Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ligt bij mij gigantisch aan de drugs. Ik word zo bijvoorbeeld enorm instabiel na mdma en een hoop alcohol. Van coke en speed word ik na afloop juist erg vlak. Tripmiddelen zoals truffels en lsd kunnen me vooral knorrig maken erna, en ook minder emotioneel."
"Iskra zei: Minder emotioneel en knorrig? Wonderbaarlijk in mijn ogen. Tripmiddelen zorgen er bij mij na de trip voor een enorme openheid en diepe connectie met mijzelf. Heb je zelf een verklaring waarom jij je zo voelt na een trip? Klik om te vergroten... Ik gok toch dat het komt door uitputting van neurotransmitters? Net na de trip als t nog een beetje werkt heb ik ook die vrolijkheid, maar ben toch echt 2-3 dagen erna chagrijnig en emotieloos. Gelukkig kan ik wel nog altijd de inzichten van de trip meenemen."
"Iskra zei: Volgens mijn ontwetendheid putten die het niet uit. Klik om te vergroten... Naja uitputting misschien een groot woord, maar tis toch zeker wel een aanslag op de serotonine neem ik aan? Hoe dan ook, ben ik er toch echt chagrijnig en vlak van die dagen erna. Wat inderdaad vreemd is is dat ik inderdaad nooit iemand anders er ooit over hoor klagen. Heeft niemand anders dit? Ben toch wel benieuwd naar reacties nu."
"Wiet wiet wiet! Dit maakt voor mij sexuele ervaringen zo intens! Dit raad ik aan"
"Emoties kum je besturem mann"
"Beethoven"
"Moeilijk te zien maar dit lijkt mij iets boven de 2 gram ofzo? Weeg het anders."
"Eigenlijk best sneu, undercover operaties als deze voor drugs. Mijn vermoeden is dat ze op zoek zijn naar je dealer en willen dat je mensen gaat verklikken."
"Zwijgrecht zei: Probleem opgelost Klik om te vergroten... Maar.... Ik ben er nog?"
"Ik herken dit wel, soms krijg ik een emorme praatkick van speed maar soms word ik ook stil en eigenlijk een beetje autistisch. Dit lijkt grotendeels willekeurig, maar ik merk wel dat als ik frequent gebruik dat ik dan vooral dat stille krijg. Het is niet gek trouwens. Ik ken een hoop mensen die relatief "stil" worden van speed."