Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eendagsvlieg zei: Neem niks serieus wat ik zeg (behalve mijn tripreport(s) dan...) Klik om te vergroten... zit je ook op hookers.nl? daar wil ik je reports wel lezen. ik heet daar brave_hendrik"
"Hee windowlicker, als je gaat, maak foto's enzo"
""
"Zomaar een vraag die bij mij opkomt. Is gelijktijdig klaarkomen de ultieme high? Is samen/gezamelijk drugs gebruiken leuker dan alleen? Zelf 2x meegemaakt en door het moment volkomen verrast door het gevoel de ander volledig over te nemen, dus buiten jezelf treden, en de ander jou overneemt, jezelf na het hoogtepunt niet meer bewust van wat eraan vooraf ging. NB:niet onder invloed van enige substantie, dus puur natuur vanuit jezelf."
"Angelic zei: Ola mensen Aangezien dit ook een forum is voor relaties en niet alleen voor alle geweldige sexervaringen e.d., ga ik maar eens proberen advies in te winnen van jullie ervaren df-ers ^^ (Als je geen zin hebt om te lezen, is dit het moment om af te haken:P) <3 Angelic. Klik om te vergroten... Om met je laatste werkwoord te beginnen: gewoon afhaken "de hele dag achter de pc en maar niks doen in huis" Wat is dat toch met vrouwen die energie steken in hopeloze gevallen."
"Buiten lijkt't wel oorlog met al dat vuurwerk en binnen is de bom ook weer eens gebarsten. Vriendin zette vanochtend laptop aan en Mozilla opende alle DF-pagina's Mijn vriendin ziet snuiven -het enige wat ik afentoe doe - als een grotere misstap/zonde dan vreemdgaan. Zelf zie ik snuiven als afentoe geestelijk op vakantie gaan, zo'n 5-6x het afgelopen jaar: gewoon even de zinnen verzetten, evenals mijn vrienden dat doen. Voorheen liet ik haar in het ongewisse over een avondje weg, maar nu na vanochtend met de laptop kreeg ik het verwijt ''wanhopig te zijn''. Maar wat is eigenlijk nog normaal als op dit moment de schuur uitpuilt van de lege wijn, cava en champagne flessen (de glasbakken zijn dicht vanwege het vuurwerk)? Ik hou dan wel een betoog dat de F van feest weer in de maand is enzo, maar ja, eenmaal anti-drugs is een principe waar ws niemand vanaf te brengen is. Zijn er hier ook leden in zo'n water en vuur situatie? Erg vervelend allemaal, zo op het einde van het jaar. Aan schrijver hierboven: Waterfront was erg leuk (dNb, dan, techno niet zo). Op 1x na: een branieschoppertje van 1.60m zocht mot met mij en achter hem verscheen 1 van de uitsmijters die dat ventje boven z'n hoofd optilde en Waterfront uitzette. Ik bedoel als je high bent, dan ziet zoiets er erg grappig uit."
"worktillyoudrop zei: Mijn vriendin vind het niet leuk dat ik drugs gebruik maar ik ben er steeds eerlijk over,gebruik nooit teveel,gebruik zo veilig mogelijk dus kan ze er vrede mee nemen. Klik om te vergroten... jaloers dat is een werkbare afspraak. Dat lukt hier niet. Eerlijk zijn veroorzaakt ook weer verdriet -en ik heb 't echt over occasioneel gebruik - en dat verdriet verpest weer het plezier wat ik er die avond van ervoor heb gehad."
"Mijn vriendin zou Jude Law, Robbie Williams of die zanger van Rammstein weleens tegen het lijf willen lopen, en in die gevallen gun ik't haar wel. Denk ik"
"Kasabian 10 feb in Watt"
"Hangt allemaal af van de kleur. Donker haar steekt af tegen een lichte huid, vooral als het veel haar is. Donker haar bij vrouwen komt over als hard en onvrouwelijk. Donker haar bij mannen volkomen overbodig en doelloos. Geef mij maar getrimd haar bij een vrouw, houdt me toch niet tegen. Schaamhaarfobie = uniformiteit = zelfwegcijfering = de-individualisering."