#1
Ja ik ben inmiddels onder behandeling, thnxvoelt aan als een verslaving waar je echt hulp van een professional moet zoeken.
Succes ermee, hopelijk zal het snel beter met je gaan!
Ja ik ben inmiddels onder behandeling, thnxvoelt aan als een verslaving waar je echt hulp van een professional moet zoeken.
Succes ermee, hopelijk zal het snel beter met je gaan!
Als je wil blijven leven, dan zou ik je GHB gebruik maar eens heel erg verminderen. 🙏🏻en stopt mijn ademhaling.
Dus haal je Maybe en het beetje hier echt maar helemaal weg.Maybe beetje dangerous?
Oké. Dankjewel voor deze reality check. Om dit zo van n vreemd iemand te horen doet me toch wel wat.Als je wil blijven leven, dan zou ik je GHB gebruik maar eens heel erg verminderen. 🙏🏻
Door de stimulerende werking van de andere middelen merk je de GHB niet meer goed, TOTdat de andere middelen uit gaan werken en de GHB alsnog z'n verdovende werking krijgt. En dan ook nog een slaapmiddel erbovenop.
Dus haal je Maybe en het beetje hier echt maar helemaal weg.
Beste Cassandra, met alle respect...Ik kan bijna niet geloven dat je hiervoor echt bevestiging nodig hebt van iemand anders, zowel, dan hoop ik dat je aan deze reactie ook echt wat hebt.
GHB in combinatie met benzodiazepinen is zeer zeer gevaarlijk. Beide onderdrukken ze je ademhaling, zoals je hebt gemerkt. Als je niet meer kunt ademhalen, dan daalt het zuurstofgehalte in je bloed met mogelijk de dood als gevolg. Doe alsjeblieft goed je research over wat je wel en niet kunt combineren, er sterven helaas nog teveel mensen aan drugsgebruik.dan neem ik voor 't slapen gaan ook n slaap pilletje (flurazepam).
Geeft niet geen zorgen, dit forum is om te leren en informatie te verspreiden. Mogelijk help je nu anderen. Iedereen maakt weleens een foutje en het is nu goed afgelopen 🙌. Ik denk dat je er veel van hebt geleerd.Sorry, ik weet eigenlijk niet waarom ik dit gepost heb.. Kan 't ook niet weer zomaar verwijderen zie ik
Wow, dat ken ik niet..Ik zou graag willen weten of de mensen die ghb gebruiken, ook weleens vullen in een aansteker, kan dat?
Lees de forumregels nog eens door. Dezelfde vraag posten in meerdere topics of subforums is niet toegestaan. Vanaf nu dus ook niet meer doen.Ik zou graag willen weten of de mensen die ghb gebruiken, ook weleens vullen in een aansteker, kan dat?
Ja ik doe dat elke dagIk zou graag willen weten of de mensen die ghb gebruiken, ook weleens vullen in een aansteker, kan dat?
Ey en hoe zit dat dan? Doe je dat om zo te gebruiken of te smokkelen ofwat? Sorry ben gwn erg benieuwd 😬😁Ja ik doe dat elke dag
Smokkeltips zijn niet toegestaan op het forum.Ey en hoe zit dat dan? Doe je dat om zo te gebruiken of te smokkelen ofwat? Sorry ben gwn erg benieuwd 😬😁
was eeen grapje he slimmeEy en hoe zit dat dan? Doe je dat om zo te gebruiken of te smokkelen ofwat? Sorry ben gwn erg benieuwd 😬😁
Goed bezig!Bijna een jaar clean van ghb. Als ik dit soort dingen lees ben ik onwijs dankbaar dat ik er vanaf ben. Begin er niet aan
Baclofen heeft mij geholpen, een goede zuchtremmer. Dan nog blijft blijft het soms ontzettend moeilijk hoor.. ik wens je heel veel kracht en succes!Goed bezig!
Ik zit nu op dag 5. Long way to go but going strong! 👍
Dankjewel!Baclofen heeft mij geholpen, een goede zuchtremmer. Dan nog blijft blijft het soms ontzettend moeilijk hoor.. ik wens je heel veel kracht en succes!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."