Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"# 1. Wiet voor mij is dit de perfecte drugs: Geen kater, geen craving naar meer als het uitwerkt. Ik beleef muziek veel intenser en een heerlijke nachtrust. #2 Xtc/mdma: het meest intense effect dat ik ooit heb ervaren. Jammer van de wachttijd en schadelijkheid. #3 truffels: nog niet veel ervaring mee, maar gaat nog komen #4 cocaine: meer nadelen als voordelen voor mij en eigenlijk mijn minst favo drugs.. vreemd dat ik hier aan mild verslaafd ben geworden. # 5. Alcohol: Ik drink al 4 jaar niet meer. Omdat ik het gevoel van dronken zijn niet leuk vind. En altijd zin heb in cocaine of Xtc alhoewel ik nooit heb gecombineerd. Vind het verder absoluut niet lekker qua smaak. En vind het te duur tijdens het uitgaan. Ben verder anti alcohol omdat ik persoonlijk vind dat je van geen enkele drugs zo een roekeloos beest word als van alcohol. Is bij iedereen anders natuurlijk"
"Hoi allemaal Als ik 1 gram cocaine gebruik op een tijdspanne 6-10 uur, heb ik de meest nare crash.. minimum 5 uur wakker liggen en je echt ROT voelen. Maar het gebeurd wel eens dat ik 3gram gebruik op een tijds panne van meer als 24uur, het vreemde is dat ik dan weinig last heb van de crash en me eigenlijk niet echt slecht voel. Heeft iemand hier een verklaring voor?"
"Soms gebeurd dat bij mij ook wel eens, maar niet zo erg als jij beschrijft. Bij is het maar een klein hongerig (leeg) gevoel. Maar blijft nooit lang aanhouden. Vreemd dat dat bij jou voorvalt.. cocaine staat er toch om bekend dat het honger,dorst en slaap onderdrukt. Ikzelf krijg ook geen hap door men keel als ik coke heb gebruikt"
"Hoi, Ik had enkele vragen waar ik geen antwoord op kan vinden op het forum en Google. Puur uit nieuwsgierigheid. Ik vroeg me namelijk af wat de verklaring is waarom je nog zolang wakker blijft na gebruik? Komt dit door een teveel van een bepaalde stof? Of zit het echt allemaal in je hoofd? Ik weet dat sommige mensen er vrij direct van kunnen slapen. En heeft de tijd tussen twee lijnen invloed op de comedown en slapeloosheid ? En als je bv 1 gram op 2uur opmaakt (ik weet dat dit niet goed is maar het is een voorbeeld) is je comedown en slaapeloosheid even lang als je 1 gram op 5 uur op maakt? Als laatste vroeg ik me af, Als je 1 gram snuift, en je stopt om 23 uur heeft dit dan een positieve invloed op je inslapen? Als dat je bv om 3-4 uur stopt? Hopelijk heeft iemand er een antwoord op, ik vraag me dit al lang af. Edit: deze was ik vergeten, Ik heb ooit eens flink over de grens gegaan. Op een avond begonnen om 20.00 nacht door gehaald, de dag doorgehaald en dan die nacht om 00.00-01.00 uur gestopt dit was met 3 gram. Wat ik vreemd vond was dat ik bijna geen comedown had en vrijwel meteen in slaap viel. Ik had verder toen ik opstond nergens last buiten wat moe. Als ik bv 1 gram doe op een avond/nacht is alles vele malen ergen"
"Fool zei: Omdat je lichaam minder snel cocaïne uit je lichaam kan zuiveren dan dat jij het erin propt. Als je naast de cocaine ook nog alcohol drinkt wordt dit proces in de war gegooid, en dan gaat je lever in plaats van de cocaine af te breken een andere stof maken: cocaethyleen. Dit is een analoog van cocaine die vrij aggresief is voor je lichaam, en het afbreken van deze stof duurt ook een stuk langer dan het afbreken van cocaine. Dus ja, als je eerder kapt met drugs naar binnen schuiven is je lichaam eerder klaar met de troep opruimen. Hoe lang daar 'precies' tussenzit hangt van belachelijk veel facturen af, onder andere hoe goed je lever in z'n werk is, hoe moe je zonder de drugs 'echt' bent, of je koffie hebt gedronken, hoeveel je gebruikt hebt, of je gezond bent etcetera. Een alternatieve reden zou kunnen zijn dat er pep of cafeine door je coke heen zit vermengt, dat schijnt zo nu en dan eens te gebeuren. Als je wilt weten of dit het geval is moet je even een sample langs het drugs-testcentrum brengen. https://www.drugs-test.nl/ Oja, en als je in 2 uur 1 gram opmaakt denk ik niet dat dit nou echt van goede invloed zal zijn op je nachtrust. Misschien moet je wel de hele nacht wakker blijven van de eerste-hulp medewerker. Klik om te vergroten... 2uur 1 gram naar binnen trekken haal ik zeker niet. Was lauter als voorbeeld bedoeld. Wel bedankt voor je reactie. Edit: dan sla ik de eerste hulp medewerker gelijk over ook. Dat zal een enkeltje mortuarium worden in mijn geval"
"De titel zegt het zelf al.. Wanneer werkt een benzo het beste na je laatste lijn? En hoeveel Mg werkt het beste als het gaat om lormetazepam?"
"Om hier even op terug te komen, heb het toch geprobeerd. Werkt uitstekend, weg comedown. Maar uitzitten is idd het beste. Had wel “geslapen” na de benzo. Maar toen ik opstond was ik volledig van de kaart,huilbuien en nog depressiever. Voortaan gwn uitzitten, eerste 2-3 uur zijn natuurlijk even bikkelhard"
"Ik vond je stuk zeer interessant om te lezen. Als Antwerpenaar weet ik dat idd de politie hier, niet zuiver is. Dit weet ik omdat een schoolkameraad van vroeger sinds kort politieagent(inspecteur) is geworden. De jongere agenten gebruiken gwn nog steeds drugs. Ze worden verder niet meer getest op drugsgebruik. Ook de middelen die ze in beslag nemen geregeld mee nemen voor thuis. Hangt natuurlijk af van de hoeveelheid en partner. Ik begrijp enkel niet goed waarom je dealer 2 "normale" agenten zou omkopen. Met "normale" bedoel ik de agenten in uniform die niet bij een bijzondere eenheid zitten zoals: drugs, fraude,etc. Mij lijkt het eerder leden van de drugsbrigade om te kopen.. al lijkt me dit zeer moeilijk daar het meestal zeer fanatieke en goed betaalde agenten zijn. Maar goed alles heeft zen prijs.. Qua corruptie en "door de vingers zien" hangt echt af van welke regio in Antwerpen. Zo moest ik eens mee met de combi omdat ik 4g in de auto had. Paar uurtjes op het bureau en vinger afdrukken laten nemen. Verder had ik voornomen dat voornamelijk Antwerpse havenarbeiders zich met de containers bezig houden bv een kraanman voor ze op de bepaalde plek te zetten. Een markeur voor te weten welke container. En zo verder. Je zei in je post dat je zakken ging afleveren parkings van autostrades. Vind het vreemd dat je hier gwn mee hebt kunnen kappen zonder problemen. Ik dacht dat de code was erin is erin blijven. Eruit is de bak of de kogel.. Ook is het drugsgeweld hier Antwerpen toch zeer hoog. Met name in de wijk Borgerhout. Dit zijn Marokkaanse bendes die elkaar voor het minste uitmoorden. Ik weet enkel niet of dit echt de "topmannen" zijn. Of bendes die per gram verkopen."
"Tijdloos zei: Een uur of 4 na de laatste lijn zodat je niet meer lormetazepam neemt als 'normaal' (2-4mg?) Het blijft uitzitten als je het enigzins verstandig wilt gebruiken. Klik om te vergroten... Oké Thanks, dus de werking van de benzo’s word beinvloed door cocaine? Heeft de hoeveelheid cocaine ook een invloed op werking en hoeveelheid?"
"2 dagen en 1 nacht op 2,5 gram sos, ik vind het eigenaardig dat bijna niemand hier een dag of twee doorhaalt op sos. Of is het op sos eigenlijk niet normaal? Verder had ik tweede dag bitter weinig aan de sos, bij elke snuif werd ik precies gwn men nuchtere zelf weer met weinig comedown. Tegen de avond aan ging ik meer gebruiken en dan kwam het wel harder. Maar je merkt gwn dat je dopamin echt echt op is"