#1
Hallo,
ik ben eergisteren in Gent aan de overpoort (16 jaar oud) opgepakt met 0,5 gram mdma door een undercover agent.
De agent zei dat er mij nog een brief ging gestuurd worden en dat mijn ouders zouden worden ingelicht.
Weet iemand hoe lang het gaat duren voor dat de brief gaat toe komen? en heeft iemand een idee wat mijn straf gaat zijn? Ik mocht na dat ze mijn mdma in beslag hadden genomen gewoon terug door lopen. En ik heb meegewerkt met de politie. (Ik ben van aalst dus het moet eerst doorgegeven worden naar mijn district)
ik ben eergisteren in Gent aan de overpoort (16 jaar oud) opgepakt met 0,5 gram mdma door een undercover agent.
De agent zei dat er mij nog een brief ging gestuurd worden en dat mijn ouders zouden worden ingelicht.
Weet iemand hoe lang het gaat duren voor dat de brief gaat toe komen? en heeft iemand een idee wat mijn straf gaat zijn? Ik mocht na dat ze mijn mdma in beslag hadden genomen gewoon terug door lopen. En ik heb meegewerkt met de politie. (Ik ben van aalst dus het moet eerst doorgegeven worden naar mijn district)