#1
Jongens, speculeren is nog steeds niet toegestaan. @Realist, laat je speed anders even testen inderdaad als je dat nog niet gedaan hebt.
Het weg snuiven was voor te janken, geen verdoofde lippen of tanden. Het smaakte enorm ranzig hetzelfde voor de geur. Ma zoals ik hier al heb gelezen op het forum.. Coke snuivers nemen teveel speed de eerste keer, ook ik hoor daar bij iets minder dan een gram op 24 uur tijd. Laatste was 12 uur deze middag. Ben benieuwd wat me te wachten staat. Mss wel 1 keer en nooit meer
Tsja heb ik aan mezelf te danken, ben wel opgelucht dat de uitwerking (nog) niet op coke lijkt. Zomaar even wat jointjes en een biertje drinken. Schaam me eigenlijk kapot dat ik zoveel heb gebruikt. Maaaarrr speed is zeker voor herhaling vatbaar. Maar deze keer met weegschaal en een normale dosis. Ben wel helemaal gesloopt. Gisteren en vandaag gewerkt en morgen ook nog. Weer goed over nagedacht..Dat zal wel wakker liggen worden vannacht dan en morgen helemaal verrot zijn![]()
De uitwerking van coke is bij mij onbeschrijfelijk vreselijk. Bij goed of slechte met 1 lijn of 30 lijnen. Daarom ben ik ook zeker da het geen coke is. Dan zat ik nu niet rustig op de bank. Vind het wel speciale gewaarwording mentaal moe fysiek gesloopt en als ik men ogen dicht doe gaan ze automatisch open. Echt vrolijk zal ik morgen niet op de werf verschijnen. Wel bergen verzet vandaag. Morgen bergen weg janken waarschijnlijk.Ik ben vroeger juist coke gaan gebruiken omdat ik dan de volgende dag nergens last van had en gewoon kon slapen en eten.
Ben heel benieuwd hoe je morgen over speed denkt![]()
Bijna helemaaaal mee eens. Effect van speed is zeker lekker en misschien wel lekkerder dan coke. Al is er een groot verschil tussen goede en slechte coke. En met speed is er iets minder vaak aangekloot met versnijdingsmiddelen is mijn ervaring. Maar het nadeel van coke is de korte werkingsduur terwijl het nadeel van speed de lange werkingsduur is. Speed werkt bij mij echt ontzettend lang door namelijk. Minstens 10uur. Dus als ik een avondje mooi aan wil zitten, zou ik 's middag al moeten nemen anders slaap ik die hele avond niet meerIk vind juist speed veel beter dan coke. Het heeft een veel sterker effect dan coke bij mij. Van coke wordt ik suffig maar van speed klaarwakker, gefocust, en ik krijg zin om te werken. Ik hou meer van werken dan van feesten, oh wacht, werken (ontwerpen van machines en kunstige objecten) is feest voor me. Gelukkig kan ik zelf bepalen wanneer ik werk want ik werk voor mezelf. Ik heb geen last van een speedkater maar natuurlijk ben ik wel moe na een nacht doorfeesten (werken/centjes verdienen). Gelukkig mag ik ook zelf bepalen wanneer ik slaap. In het weekend neem ik een break en ga ik socialisen met vrienden en/of familie.
Als je speed bijna puur is met bijna geen vuiligheid is de high echt goed. Vaak zal je de speed zelf moeten wassen want het gebeurd nogal eens dat er iets doorheen gemixt/versneden wordt. Daardoor verlies je wel wat gewicht. Een bijkomend voordeel van speed tegenover coke is de prijs. Ik weet niet hoe het gesteld is met de kwaliteit van cocaine maar ik kan me goed voorstellen dat coke ook versneden wordt.
Sommige cokegebruikers doen soms neerbuigend over speed omdat het voor arme lui zou zijn. Toch zijn er best veel rijke lui failliet gegaan door cocainegebruik. Dat zal een regelmatige speedgebruiker niet snel overkomen.
Natuurlijk gaat het erom welke drug je het fijnste vind want daar gaat het natuurlijk allemaal om.
Coke en speed zijn beide een aanslag voor je lichaam en hersens. Ook zijn allebei de stofjes best verslavend.
Ben niet zeker of je vraag naar amfitamientje power of mij is bestemd.. Anyway, tot mijn verwondering is het nog heel goed afgelopen. Laatste beetje was nog om 17.00 heb dan tot 1.30 op de bank een serie gekeken. Ben dan op bed gaan liggen met de ingesteldheid van je gaat toch niet slapen en take it like a man en toen ging de wekker om 7.00 met de gedachte "wtf ik heb gwn geslapen". Eerste twee uur van de dag gingen goed. Daarna was ik heel de dag misselijk en had ik last van een wisselende hartslag, soms 80bpm en soms tot 120/130bpm voor zover ik de hartslagapp op men smartphone mag geloven ook sliep ik pas rond 01.00.Ik zie dat je ergens reageerde dus toch even vragen hier hoe het je nu is afgegaan gisteren en wat je oordeel is xD
Ben niet zeker of je vraag naar amfitamientje power of mij is bestemd.. Anyway, tot mijn verwondering is het nog heel goed afgelopen. Laatste beetje was nog om 17.00 heb dan tot 1.30 op de bank een serie gekeken. Ben dan op bed gaan liggen met de ingesteldheid van je gaat toch niet slapen en take it like a man en toen ging de wekker om 7.00 met de gedachte "wtf ik heb gwn geslapen". Eerste twee uur van de dag gingen goed. Daarna was ik heel de dag misselijk en had ik last van een wisselende hartslag, soms 80bpm en soms tot 120/130bpm voor zover ik de hartslagapp op men smartphone mag geloven ook sliep ik pas rond 01.00.
Coke was het zeer zeker niet, ik had geen ontiechelijk depressief gevoel tijdens de comedown. En soms zat er 4uur tussen 2 lijnen. Wat ik nooit trek met coke.
Testen ga ik zeker proberen te doen, beetje lastiger als je in België woont. Maar ik dacht dat er een testservice ik Brussel zat.
Ik ben 1 nacht en dag bezig geweest. Dus dag 1 rond 17uur begonnen nacht door gedaan en dan dag 2 laatste dosis ook zoiets rond 17uur. Dat is nog niet gek lang vind ik lees wel een 2 tot 3 nachten zonder slaap. Ik was wel bekaf van te werken. Heb die twee dagen wel gewoon gewerkt. Ga het wel niet meer combineren met werk, idioot en onvolwassen eigenlijk. Die hartslag de dag erna schrok ik ook van. Mss door de vermoeidheid en roofbouw dat ie sneller sloeg.
Ik ga speed zeker eens vaker doen. Het was een fijn gevoel en de uitwerking was zeer te verdragen. Beter bevallen als coke? Jazeker! Beter nog ik ga coke proberen te laten. En proberen 1x maand speed te gebruiken. Al ga ik wel opletten voor volgende keer zeker niet die hoeveelheid en wat meer opzoek werk ivm het drogen en dergelijke.
Verder begrijp ik jullie speculaties over de kwaliteit van de speed en cocaine en of het wel degelijk speed was. Maar de speed heb ik gekocht van een ex-collega midden 30 en toch al 10 jaar verslaafd is aan speed. Dit is geen referentie natuurlijk maar die man zou toch nooit baat kunnen hebben bij troep. Mijn cocaine haal ik bij 2 vaste adressen en heb bij beide dezelfde uitwerking. Verder woon ik in Antwerpen vlak bij de bron dus. Dus ik veronderstel dat dit niet al te slechte kwaliteit zal zijn. Dit zijn zeker geen zekerheden.
Testen zou ik zeker altijd willen doen. Maar België maakt het wel erg lastig.. Het testcentrum in Brussel is maar 2 dagen open op onmogelijke uren. Vakantie nemen vind ik wat overdreven. Heb wel ez cocaine cuts en purity besteld maar in hoe ver dit betrouwbaar is weet ik ook niet
Zelf vind het verschil tussen de effecten van coke en speed eigenlijk ook helemaal niet zo groot. (En voor ik commentaar krijg: ik heb ervaring met zowel zuivere speed als relatief erg zuivere coke). Moet wel zeggen dat ik maar drie keer ofzo coke heb gedaan, terwijl ik veel ruimere ervaring heb met amfetamine dus kan het ook weer niet zó goed zeggen. Binnenkort maar weer eens een keertje coke bestellen en vergelijken. Maar ik vond op basis van die enkele ervaringen de effecten toch behoorlijk lijken op elkaar (afgezien van kleine verschillen in het algemene gevoel plus uiteraard de werkingsduur en prijs). Is blijkbaar erg persoonlijk hoe je dit ervaart.
Testen in België is lastig inderdaad, vind het zelf ook erg irritant dat ik vaak aan Nederlandse vrienden moet vragen om dit te doen. In welke eeuw leven ze hier joh.![]()
Klopt in welke eeuw leven we hier. Nederland staat lichtjaren verder op da gebied en op enorm veel andere gebieden maar dat ter zijde. Fijn om te horen dat iemand anders ook deze ervaring heeft. Nu er echter nuchter op te kijken was er wel degelijk wel verschil. Fijn dat jij het nog aan Nederlands vrienden kan vragen. Ik ga proberen met een lulsmoes in Roosendaal te laten testen dit ligt net naast de grens in de buurt waar ik woon. Kan zeggen dat de drugs gekocht is in Nederland en ik zelf in een Belgische grensgemeente woon. Wat een hoop leugens voor je drugs resten en eigenlijk ook niet ten goe is voor het testsysteemZelf vind het verschil tussen de effecten van coke en speed eigenlijk ook helemaal niet zo groot. (En voor ik commentaar krijg: ik heb ervaring met zowel zuivere speed als relatief erg zuivere coke). Moet wel zeggen dat ik maar drie keer ofzo coke heb gedaan, terwijl ik veel ruimere ervaring heb met amfetamine dus kan het ook weer niet zó goed zeggen. Binnenkort maar weer eens een keertje coke bestellen en vergelijken. Maar ik vond op basis van die enkele ervaringen de effecten toch behoorlijk lijken op elkaar (afgezien van kleine verschillen in het algemene gevoel plus uiteraard de werkingsduur en prijs). Is blijkbaar erg persoonlijk hoe je dit ervaart.
Testen in België is lastig inderdaad, vind het zelf ook erg irritant dat ik vaak aan Nederlandse vrienden moet vragen om dit te doen. In welke eeuw leven ze hier joh.![]()
Klopt in welke eeuw leven we hier. Nederland staat lichtjaren verder op da gebied en op enorm veel andere gebieden maar dat ter zijde. Fijn om te horen dat iemand anders ook deze ervaring heeft. Nu er echter nuchter op te kijken was er wel degelijk wel verschil. Fijn dat jij het nog aan Nederlands vrienden kan vragen. Ik ga proberen met een lulsmoes in Roosendaal te laten testen dit ligt net naast de grens in de buurt waar ik woon. Kan zeggen dat de drugs gekocht is in Nederland en ik zelf in een Belgische grensgemeente woon. Wat een hoop leugens voor je drugs resten en eigenlijk ook niet ten goe is voor het testsysteem
Thanks voor de tip man! Ga zeker het laten testen drop het hier dan wel weer neer als het zover isJe hebt geen smoes nodig.
Je loopt naar binnen en zegt dat je komt voor te testen.
Dan krijg je alleen wat vragen zoals waar heb je het gehaald en hoeveel heb je ervoor betaald.
Verder niets, het is geheel anoniem. Je krijgt een papiertje met een code en een nummer wat je moet je moet bellen voor de uitslag.
Tis echt eenvoudig en echt niet raar hoor. Mensen die je daar tegenkomt komen voor hetzelfde als jij: drugs testen om veilig te kunnen gebruiken.Thanks voor de tip man! Ga zeker het laten testen drop het hier dan wel weer neer als het zover is
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."