Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer speed bijna identiek met coke

1ste keer speed bijna identiek met coke

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jongens, speculeren is nog steeds niet toegestaan. @Realist, laat je speed anders even testen inderdaad als je dat nog niet gedaan hebt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bijna hele gram gesnoven en merkt geen speed gevoel. Dan is het of geen speed of bagger speed met een heule boel zooi er in.
Trust me, een gram van echte speed als 1e keer zou je helemaal gek moeten maken.
Op naar het testcentrum!
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Realist zei:
Het weg snuiven was voor te janken, geen verdoofde lippen of tanden. Het smaakte enorm ranzig hetzelfde voor de geur. Ma zoals ik hier al heb gelezen op het forum.. Coke snuivers nemen teveel speed de eerste keer, ook ik hoor daar bij iets minder dan een gram op 24 uur tijd. Laatste was 12 uur deze middag. Ben benieuwd wat me te wachten staat. Mss wel 1 keer en nooit meer
Klik om te vergroten...

Dat zal wel wakker liggen worden vannacht dan en morgen helemaal verrot zijn :sweatsmile:
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Meneer Koekepeer zei:
Dat zal wel wakker liggen worden vannacht dan en morgen helemaal verrot zijn :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Tsja heb ik aan mezelf te danken, ben wel opgelucht dat de uitwerking (nog) niet op coke lijkt. Zomaar even wat jointjes en een biertje drinken. Schaam me eigenlijk kapot dat ik zoveel heb gebruikt. Maaaarrr speed is zeker voor herhaling vatbaar. Maar deze keer met weegschaal en een normale dosis. Ben wel helemaal gesloopt. Gisteren en vandaag gewerkt en morgen ook nog. Weer goed over nagedacht..
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben vroeger juist coke gaan gebruiken omdat ik dan de volgende dag nergens last van had en gewoon kon slapen en eten.
Ben heel benieuwd hoe je morgen over speed denkt :grimacing:
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meneer Koekepeer zei:
Ik ben vroeger juist coke gaan gebruiken omdat ik dan de volgende dag nergens last van had en gewoon kon slapen en eten.
Ben heel benieuwd hoe je morgen over speed denkt :grimacing:
Klik om te vergroten...
De uitwerking van coke is bij mij onbeschrijfelijk vreselijk. Bij goed of slechte met 1 lijn of 30 lijnen. Daarom ben ik ook zeker da het geen coke is. Dan zat ik nu niet rustig op de bank. Vind het wel speciale gewaarwording mentaal moe fysiek gesloopt en als ik men ogen dicht doe gaan ze automatisch open. Echt vrolijk zal ik morgen niet op de werf verschijnen. Wel bergen verzet vandaag. Morgen bergen weg janken waarschijnlijk.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou het inderdaad even laten testen als ik jou was ja.. Ik vind (goede) coke veel puurder dan speed. Geen kater (wel een licht dinsdag dipje en vermoeider) en heel scherp en helder. Speed kan soms wel eens voelen als een lichte MDMA trip in hogere doseringen en als het erg zuiver is. In lichtere doseringen vind ik het vaak voelen als een opiaat - enorme rust, veel zuchten van voldoening. Beetje suffig. Maar de kater de dag erna is niet te min. Met cocaïne is het ook totaal niet te vergelijken, behalve dat je van beide wakker blijft :yum:
Daarnaast duurt speed wel echt lang hoor.. met coke moet ik echt op de klok kijken dat ik eens in het uur bijneem en niet vaker, want je blijft echt snuiven van dat spul. In een nachtje een gram (soms anderhalf) erdoorheen werken is zo gedaan. Dat ligt bij speed heel anders, gewoon omdat het effect langer aanhoudt.

Buiten dat vind ik speed ook veel fijner dan cocaïne, alleen die kater is gewoon echt heel naar. Echter, wat je fijner vind is geheel persoonlijk natuurlijk.
Al met al, even laten testen :wink: Is altijd slim, dan weet je gewoon zeker wat je in huis hebt.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind juist speed veel beter dan coke. Het heeft een veel sterker effect dan coke bij mij. Van coke wordt ik suffig maar van speed klaarwakker, gefocust, en ik krijg zin om te werken. Ik hou meer van werken dan van feesten, oh wacht, werken (ontwerpen van machines en kunstige objecten) is feest voor me. Gelukkig kan ik zelf bepalen wanneer ik werk want ik werk voor mezelf. Ik heb geen last van een speedkater maar natuurlijk ben ik wel moe na een nacht doorfeesten (werken/centjes verdienen). Gelukkig mag ik ook zelf bepalen wanneer ik slaap. In het weekend neem ik een break en ga ik socialisen met vrienden en/of familie.

Als je speed bijna puur is met bijna geen vuiligheid is de high echt goed. Vaak zal je de speed zelf moeten wassen want het gebeurd nogal eens dat er iets doorheen gemixt/versneden wordt. Daardoor verlies je wel wat gewicht. Een bijkomend voordeel van speed tegenover coke is de prijs. Ik weet niet hoe het gesteld is met de kwaliteit van cocaine maar ik kan me goed voorstellen dat coke ook versneden wordt.

Sommige cokegebruikers doen soms neerbuigend over speed omdat het voor arme lui zou zijn. Toch zijn er best veel rijke lui failliet gegaan door cocainegebruik. Dat zal een regelmatige speedgebruiker niet snel overkomen.

Natuurlijk gaat het erom welke drug je het fijnste vind want daar gaat het natuurlijk allemaal om.

Coke en speed zijn beide een aanslag voor je lichaam en hersens. Ook zijn allebei de stofjes best verslavend.
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zie dat je ergens reageerde dus toch even vragen hier hoe het je nu is afgegaan gisteren en wat je oordeel is xD
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Amfitamientje Power zei:
Ik vind juist speed veel beter dan coke. Het heeft een veel sterker effect dan coke bij mij. Van coke wordt ik suffig maar van speed klaarwakker, gefocust, en ik krijg zin om te werken. Ik hou meer van werken dan van feesten, oh wacht, werken (ontwerpen van machines en kunstige objecten) is feest voor me. Gelukkig kan ik zelf bepalen wanneer ik werk want ik werk voor mezelf. Ik heb geen last van een speedkater maar natuurlijk ben ik wel moe na een nacht doorfeesten (werken/centjes verdienen). Gelukkig mag ik ook zelf bepalen wanneer ik slaap. In het weekend neem ik een break en ga ik socialisen met vrienden en/of familie.

Als je speed bijna puur is met bijna geen vuiligheid is de high echt goed. Vaak zal je de speed zelf moeten wassen want het gebeurd nogal eens dat er iets doorheen gemixt/versneden wordt. Daardoor verlies je wel wat gewicht. Een bijkomend voordeel van speed tegenover coke is de prijs. Ik weet niet hoe het gesteld is met de kwaliteit van cocaine maar ik kan me goed voorstellen dat coke ook versneden wordt.

Sommige cokegebruikers doen soms neerbuigend over speed omdat het voor arme lui zou zijn. Toch zijn er best veel rijke lui failliet gegaan door cocainegebruik. Dat zal een regelmatige speedgebruiker niet snel overkomen.

Natuurlijk gaat het erom welke drug je het fijnste vind want daar gaat het natuurlijk allemaal om.

Coke en speed zijn beide een aanslag voor je lichaam en hersens. Ook zijn allebei de stofjes best verslavend.
Klik om te vergroten...
Bijna helemaaaal mee eens. Effect van speed is zeker lekker en misschien wel lekkerder dan coke. Al is er een groot verschil tussen goede en slechte coke. En met speed is er iets minder vaak aangekloot met versnijdingsmiddelen is mijn ervaring. Maar het nadeel van coke is de korte werkingsduur terwijl het nadeel van speed de lange werkingsduur is. Speed werkt bij mij echt ontzettend lang door namelijk. Minstens 10uur. Dus als ik een avondje mooi aan wil zitten, zou ik 's middag al moeten nemen anders slaap ik die hele avond niet meer :confused:. Ik krijg trouwens ook geen hap voedsel meer door m'n keel bij speed en bij "goede" coke nog wel.
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Meneer Koekepeer zei:
Ik zie dat je ergens reageerde dus toch even vragen hier hoe het je nu is afgegaan gisteren en wat je oordeel is xD
Klik om te vergroten...
Ben niet zeker of je vraag naar amfitamientje power of mij is bestemd.. Anyway, tot mijn verwondering is het nog heel goed afgelopen. Laatste beetje was nog om 17.00 heb dan tot 1.30 op de bank een serie gekeken. Ben dan op bed gaan liggen met de ingesteldheid van je gaat toch niet slapen en take it like a man en toen ging de wekker om 7.00 met de gedachte "wtf ik heb gwn geslapen". Eerste twee uur van de dag gingen goed. Daarna was ik heel de dag misselijk en had ik last van een wisselende hartslag, soms 80bpm en soms tot 120/130bpm voor zover ik de hartslagapp op men smartphone mag geloven ook sliep ik pas rond 01.00.

Coke was het zeer zeker niet, ik had geen ontiechelijk depressief gevoel tijdens de comedown. En soms zat er 4uur tussen 2 lijnen. Wat ik nooit trek met coke.

Testen ga ik zeker proberen te doen, beetje lastiger als je in België woont. Maar ik dacht dat er een testservice ik Brussel zat.
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Realist zei:
Ben niet zeker of je vraag naar amfitamientje power of mij is bestemd.. Anyway, tot mijn verwondering is het nog heel goed afgelopen. Laatste beetje was nog om 17.00 heb dan tot 1.30 op de bank een serie gekeken. Ben dan op bed gaan liggen met de ingesteldheid van je gaat toch niet slapen en take it like a man en toen ging de wekker om 7.00 met de gedachte "wtf ik heb gwn geslapen". Eerste twee uur van de dag gingen goed. Daarna was ik heel de dag misselijk en had ik last van een wisselende hartslag, soms 80bpm en soms tot 120/130bpm voor zover ik de hartslagapp op men smartphone mag geloven ook sliep ik pas rond 01.00.

Coke was het zeer zeker niet, ik had geen ontiechelijk depressief gevoel tijdens de comedown. En soms zat er 4uur tussen 2 lijnen. Wat ik nooit trek met coke.

Testen ga ik zeker proberen te doen, beetje lastiger als je in België woont. Maar ik dacht dat er een testservice ik Brussel zat.
Klik om te vergroten...

Nou dat valt allemaal nog mee dan. Had ik niet verwacht.
Ik had altijd een hele ranzige smaak in de mond dag erna brrrr
Maar je was wel al paar dagen bezig zonder te slapen toch?
Dat verschil in hart bpm is wel opvallend. Mag niet speculeren maar betwijfel of dat wel gezond is, hoewel het bij inspanning logisch en normaal is dat de hartslag stijgt natuurlijk maar 130 is wel hoog. Tenzij je aan het sporten was of keihard bikkelen op het werk haha.

Al met al, ga je het vaker doen en is het beter bevallen dan coke?
Ik vraag me trouwens wel af wat voor kwaliteit coke je altijd gehad hebt. Misschien wel met een hoop cafeïne er doorheen.
Sprak vandaag iemand die had meer cafeïne dan coke in het zakje. (Labtest resultaat)

Ik zou het zeker eens laten testen.
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben 1 nacht en dag bezig geweest. Dus dag 1 rond 17uur begonnen nacht door gedaan en dan dag 2 laatste dosis ook zoiets rond 17uur. Dat is nog niet gek lang vind ik lees wel een 2 tot 3 nachten zonder slaap. Ik was wel bekaf van te werken. Heb die twee dagen wel gewoon gewerkt. Ga het wel niet meer combineren met werk, idioot en onvolwassen eigenlijk. Die hartslag de dag erna schrok ik ook van. Mss door de vermoeidheid en roofbouw dat ie sneller sloeg.

Ik ga speed zeker eens vaker doen. Het was een fijn gevoel en de uitwerking was zeer te verdragen. Beter bevallen als coke? Jazeker! Beter nog ik ga coke proberen te laten. En proberen 1x maand speed te gebruiken. Al ga ik wel opletten voor volgende keer zeker niet die hoeveelheid en wat meer opzoek werk ivm het drogen en dergelijke.

Verder begrijp ik jullie speculaties over de kwaliteit van de speed en cocaine en of het wel degelijk speed was. Maar de speed heb ik gekocht van een ex-collega midden 30 en toch al 10 jaar verslaafd is aan speed. Dit is geen referentie natuurlijk maar die man zou toch nooit baat kunnen hebben bij troep. Mijn cocaine haal ik bij 2 vaste adressen en heb bij beide dezelfde uitwerking. Verder woon ik in Antwerpen vlak bij de bron dus. Dus ik veronderstel dat dit niet al te slechte kwaliteit zal zijn. Dit zijn zeker geen zekerheden.

Testen zou ik zeker altijd willen doen. Maar België maakt het wel erg lastig.. Het testcentrum in Brussel is maar 2 dagen open op onmogelijke uren. Vakantie nemen vind ik wat overdreven. Heb wel ez cocaine cuts en purity besteld maar in hoe ver dit betrouwbaar is weet ik ook niet
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Realist zei:
Ik ben 1 nacht en dag bezig geweest. Dus dag 1 rond 17uur begonnen nacht door gedaan en dan dag 2 laatste dosis ook zoiets rond 17uur. Dat is nog niet gek lang vind ik lees wel een 2 tot 3 nachten zonder slaap. Ik was wel bekaf van te werken. Heb die twee dagen wel gewoon gewerkt. Ga het wel niet meer combineren met werk, idioot en onvolwassen eigenlijk. Die hartslag de dag erna schrok ik ook van. Mss door de vermoeidheid en roofbouw dat ie sneller sloeg.

Ik ga speed zeker eens vaker doen. Het was een fijn gevoel en de uitwerking was zeer te verdragen. Beter bevallen als coke? Jazeker! Beter nog ik ga coke proberen te laten. En proberen 1x maand speed te gebruiken. Al ga ik wel opletten voor volgende keer zeker niet die hoeveelheid en wat meer opzoek werk ivm het drogen en dergelijke.

Verder begrijp ik jullie speculaties over de kwaliteit van de speed en cocaine en of het wel degelijk speed was. Maar de speed heb ik gekocht van een ex-collega midden 30 en toch al 10 jaar verslaafd is aan speed. Dit is geen referentie natuurlijk maar die man zou toch nooit baat kunnen hebben bij troep. Mijn cocaine haal ik bij 2 vaste adressen en heb bij beide dezelfde uitwerking. Verder woon ik in Antwerpen vlak bij de bron dus. Dus ik veronderstel dat dit niet al te slechte kwaliteit zal zijn. Dit zijn zeker geen zekerheden.

Testen zou ik zeker altijd willen doen. Maar België maakt het wel erg lastig.. Het testcentrum in Brussel is maar 2 dagen open op onmogelijke uren. Vakantie nemen vind ik wat overdreven. Heb wel ez cocaine cuts en purity besteld maar in hoe ver dit betrouwbaar is weet ik ook niet
Klik om te vergroten...

Ieder mens/lichaam is anders qwa uitwerking blijkbaar.
Dichtbij de bron wil niet zoveel zeggen hoor, Antwerpen is slechts 1 van de bekendere grotere havens waar veel aankomt, wilt niet zeggen dat het meteen in Antwerpen blijft he :wink: Het is meer een doorvoerpunt. Vanuit onze havens gaat het verder Europa en de continenten over. En kunnen ook makkelijk 10 mensen tussen zitten voor het in jouw handen terecht komt. Ligt er allemaal net hoe dicht je bij de bron zit en de bron is niet de haven maar de mensen die het importeren, en die komen overal vandaan echt niet alleen vanuit een havenstad waar een partij aankomt. Meestal juist niet.

Je hebt wel gelijk met de redenering wat heeft die man van de pep er voor baat bij troep te geven maar dat geld eigenlijk ook voor dealers he. Misschien dacht hij gezien het je eerste keer was niet zulke sterke te geven. Of hij heeft gewoon slechte gekregen kan ook. Maar dit is allemaal speculeren en dat mag hier op het forum niet dus dat doen we dan ook maar niet. Dus dit stukje vergeten we maar even voor ik weer op de vingers getikt ga worden.

Enige wat zekerheid geeft is testen bij een testcentrum.
Die doe het zelf test kitjes is allemaal niks. Vooral coke kun je dan nog beter uitkoken om schoon te maken en te kijken wat er overblijft en hoe die uitkookt maar zelfs dan heb je geen zekerheid want bepaalde versnijdingsmiddelen zoals levamisol als ik me niet vergis verdwijnen niet bij uitkoken. En je moet er ook wel wat ervaring mee hebben om te zien wanneer het op de juiste wijze uitkookt en normaal gezien rookt dan ook iemand die dat vaker doet een beetje om hem te proeven of de smaak klopt dus is in jouw geval ook niet van toepassing en kunnen we dus vergeten.
Nogmaals, testen bij een testcentrum is de enige correcte wijze om een duidelijk resultaat te krijgen.

Leuk dat je het wel naar je zin hebt gehad ermee :) Niet te vaak doen. Verder veel plezier en geniet er van!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zelf vind het verschil tussen de effecten van coke en speed eigenlijk ook helemaal niet zo groot. (En voor ik commentaar krijg: ik heb ervaring met zowel zuivere speed als relatief erg zuivere coke). Moet wel zeggen dat ik maar drie keer ofzo coke heb gedaan, terwijl ik veel ruimere ervaring heb met amfetamine dus kan het ook weer niet zó goed zeggen. Binnenkort maar weer eens een keertje coke bestellen en vergelijken. Maar ik vond op basis van die enkele ervaringen de effecten toch behoorlijk lijken op elkaar (afgezien van kleine verschillen in het algemene gevoel plus uiteraard de werkingsduur en prijs). Is blijkbaar erg persoonlijk hoe je dit ervaart.

Testen in België is lastig inderdaad, vind het zelf ook erg irritant dat ik vaak aan Nederlandse vrienden moet vragen om dit te doen. In welke eeuw leven ze hier joh. :wink:
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze olifant zei:
Zelf vind het verschil tussen de effecten van coke en speed eigenlijk ook helemaal niet zo groot. (En voor ik commentaar krijg: ik heb ervaring met zowel zuivere speed als relatief erg zuivere coke). Moet wel zeggen dat ik maar drie keer ofzo coke heb gedaan, terwijl ik veel ruimere ervaring heb met amfetamine dus kan het ook weer niet zó goed zeggen. Binnenkort maar weer eens een keertje coke bestellen en vergelijken. Maar ik vond op basis van die enkele ervaringen de effecten toch behoorlijk lijken op elkaar (afgezien van kleine verschillen in het algemene gevoel plus uiteraard de werkingsduur en prijs). Is blijkbaar erg persoonlijk hoe je dit ervaart.

Testen in België is lastig inderdaad, vind het zelf ook erg irritant dat ik vaak aan Nederlandse vrienden moet vragen om dit te doen. In welke eeuw leven ze hier joh. :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb beide veel gebruikt, eerst jaren speed toen jaren coke toen weer een paar jaartjes speed en nu weer een jaar of 13 coke. Andere middelen even ter zijde.
Voor mij persoonlijk gesproken is speed eigenlijk de betere coke. Met wederom voor mij persoonlijk gesproken dat ik na coke gewoon kan slapen en eten en me niet helemaal verrot voel de dag erna maar redelijk fris en fruitig. Door blijven snuiven met speed was mijn oplossing daarvoor op een gegeven moment. Alleen eten bleef een no go. En ik sliep jarenlang alleen op maandagnacht en woensdagnacht. Daarom pleegde ik zo’n enorme roofbouw op mijn lichaam dat ik definitief met speed gestopt ben.
Speed heeft voor mij de voorkeur qwa werking gezien maar mijn lichaam is het daar niet mee eens :)
Ik heb vrienden van mijn leeftijd die nooit zijn afgevallen en altijd wel konden slapen. Best jaloers op :wink:
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze olifant zei:
Zelf vind het verschil tussen de effecten van coke en speed eigenlijk ook helemaal niet zo groot. (En voor ik commentaar krijg: ik heb ervaring met zowel zuivere speed als relatief erg zuivere coke). Moet wel zeggen dat ik maar drie keer ofzo coke heb gedaan, terwijl ik veel ruimere ervaring heb met amfetamine dus kan het ook weer niet zó goed zeggen. Binnenkort maar weer eens een keertje coke bestellen en vergelijken. Maar ik vond op basis van die enkele ervaringen de effecten toch behoorlijk lijken op elkaar (afgezien van kleine verschillen in het algemene gevoel plus uiteraard de werkingsduur en prijs). Is blijkbaar erg persoonlijk hoe je dit ervaart.

Testen in België is lastig inderdaad, vind het zelf ook erg irritant dat ik vaak aan Nederlandse vrienden moet vragen om dit te doen. In welke eeuw leven ze hier joh. :wink:
Klik om te vergroten...
Klopt in welke eeuw leven we hier. Nederland staat lichtjaren verder op da gebied en op enorm veel andere gebieden maar dat ter zijde. Fijn om te horen dat iemand anders ook deze ervaring heeft. Nu er echter nuchter op te kijken was er wel degelijk wel verschil. Fijn dat jij het nog aan Nederlands vrienden kan vragen. Ik ga proberen met een lulsmoes in Roosendaal te laten testen dit ligt net naast de grens in de buurt waar ik woon. Kan zeggen dat de drugs gekocht is in Nederland en ik zelf in een Belgische grensgemeente woon. Wat een hoop leugens voor je drugs resten en eigenlijk ook niet ten goe is voor het testsysteem
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Realist zei:
Klopt in welke eeuw leven we hier. Nederland staat lichtjaren verder op da gebied en op enorm veel andere gebieden maar dat ter zijde. Fijn om te horen dat iemand anders ook deze ervaring heeft. Nu er echter nuchter op te kijken was er wel degelijk wel verschil. Fijn dat jij het nog aan Nederlands vrienden kan vragen. Ik ga proberen met een lulsmoes in Roosendaal te laten testen dit ligt net naast de grens in de buurt waar ik woon. Kan zeggen dat de drugs gekocht is in Nederland en ik zelf in een Belgische grensgemeente woon. Wat een hoop leugens voor je drugs resten en eigenlijk ook niet ten goe is voor het testsysteem
Klik om te vergroten...

Je hebt geen smoes nodig.
Je loopt naar binnen en zegt dat je komt voor te testen.
Dan krijg je alleen wat vragen zoals waar heb je het gehaald en hoeveel heb je ervoor betaald.
Verder niets, het is geheel anoniem. Je krijgt een papiertje met een code en een nummer wat je moet je moet bellen voor de uitslag.
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Meneer Koekepeer zei:
Je hebt geen smoes nodig.
Je loopt naar binnen en zegt dat je komt voor te testen.
Dan krijg je alleen wat vragen zoals waar heb je het gehaald en hoeveel heb je ervoor betaald.
Verder niets, het is geheel anoniem. Je krijgt een papiertje met een code en een nummer wat je moet je moet bellen voor de uitslag.
Klik om te vergroten...
Thanks voor de tip man! Ga zeker het laten testen drop het hier dan wel weer neer als het zover is
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Realist zei:
Thanks voor de tip man! Ga zeker het laten testen drop het hier dan wel weer neer als het zover is
Klik om te vergroten...
Tis echt eenvoudig en echt niet raar hoor. Mensen die je daar tegenkomt komen voor hetzelfde als jij: drugs testen om veilig te kunnen gebruiken.
Soms maak je nog eens een babbeltje met iemand en leer je dingen.
Anoniem is het ook, en gratis. (Meestal toch?)
Sowieso zo fijn om je drugs te testen . Behalve voor je veiligheid kun je ook de betrouwbaarheid van je dealer testen. Of tie de waarheid spreekt over de kwaliteit die belooft word. Vele dealers, ook de vaste dealers of vrienden-dealers liegen over de kwaliteit van hun producten. Doen het beter of sterker voor komen dan het is. Of er ook foute rommel bij-in zit weten ze vaak zelf ook niet.
Dat kan onwetendheid zijn omdat zij het zelf ook zonder testen “blind” kopen en weer verkopen of omdat ze het wel weten maar meer geld willen verdienen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."