Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUitdroging

Uitdroging

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben van plan met carnaval lekker een beetje coke te gaan snuiven en wat te gaan zuipen, ik ga als hippie haha :grin: Maar nou had ik afgelopen vrijdag een halve gram gehaald en toen was ik heeel snel uitgedroogd, er zat echt helemaal geen vocht meer in mn mond, tot aan mn keel voelde het ziekelijk droog aan. Toen dronk ik 2 glazen water en was het nog niet weg. Later toen ik buiten stond te roken spanden ineens alle spieren in mn scheen en kuit zich aan en kreeg ik zo'n kramp dat ik niet meer normaal kon staan. Dit heb ik verder nog nooit gehad. Iemand een idee wat dit kan zijn en wat ik tegen de uitdroing kan doen? Ik drink verder wel redelijk water tussendoor.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je uitdroogt is bier niet het beste om te drinken..
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je wakker word, een ligt op een wit bed in een klein kamertje, dan ben je waarschijnlijk uitgedroogd+KO gegaan...

COCAAIINNEEE :hearteyes:
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij mijn uitdroging van alle vorige keren coke heb ik er geen bier bij gedronken, ik was dit met carnaval van plan (nouja niet van plan om uit te drogen natuurlijk) en daarom dat ik wou weten wat er nou tegen te gaan is
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, maar alcohol versterkt de uitdroging. Dus als je uitgedroogt bent en je doet iets om het erger te maken...
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja dat snap ik, daarom vraag ik ook wat ik aan die uitdroging kan doen. Ik drink nooit zoveel, ik word snel zat. Wat is nou een tip, ieder uur een glas water drinken?
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Popper zei:
Ja dat snap ik, daarom vraag ik ook wat ik aan die uitdroging kan doen. Ik drink nooit zoveel, ik word snel zat. Wat is nou een tip, ieder uur een glas water drinken?
Klik om te vergroten...

Ieder uur een glas water is nog véél te weinig, zeker als je in een feestomgeving als carnaval bent en je constant staat te springen of in beweging bent. Coke is voor mij geen drug om te nemen als ik op stap ga ofzo, gewoon lekker thuis in een gecontroleerde omgeving is 't fijnste. Alcohol en coke staat gelijk aan dehydratatie², maar desondanks vind ik de combinatie toch super. Ik drink op sommige avonden (0.5gr) drie flessen wijn, maar wel altijd minstens 2-3 liter water. En rook als een gek, maar een echte klefbek heb ik nog nooit gehad..
Zoveel mogelijk water drinken is de boodschap, maar stop na 6 liter want anders ben je dood :grin:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zout eten --> verhoogde osmotische waarden --> vocht vasthouden.

En je moet wel wat meer dan 6 liter water drinken om dood te gaan. Hangt ook weer van het tijdsbestek af overigens..
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#9
acidboy zei:
Zout eten --> verhoogde osmotische waarden --> vocht vasthouden.

En je moet wel wat meer dan 6 liter water drinken om dood te gaan. Hangt ook weer van het tijdsbestek af overigens..
Klik om te vergroten...

Klopt; ik had vernomen dat wanneer je het vrijwel na elkaar, of in max. een halfuur drinkt dat de kans 99% is dat je het loodje legt..Dan wilt een mens al eens iets gezond binnenwerken.. :grin:
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ok nouja dan vreet ik eerst een zak chips weg en daarna ga ik snuiven en gewoon veel water drinken :) Ik heb 1gram voor ong 4 uur, dat is voor mijn doen best veel.
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Popper zei:
Ik ben van plan met carnaval lekker een beetje coke te gaan snuiven en wat te gaan zuipen, ik ga als hippie haha :grin: Maar nou had ik afgelopen vrijdag een halve gram gehaald en toen was ik heeel snel uitgedroogd, er zat echt helemaal geen vocht meer in mn mond, tot aan mn keel voelde het ziekelijk droog aan. Toen dronk ik 2 glazen water en was het nog niet weg. Later toen ik buiten stond te roken spanden ineens alle spieren in mn scheen en kuit zich aan en kreeg ik zo'n kramp dat ik niet meer normaal kon staan. Dit heb ik verder nog nooit gehad. Iemand een idee wat dit kan zijn en wat ik tegen de uitdroing kan doen? Ik drink verder wel redelijk water tussendoor.
Klik om te vergroten...


Tja, dit komt weleens voor jah.
Het advies voor alles wat drugs is, is geen alcohol erbij te drinken. Soms is het wel erg lekker om bier erbij te drinken, maar het is niet aan te raden. Verder is het aan te raden om gewoon veel water erbij te drinken. Drink gerust maar een glas of 5 a 6 per halve/hele gram.

Tegen de uitdroging is niets te doen. De drugs ontneemt vocht van je lichaam en je zweet soms heel erg. Dus... vochtverlies. Doe je voordeel met dit forum en zoek naar info.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."