Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het zou wel mooi zijn als je een doel had. Bijvoorbeeld sporten. Maakt eigenlijk niet uit wat maar iets waarmee je de gewoonte kunt doorbreken. In ieder geval iets waarmee je jezelf beloont en wat de verveling tegengaat. Misschien een wandeling. Zet je lekker een podcast op je kop en ga je voor jezelf iedere dag een route maken."
"Zit je op 20 ml per uur dan ga je naar 19 en de dag daarop naar 18 etc.. En blijf thuis in een veilige omgeving en blijf rustig. Laat je niet opwinden. Relax gewoon heel veel. Voor mij hielp oude DVD's kijken en een warme douche nu en dan."
"Mijn ervaring met GHB en eten is dat wanneer je op de piek zit of tegen de piek aan het niet zo verstandig is om te eten. Het was bij mij die keren dat ik dat wel deed dat ik in slaap begon te vallen. En dat is niet zo erg maar wel vervelend als je onder mensen bent. Maar dat is dan ook het enige. Eten en GHB gaan prima samen. GHB is lekker spul. Een beetje te lekker. Je moet je goed kunnen inhouden."
"Natozlato zei: Out gaan van ghb is wel erg. Het is niet een slaapje! Het kan zorgen voor hersenschade, het is een comateuze toestand. Outgaan van ghb is niet normaal! Risico's van 2C-B Het gebruik van 2C-B kent meerdere risico's. Van misselijkheid en overgeven tot een bad trip en een psychose. Leer over de risico's. www.drugsenuitgaan.nl Klik om te vergroten... Ik ben 8 jaar verslaafd geweest aan GHB. 24/7."
"Danny0531 zei: En nu nuchter? Klik om te vergroten... Yup sinds 2013/2014 of zo heb ik het nooit meer gebruikt en ik ga het nooit meer gebruiken. Uiteraard ben ik wel geinteresseerd in andere drugs anders was ik hier niet. Ik vind het facinerend om ervaringen te lezen. Ik probeer zelf ook nog wel wat dingen maar ik heb mijn les geleerd. Hoe voorzichtig je moet zijn. Maar niets tegen GHB verder. Voor mij persoonlijk was het de beste drugs die ik ooit heb gehad. Je moet alleen sterk in je schoenen staan. En dat kon ik dus duidelijk niet."
"Ik zou maar uitkijken met GHB gecombineerd met andere middelen. Mijn buur Ralph 35 jaar oud is begin dit jaar uit zijn huis gehaald. Overleden. Oorzaak GHB gecombineerd met speed. Verder is 2.5 ml per 2/3 uur ook al best veel. Als je hiermee doorgaat wordt het over niet te lange tijd 2.5 ml. per anderhalf uur. Enzovoort.. Je kunt beter nu beginnen met langzaam afbouwen. Je zult trots op jezelf zijn wanneer je eindelijk weer eens een nacht kan slapen zonder."
"Mooi dat je weer een voorraad hebt. Probeer nu dan ook gewoon te minderen anders schuif je het probleem voor je uit."
"Salvia en HBW zaden zijn in ieder geval twee soorten drugs die ik nooit meer ga nemen. Op beide heb ik slechte ervaringen gehad"
"Tijdens de lock downs ben ik meer gaan drinken en mijn vriendin ook. Dan stonden we ochtends op. Bakkie koffie en tegen 10:00 uur zei mijn vriendin dan: "ik heb wel zin in een biertje". Nou ja ik ook wel, dus dan gingen we maar aan het bier van ochtends tot avonds. Voorheen dronken we ook wel veel maar dan avonds van18:30 tot 22:00 uur."
"Ik snap wel wat hij bedoelt. Dus dat geld verslavend is. Het is iets waar we nooit genoeg van kunnen hebben en zij die het hebben willen meestal meer."