Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBrakheid blijft hangen?

Brakheid blijft hangen?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mexicaanse pep met Mexicaanse griep ....

succes met beter worden, komt allemaal goed.

:hearteyes:
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb in de afgelopen zaterdag op zondagnacht iets van ong. 1gram pep weggesnoven. Het was gewoon goede pep, koste me 7.50 per gram, maar er was aan te merken dat hij echt goed was.
Natuurlijk heb ik de hele nacht niet geslapen, en zondagmiddag was ik ook brak. Niets bijzonders verder, gewoon moe en uitgeput. Ik merkte alleen wel dat ik naast moeite had met het eten naar binnen krijgen, ook moeite had met het binnen houden. Dit heb ik normaal nooit( wel dat ik het moeilijk weg kan krijgen)

De nacht van zondag op maandag heb ik gewoon heerlijk geslapen, en ik stond maandag dan ook weer fris op om aan het werk te gaan. Op weg naar mn werk merkte ik al dat er iets mis was, en na 3 uur gewerkt te hebben was ik goed ziek en ging ik naar huis. Thuis aangekomen spoot het er van alle kanten uit, om het zo maar even niet zo netjes te zeggen :flushed: En heb ik me in totaal iets van 6 keer helemaal leeg gekotst. Ik had schijnbaar een buikgriep gekregen terwijl mn weerstand nog laag was. Maar sinds dinsdag ben ik al weer helemaal hersteld van die buikgriep, en nu hangt dat brakke gevoel van pep nog in mn maag, mn klieren in mn nek zijn opgezet, ik voel me slap en heb moeite met ademhalen en ik ben continu uitgeput als ik ga staan of ook maar iets ga doen.

Iemand enig idee wat het is, of wat er tegen te doen is, want ik heb nu echt het gevoel alsof ik er nooit meer bovenop kom :confused:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat je weerstand nog niet helemaal ok was. Speed teert in op je reserves en dan kun je weer ziek worden als je een virusje had. Ff uitzieken dus. :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een gram goede pep is ook veel te veel man.
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weekje echt gezond eten zal wel helpen, meer pep maakt het alleen erger.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Symptomen van een griepje ... goed uitrusten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."