Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMinderjarigen opgepakt met halve gram mdma

Minderjarigen opgepakt met halve gram mdma

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
9
9300RLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
ik ben eergisteren in Gent aan de overpoort (16 jaar oud) opgepakt met 0,5 gram mdma door een undercover agent.
De agent zei dat er mij nog een brief ging gestuurd worden en dat mijn ouders zouden worden ingelicht.
Weet iemand hoe lang het gaat duren voor dat de brief gaat toe komen? en heeft iemand een idee wat mijn straf gaat zijn? Ik mocht na dat ze mijn mdma in beslag hadden genomen gewoon terug door lopen. En ik heb meegewerkt met de politie. (Ik ben van aalst dus het moet eerst doorgegeven worden naar mijn district)
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#2
9300R zei:
Hallo,
ik ben eergisteren in Gent aan de overpoort (16 jaar oud) opgepakt met 0,5 gram mdma door een undercover agent.
De agent zei dat er mij nog een brief ging gestuurd worden en dat mijn ouders zouden worden ingelicht.
Weet iemand hoe lang het gaat duren voor dat de brief gaat toe komen? en heeft iemand een idee wat mijn straf gaat zijn? Ik mocht na dat ze mijn mdma in beslag hadden genomen gewoon terug door lopen. En ik heb meegewerkt met de politie. (Ik ben van aalst dus het moet eerst doorgegeven worden naar mijn district)
Klik om te vergroten...
Politie zal je altijd proberen te intimideren. Heeft de agent jou gewezen op je zwijgrecht? Zo niet, dan is dit mogelijk iets om te bespreken met een advocaat. Mocht het al zo ver komen. Wss gaat ie alleen lopen zeiken bij je ouders. In dat geval alles ontkennen en zeggen dat het helemaal geen mdma is maar salmiak oid :wink: Maak je geen zorgen en geniet van je weekend.
B
BlutzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bangmakerij inderdaad. Tegen je ouders zeggen dat er meerdere werden gepakt en dat ze van jou ook meteen veronderstelden dat het mdma zou zijn, maar dat het dat niet was. Nooit meer te achterhalen wie de waarheid spreekt.
9
9300RLid
01-01-2024, 00:00
#4
שמש zei:
Politie zal je altijd proberen te intimideren. Heeft de agent jou gewezen op je zwijgrecht? Zo niet, dan is dit mogelijk iets om te bespreken met een advocaat. Mocht het al zo ver komen. Wss gaat ie alleen lopen zeiken bij je ouders. In dat geval alles ontkennen en zeggen dat het helemaal geen mdma is maar salmiak oid :wink: Maak je geen zorgen en geniet van je weekend.
Klik om te vergroten...
Neen hij heeft mij niet gewezen op mijn zwijgrecht en de agent zei dat ik waarschijnlijk naar het bureau moet met 1 van mijn ouders en een advocaat
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#5
9300R zei:
Neen hij heeft mij niet gewezen op mijn zwijgrecht en de agent zei dat ik waarschijnlijk naar het bureau moet met 1 van mijn ouders en een advocaat
Klik om te vergroten...
Ik zou het rustig afwachten tot je die brief ontvangt. Mogelijk wordt die nooit verstuurd. Je kan ook alvast een advocaat om informatie vragen. Is er misschien een gratis advocatenspreekuur dat je kan bellen?
9
9300RLid
01-01-2024, 00:00
#6
שמש zei:
Ik zou het rustig afwachten tot je die brief ontvangt. Mogelijk wordt die nooit verstuurd. Je kan ook alvast een advocaat om informatie vragen. Is er misschien een gratis advocatenspreekuur dat je kan bellen?
Klik om te vergroten...
bedankt voor de hulp, nu hopen op het beste.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#7
9300R zei:
Neen hij heeft mij niet gewezen op mijn zwijgrecht en de agent zei dat ik waarschijnlijk naar het bureau moet met 1 van mijn ouders en een advocaat
Klik om te vergroten...
Waarmee kan ik je van dienst zijn
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#8
Probleem zei:
Eigenlijk best sneu, undercover operaties als deze voor drugs. Mijn vermoeden is dat ze op zoek zijn naar je dealer en willen dat je mensen gaat verklikken.
Klik om te vergroten...
Probleem opgelost
P
ProbleemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eigenlijk best sneu, undercover operaties als deze voor drugs. Mijn vermoeden is dat ze op zoek zijn naar je dealer en willen dat je mensen gaat verklikken.
P
ProbleemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zwijgrecht zei:
Probleem opgelost
Klik om te vergroten...

Maar.... Ik ben er nog?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."