Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQuetiapine

Quetiapine

37 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
@
@ Ashley04Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo @Meneer Koekepeer
Bedankt voor je ontvangst
Heb eerder depakine als stabilisator gehad,
Maar na langdurig gebruik Mn maag beschadigd ondanks de maag beschermer
Van seroquel krijg ik alleen niet meer zo een fijne buzz als toen ik starte gr
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Een buzz van Seroquel?

Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wat is je dosering?
@
@ Ashley04Lid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
Een buzz van Seroquel?

Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wat is je dosering?
Klik om te vergroten...
Hoi
Het is een antipsychoticum met sederende werking stabiliseert ook je serotonine dopamine en andere hersenstofjes
Voorgeschreven 300 Mg maar Mn zelf niet in kunnen houden dus kom ook wel is op een avond op 600mg uit
Daarnaast slik ik op voorschrift diazepam 25 Mg p dag en een zolpidem of 2 voor t slapen
Gr
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi!
Ik gebruik het dagelijks een half uur voordat ik ga slapen. 25mg is de dosis. Voel er vrij weinig van aangezien het voor mij een doorslaper is. Ik wordt er niet moe van of zit in een buzz.
De eerste week is even wennen, was een beetje “mistig” en moest een goed tijdstip vinden om in te nemen omdat het 12uur uitwerking heeft en ik niet de volgende dag met een mistig hoofd wilde gaan werken.

Nu slaap ik dus prima, functioneer top overdag en heb mijn ritme een beetje moeten aanpassen. In combinatie met MDMA of 4-FMP niks geks meegemaakt. Zodra de “empathy” is uitgewerkt neem ik een Quetiapine en slaap er lekker op. Volgende dag minder last van een kater.

Hoge dosering (100mg of meer) wordt voorgeschreven aan mensen met psychoses etc. Ik ben mentaal ok, gaat me echt om het slapen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
@ Ashley04 zei:
Hoi
Het is een antipsychoticum met sederende werking stabiliseert ook je serotonine dopamine en andere hersenstofjes
Voorgeschreven 300 Mg maar Mn zelf niet in kunnen houden dus kom ook wel is op een avond op 600mg uit
Daarnaast slik ik op voorschrift diazepam 25 Mg p dag en een zolpidem of 2 voor t slapen
Gr
Klik om te vergroten...

stabiliseert.
Ben liever een jaartje psychotisch Dan dat spull in mijn lichaam.

Fucking depressie in een pill...
@
@ Ashley04Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zo zie je dat iedereen anders reageert op middelen✌
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is een lage dosis ja..
Ik neem 40 mg nu ( was 60)
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#8
GoldenGrow zei:
zijn er bijwerkingen?
Klik om te vergroten...
Altijd wel bij een middel
Voor mij was het een middel waar is zo 10 uren op sliep . Suf wakker, m en de eerste 10 minuten ogen half open
En ik kreeg half uur na nemen een vreetbui. Echt alles was lekker . 10 kilo,zwaarder na 2 jaar.
Maar wel heerlijk geslapen 😅
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi
Ik slik paroxetine,en zou ook wel quatipine willen.Maar moet ik dan eerst afbouwen?
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#10
GoldenGrow zei:
zijn er bijwerkingen?
Klik om te vergroten...
Altijd wel bij een middel
Voor mij was het een middel waar is zo 10 uren op sliep . Suf wakker, m en de eerste 10 minuten ogen half open
En ik kreeg half uur na nemen een vreetbui. Echt alles was lekker . 10 kilo,zwaarder na 2 jaar.
Maar wel heerlijk geslapen
@ Ashley04 zei:
Hallo
Doordat ik t chronisch gebruik zeg maar ben ik wel iets aan gekomen in gewicht meer hongergevoel op lange termijn ernstigere maar incidenteel gebruik niet zo veel geloof ik
Ja volgens de bijsluiter wel
Maar verschilt p persoon
Klik om te vergroten...
Bij de mensen die ik ken plus moi zijn eetbuien 8/10 x aan de orde . En aangezien ik het s avonds neem zit ik dus om 22.00 of 23.00 aan de drop, koek, kaas, alles wat er maar is , je kan er heel erg van bingen gaan. 10 kilo aangekomen in korte tijd. Toen via app calorieën ingevoerd, zodat ik overdag wel gezond at , niet te veel en s avonds wat kon snaaien
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb je wel is gelezen over het placebo effect? Daar denk ik aan als je zo een medicijn gebruikt zoals je beschrijft hier boven! Als het zo werkt voor je echt mooi en houden zo!
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hier ook 10 kilo in half jaar..eenmaal.medicatie ingenomen en echt zakken chips en koekjes. Zorg maar dat ik het niet in huis heb en snel slaap.
Als ik het neem ,neem ik meteen 2 volle glazen proteïneshake. Dat scheelt al een hoop.zit ik al een beetje vol
P
Pluto41Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Seroquel gebruik ik bijna elke dag. Maar dan in micro hoeveelheden. Ik neem het vaak in een uur of half uur voordat ik op bed ga. Het werkt erg goed slaapbevorderend en vooral ook goed doorslapen en beter dromen. Ik doe dan ook wel een maand met 1 pil want je hebt eigenlijk heel weinig nodig. Voor de duidelijkheid Ik heb het niet voorgeschreven gekregen maar ik krijg weleens een pil.
R
ROBIN.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
joetsie zei:
Hoi
Ik slik paroxetine,en zou ook wel quatipine willen.Maar moet ik dan eerst afbouwen?
Klik om te vergroten...
Hey
Nee hoor ik gebruik smorgens paroxetine 40mg
En voor het slapen quatipine (seroqeul) 200mg en remergon van 15mg.
En dan pak ik nog smorgens en savonds inderal.
Daar word je Hartslag minder hoog van en voel je over het algemeen wat rustiger maar niet zoals een benzo.benzo is vrij verslavend. En dat heb je bij deze producten niet. En het valt goed te combineren en kan er goed mee functioneren.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#15
ROBIN. zei:
Hey
Nee hoor ik gebruik smorgens paroxetine 40mg
En voor het slapen quatipine (seroqeul) 200mg en remergon van 15mg.
En dan pak ik nog smorgens en savonds inderal.
Daar word je Hartslag minder hoog van en voel je over het algemeen wat rustiger maar niet zoals een benzo.benzo is vrij verslavend. En dat heb je bij deze producten niet. En het valt goed te combineren en kan er goed mee functioneren.
Klik om te vergroten...

40 mg paroxetine niet verslavend?

Seroquel niet verslavend?

Remeron niet verslavend?

Sorry hoor maar van deze stoffen word je misschien dan niet direct cravingsgevoelig, maar je gaat er zeker wel gewend aan raken zoals dat bij benzo's ook gebeurd.

En de ontwenning van paroxetine (Seroxat°) is echt geen feestje.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Dat is een lage dosis ja..
Ik neem 40 mg nu ( was 60)
Klik om te vergroten...
Mooi dat je bent verlaagt jo
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#17
ROBIN. zei:
Hey
Nee hoor ik gebruik smorgens paroxetine 40mg
En voor het slapen quatipine (seroqeul) 200mg en remergon van 15mg.
En dan pak ik nog smorgens en savonds inderal.
Daar word je Hartslag minder hoog van en voel je over het algemeen wat rustiger maar niet zoals een benzo.benzo is vrij verslavend. En dat heb je bij deze producten niet. En het valt goed te combineren en kan er goed mee functioneren.
Klik om te vergroten...
Geweldig!Bedankt voor je antwoord!
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eve's drop zei:
40 mg paroxetine niet verslavend?

Seroquel niet verslavend?

Remeron niet verslavend?

Sorry hoor maar van deze stoffen word je misschien dan niet direct cravingsgevoelig, maar je gaat er zeker wel gewend aan raken zoals dat bij benzo's ook gebeurd.

En de ontwenning van paroxetine (Seroxat°) is echt geen feestje.
Klik om te vergroten...
Weet ik.En wat gebruik jij?
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#19
ROBIN. zei:
Hey
Nee hoor ik gebruik smorgens paroxetine 40mg
En voor het slapen quatipine (seroqeul) 200mg en remergon van 15mg.
En dan pak ik nog smorgens en savonds inderal.
Daar word je Hartslag minder hoog van en voel je over het algemeen wat rustiger maar niet zoals een benzo.benzo is vrij verslavend. En dat heb je bij deze producten niet. En het valt goed te combineren en kan er goed mee functioneren.
Klik om te vergroten...
heb bijna hetzelfde,ook een betablokker smorgens en savonds.Maar slik benzo erbij,en zoplicon.Alles van de arts.Maar ben van plan om de benzo af te bouwen en dan quatipine proberen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
joetsie zei:
Hoi
Ik slik paroxetine,en zou ook wel quatipine willen.Maar moet ik dan eerst afbouwen?
Klik om te vergroten...

Nee.
Ik gebruik beide. Op recept, zonder enig probleem....al jaaaaareen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."