Ik vond je reactie idd wat overdone, je kan het ook op een normale "toon" zeggen als je denkt dat het fictief is, maar hey het forum is om dingen te leren dus:
KetaNr1 zei:
die bullshitverhalen...
jij en ik als ervaren keta gebruikers moeten die onzin toch wel herkennen
Oke, heel even serieus, ik zeg dit niet om je aan te vallen of wat dan ook, ik ben gewoon benieuwd welk deel voor jou vreemd is ?
Ik ben geen super-keta-expert, maar heb wel al de nodige gebruikerservaring... En ik zie niets staan wat ik onmogelijk acht...
So tell us, welk deel acht jij onmogelijk ? Als het het slapen op de keta is, ik slaap heerlijk op de keta, ongeveer 1 op de 10 keer dat ik te hard space om te slapen, verder nooit een probleem.
KetaNr1 zei:
en verder...een forum is er om te reageren of kritiek te geven
Helemaal waar, maar dat kunnen we ook met respect doen, is het niet
tripper zei:
OMG.. Hoe de waard is vertrouwd hij zijn gasten!! Je bent STOERRR man met je ow zo grote drugs ervaring. Lame gast is dit.
Natuurlijk ook no fence tegenover jou, maar eigenlijk doe je precies het zelfde
![:)]()
Er op reageren, op die manier, is toch bijna net zo erg ? Ben het met je eens, daar niet van, maar ook hier vind ik net zoals met KetaNr1 dat je het ook "normaal" kan zeggen...
We zitten hier tenslotte om te leren van elkaar, niet om ruzie te maken... En kritiek is goed, maar waarom dan geen opbouwende kritiek ?
En tenslotte.... we zitten hier toch allemaal voor ons plezier ? niemand MOET hier kijken, en waarom zou je je tijd verknallen met online bekvechten ?