek meteen naar de dokter gaan maar het is beter om niet in paniek te raken.

Iets met billen branden en blaren waar je dan op moet zitten. Pijnlijk.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
En voorlopig, een lange tijd dus, geen drugs gebruiken. Uitzitten!
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo'n stemmetje is je onderbewuste die tegen je spreekt. Luister er voortaan eerder naar!
P
ProbleemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe is het nu, ben je er bovenop gekomen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."