Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"was karten opzich niet leuk genoeg? pilletje lijkt me er niks aan toevoegen."
"favoritie pilletje nu is het oranje halve maantje, ik meen met 145-157 mg mdma. Een goeie tweede de Blauwe yiny yang eerste batch met een spreiding van 135 - 150 mg? Staan in dit topic wel achterlijke uitslagen zeg, had op dit forum niet zulke "uitslagen" verwacht. kersen met 150 mg mdma en 50 mg speed.. pillen die 180 mg zijn.. dream on eerst ff testen voordat je dat gaat roepen."
"mdma is zeker in het bloed aantoonbaar, maar er word in die test niet gezocht naar mdma dus zal dit ook niet worden weergegeven in de uitslag. Al zou het uit de uitslag komen(wat niet gebeurt), dan mogen ze er verder niks mee doen."
"He, Het is alweer een tijdje geleden dat ik xtc heb gebruikt, maar het gaat weer gebeuren op qlimax! Nou ben ik nooit bang om gepakt te worden op feestjes, maar de controle op qlimax is altijd een stuk strenger als op andere feesten. Nu begin ik mezelf toch een beetje op te fokken voor evt drugs honden. Ik heb er lang over na gedacht, en tot de conclusie genomen om het in me mond te stoppen met een plasticje er omheen. Als ik dan evt er tussen uit word gepakt slik ik het door, maar stel ik slik het door komt dit er dan weer heel uit of zou het nog gaan werken? Ik neem 2 blauwe yingyangs mee getest op 140 mg, maar heb geen zin om nu 300 mg in 1 keer in te laten slaan. Weet iemand hoe dit zit? Groet, Pim"
"beetje lullig voor haar als zon hond er naast gaat zitten he? Nouja ik doe het wel gewoon oud en vertrouwt bij de ballen en hopen dat er niet zon hondje naast me gaat zitten, dat is het risico van het vak .."
"tijdens mijn eerste keer xtc had ik ook geen vrienden die drugs gebruiken/willen gebruiken. Wel iemand die naar feesten wou.. prima in mijn eentje pilletje er in getrapt en gaan.. ik vind het heerlijk als je als enigste aan de xtc zit van je vrienden... nieuwe vrienden en vriendinnetjes maken .. Je gaat naar een andere school/werk, je ontmoet mensen op feesten en voordat je het weet heb je vrienden die ook wel een pilletje lusten. suc6!"
"BT2303 zei: En ik heb ook totaal geen connectie met de mensen die jullie "drugsvrienden" noemen. Mijn zwakke punt ligt namelijk bij het feit dat ik geen vrienden kan zijn met iemand waarmee ik geen diepere band heb. Mensen die heel oppervlakkig zijn negeer ik. Daarom schrik ik vaak mensen af, denk ik. Klik om te vergroten... De mensen waar ik drugs mee gebruik zijn ook mijn "gewone vrienden" geworden.. je schept juist een band als je met ze 2e aan het trippen bent. Met xtc idem dito elkaar je grootste geheimen vertellen, begrip voor elkaar tonen. Na het drugs gebruiken word in mijn geval de band groter. Nou vind ik van mij zelf dat ik geen oppervlakkig persoon ben en ik moet zeker geen vrienden hebben die alles maar naar binnen kieperen zonder na te denken. het zijn allemaal goeie vrienden. mijn tip, zoek iemand op die naar techno feesten gaat.. vind de sfeer op dat soort feesten bijna altijd perfect. Ga daar feesten, je komt vanzelf mensen tegen die je mag. Als het een beetje klikt zeg je gewoon dat je geen mensen kent die op die manier feesten, durf er geld op te zetten dat je later met die gene wel een keertje op stap kan gaan."
"flut, Hoelang heb jij die oogruis al? Ik heb het nu een maand en weet niet goed wat ik moet doen. Heb nog geen drugs gebruikt, maar wel alcohol (jaja ook drugs gaat het nu even niet om). Heb niet echt het idee dat het daardoor erger wordt. Heb jij na dat je wist dat je hppd had nog drugs/alcahol gebruikt? en merk je daarna direct gevolgen in je ruis? Als jij naar een beeldscherm kijkt in het donker en dan weg kijkt, zie jij alles dan ook trillen? af gen toe in het donker zelfs dingen bewegen? Pim"
"dank je, ga me best doen"
"alle 2c's, kijk in het research forum... als je al niet de moeite doet om het op te zoeken, neem het dan maar niet, is beter voor de gezondheid."