Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"troksky zei: Wat bedoel je ? depressie? Klik om te vergroten... verrot, braq graftak, zombie, horror gevoel., Vind MDMA echt geen fijne katers geven. echt zon inherent laag gevoel"
"troksky zei: bedankt voor je waarschuwing.. ik ga in plaats van 3 maanden 4 a 5 maanden wachten.. this dan niet waard.. de laatste keer geen kater maar ik had mij ook echt goed voorbereid.. nu ja , leve het gezond leven en het gezond verstand Klik om te vergroten... heb zelfs hersenbloeding meegemaakt/ gevaarlijke hartproblemen.... Idd beste is om de 2-3 maanden oid. je moet echt plannen van doe ik 100-of tot 250mg ofso verspreid over een uur of 12... je moet je echt houden aan een planning/afspraak Anders blijf je maar door gaan. gevaar van MDMA is dat je door gaat en je voelt je goed tot je opeens doodziek wordt uit het niets. IMO nog gevaarlijker en verslavender dan cocaine is het spul. Je wordt er goed gruwelijk irrationeel van. Nog een gevaarlijke van MDMA is dat je niet meer kunt urineren .. Ik zeg het nog een keer bespaar je de ellende idd"
"CBR gewoon een mafia organisatie die aast op geld en slachtoffers om kaal te plukken. heeft weinig met verkeersveiligheid te maken en meer met geld"
"een groot probleem is stress"
"mensen kijk UIT met research middeltjes !!! ik had overdosis 4fmp daarna maanden lang dood ziek in bed sliep zon 17 uur per dag. Het werd toen nog legaal verkocht op www websites .. wet was er nog niet Je zit lekker bij te pakken neemt steeds een beetje meer (en je voelt je top) en ineens uit het niets voel je je ziek.. KIJK dus uit voor je het weet lig je ergens dood . Research chemicals is ECHT tricky spul.."
"nog nooit in mijn leven gehad, klinkt wel serieus iig. . bij infecties.. huisarts.. en dingen zoals 2 knoflookteentjes per dag en beter eten . dr eric berg heeft goede youtube over voedsel. Toevallig zijn laatste filmpje heet '' "
"als je de gedeeltes leest in prive fora van bep verslaving vereniging lees je dat mensen vinden dat ze in de problemen zitten als ze vaker dan 1x per maand gebruiken. daar begint het ongeveer meestal dat mensen vinden dat ze inde shit zitten. Cravings te hardnekkig etc... hopeloosheid etc. vooral het volk wat 1x per week doet of vaker zit dik in de shit. conclussie 1x per maand is vaak zat en wat betreft gewenning al helemaal."
"'' op zoek naar'' Het enige wat ik kan zeggen wat toegestaan is is dat veel zich afspeeld of heeft afgespeeld op telegram Daarnaast zijn ook veel dealers opgepakt laatste jaren Als je goeie wilt moet je veel mensen proberen kan echt jaren duren voor je iemand vind met schappelijke dealtjes en die ook op tijd komt en je niet naait. Heeft mij echt wel jaren geduurd vaak word je door jan en alleman hard genaaid.. Het is er wel.. gewoon zuiver dat goeie spul het bestaat nog steeds. dat spul dat je 50mg neemt en donders high wordt voor een uur"
".058Leeuwarden058. zei: Maar als ik sporadisch in de avond uren of snacht en rare tijden regel via een nummer die je vaak ook genoeg hebt krijg je altijd wel redelijk spul maar een half pakje lijkt echt weinig mischien zit ik er naast maar lijkt 0.2 eerder of in de buurt en een hele ja geen idee mischien een halve of om het maar met respect voor die figuren positief review te plaatsen 0.6 ik kan me vergissen maar echt weinig goed is de kwaliteit dan weer wel maar zijn gewoon kleine straat ratjes die stoer willen over komen door verkopen of loopjongens voor een mannetje. Het is altijd beter dan een anti in de hierenbuurt of de zogenaamde sociale coke dealer op stap met zijn versneden bende. Klik om te vergroten... Dat is in het begin altijd zo, zoek iemand die normaal is en normaal praat en niet in trainingspak ofso die zijn mini"
"Ik deed xtc elke week vele jaren geleden, echt helemaal naar de klote ben je dan permanent.. niet de moeite waard"