Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1.Wiet 2.Speed 3.Alcohol"
"heb ik bij Mdma , door het snel praten verslik ik me in men eigen woorden , maar dag erna heb ik er geen last van ."
"Als hij zijn Dope Verkiest boven zen maten zelf gebruik ik echt niet veel , regelmatig Jointje moet kunnen ."
"Pineapple Express blijft goeie Buffalo Soldiers ook wel een vette film"
"thuis gewoon in men kastje , als ik ergens heen ga portefeuille denk ik"
"1 jointje & voor de rest gewoon Bier gedronken"
"Zolang ze maar niet gaan opscheppen over hun vroege alcohol-ervaringen heb ik er geen problemen mee"
"buzzy zei: Ik heb het meestal met meer dan 500 mg. Hallicuneren op emma is het mooiste wat er is, ik zie altijd overduidelijk dingen dat ik er soms verbaast over ben hoe echt het lijkt, bijvoorbeeld vorig jaar op dominator zag ik overal hekken tussen het publiek en van die zonnebrillen in hartje of sterretje vorm bij iedereen Maarja het ligt volgens mij erg aan je gewicht enzo en vrouwen kunnen volgens sowieso met minder toe. Klik om te vergroten... Iedereen met zonnebrillen op heb ik ook al gehad & dan vraag je waarom ze een bril ophebben en dan blijkt het dat ze er helemaal geen dragen :P"
"Alcohol Cafëine Tabak Wiet XTC Amfetamine Ghb Mdma"
"Re: J0rrit zei: wiet en nicotine Klik om te vergroten... Same here"