#1
Cursus mindfuck voor Dummy’s
Ik wou eigenlijk een klein voorbeeld geven van mindfuck voor deze topic. Nou is alleen het probleem dat 'klein' en pep gewoon niet goed samen gaat.
Ik zal hem zodra ik tijd hem omvormen tot een leuk verhaal! ![:hearteyes:]()
Benodigdheden:
Voorbereiding: (minimaal 24 uur (mijn voorbereiding was zo'n 55 tot 60 uur
))
Zorg dat je:
De terug reis: (30 minuten, misschien 45 minuten aan de hand van je status (voor mijn gevoel leek het 3 uur te duren))
Extra info:
Zo'n iemand kan je herkennen aan zijn snelle loop tempo. Ook aan hoe die uit zijn ogen kijkt terwijl die constant alles om hen heen in de gaten probeert te houden. Ook wil zo'n persoon dikwijls de weg oversteken en pas als die al aan de andere kant van de straat is nog even kijkt of er nou inderdaad niks aan kwam.
De periode thuis: (zo'n 2 uur (leek voor me gevoel echt 8 uur te duren))
Tip:
Vervolgens kan je het beste met een DFer gaan praten... eentje die vroeg uit bed komt en doet wat elke DFer hoort te doen op een zaterdag ochtend... Juist ja! De eerste kerkmis bijwonen uiteraard! Je zegt wat er aan de hand is, waarop hij antwoord dat je toch nog best wel nuchter over komt. Dit verklaar je doordat je heel erg je best doet normaal over te komen en nogal wat pep achter je neusschot hebt zitten van eerder die avond. Hierna enkele serieuze vragen over hoeveel je dan genomen hebt, waar je uiteraard geen antwoord op weet behalve dan dat je 1 zegeltje en nogal wat pep op hebt. (Ja het bier, thc en die poppers was ik allang weer vergeten
En ook de wiet / hasj en de poppers ) Hierna hij zal vragen of die een ambulance moet bellen, wat toch al niet meer nodig lijkt na deze voor mezelf verduidelijkende conversatie.
Vervolgens stelt deze persoon je typt als:
Heb je die en die van DF als eens geneukt?
Ow dus je valt op jongens?
Gast! GAST?! Wat nou gast? Je praat hier niet hier tegen een volwassen ja!
Vind je dat normaal of zo?
Je doet dit fout!
Je doet dat fout!
Het komt er op neer, dat je kompleet de grond in word getrapt en alles fout doet. Dit zijn dan eigenlijk allemaal kleine dingen die eigenlijk geen reet uitmaken. Zodra je hierover probeert te denken zal dit niet lukken omdat het er gewoon teveel zijn en je alles dus maar laat gaan, hiermee verdween echter wel de complete mindfuck en kon je heerlijk gaan slapen!![:hearteyes:]()
En wat is de grootste les?
Dat ik zoals vele andere DFers wel weten wat verantwoordelijk gebruiken is, maar er zelf met gepaste maten schijt aan hebben.
Niet nadoen op deze manier, want de volgende dag bleek ik dus wel gewoon uitgedroogt te zijn geweest. En zat dus ook onder de rode vlekken en was een beetje geel uitgeslagen enzo
Dan ben je in iedergeval gewaarschuwed, mocht je het wel doen


Ik wou eigenlijk een klein voorbeeld geven van mindfuck voor deze topic. Nou is alleen het probleem dat 'klein' en pep gewoon niet goed samen gaat.
Ik zal hem zodra ik tijd hem omvormen tot een leuk verhaal! Benodigdheden:
- Minimaal 300mg pep (ook nodig voor de voorbereiding)
- 2 a 3 liter bier
- Een LSD zegel met een onbekende hoeveelheid LSD
- Poppers en wiet voor op de afterparty
Voorbereiding: (minimaal 24 uur (mijn voorbereiding was zo'n 55 tot 60 uur
Zorg dat je:
- geen eten in huis hebt.
- minimaal 24 uur niet hebt geslapen hebt en nog steeds genoeg pep door je lichaam hebt stromen. (Het slaap tekort draagt bij aan de paranoia gedachtegang en de pep scheelt in de visuals die je hebt. Mocht je die wel willen hebben moet je zorgen dat je 8 a 10 uur geleden de laatste lijn pep hebt genomen)
- een papertrip van iemand scored op een goa feest in ruil voor wat pep. Dit omdat hijzelf nogal gek werd van de visuals. (Het beste kan je er een van iemand ritselen die vaak tripped. Uiteraard ging hijzelf op 1 zegel ook verassend hard naar eigen zeggen)
- deze trip uiteindelijk 1 uur voor het einde onder je tong legt.
- een afterparty scored bij mensen die je nog niet heel goed kent en verder ook niets gebruiken behalve wiet, paddo's en poppers. Ook kan je het beste proberen niet te laten merken dat je dus wel iets meer dan dat op hebt. (Poppers tijdens een LSD trip zijn trouwens zeker aan te raden
) - voor de piek al uitgedroogd en hongerig bent.
- of iemand anders er een kut sfeer van maakt zodat je naar huis wilt.
- lopend bent en je mp3 speler leeg is. Zo kun je alleen naar je eigen stappen, de wind en alle dingen die je niet hoort te horen luisteren.
- via de minst veilige weg naar huis loopt.
- met niemand contact kan opnemen doormiddel van er zeker van te zijn dat er niemand thuis is en er niemand online is. (met enige drugs ervaring) (rond een uurtje of 5 a 6 's ochtends schijnt op zaterdag een goeie tijd te zijn. De meeste mensen zitten dan nog op een (after)party of slapen net)
De terug reis: (30 minuten, misschien 45 minuten aan de hand van je status (voor mijn gevoel leek het 3 uur te duren))
- Je gaat weg met een kut gevoel en je weet dat niemand daar je mocht.
- Het lijkt dat er mensen op straat je achterna lopen, om je van je kapotte en tevens lege iPod en je telefoon willen beroven.
- Je denkt de heletijd dat je verkeerd loopt terweil je die weg normaal slapend kan afleggen (Het was namelijk alsmaar rechtdoor
) - Je denkt dat de reis van 30 minuten lopen zo'n 3 uur lopen is. Hierdoor ga je jezelf toch echt serieus afvragen of je nou inderdaad wel goed loopt. Waarna je al door lopend na lang nadenken met een beetje geluk jezelf kan herinneren dat je toch echt alleen maar rechtdoor gelopen was.
- De stad lijkt net een spookstad zo leeg en verlaten en toch weet je bijna zeker dat er stiekem achter elke hoek, muur en deur iemand staat die iets van je wil of je herkent. Wat die persoon ook wil, het is niet de weg naar de dichtsbij zijnde bakker vragen voor lekker vers brood.
Extra info:
Zo'n iemand kan je herkennen aan zijn snelle loop tempo. Ook aan hoe die uit zijn ogen kijkt terwijl die constant alles om hen heen in de gaten probeert te houden. Ook wil zo'n persoon dikwijls de weg oversteken en pas als die al aan de andere kant van de straat is nog even kijkt of er nou inderdaad niks aan kwam.
De periode thuis: (zo'n 2 uur (leek voor me gevoel echt 8 uur te duren))
- Je denkt dat je uitgedroogd bent en daaraan dood gaat, daarom giet je zo'n 2 liter water naar binnen.
- Hierdoor denk je dat je een watervergiftiging krijgt. Nou kan alleen dit water er niet uit, want je keel is een groot brok dat samen geperst word.
- Je hebt het idee dat je moet eten omdat je anders jezelf gaat verteren. Natuurlijk is er geen eten in huis en durf je het huis niet uit zodra de winkels open gaan, omdat die mensen die je op straat volgden voor je deur staan te wachten tot je eindelijk naar buiten komt.
- Door dit alles ga je in je kamer stil staan om te kijken / bedenken wat je nou het beste kan doen.
- Vervolgens kijk je naar de klok en ziet dat je er al 2 uur staat terwijl het voor je gevoel net 5 minuten zijn geweest. Wat voor je gevoel al helemaal raar is want de tijd leek al zo langzaam te gaan de hele tijd.
- Omdat de klok nooit liegt besluit je nog maar 1,5 liter vocht achterover te slaan, omdat die pep toch ook nog best wel hard gaat.
- Als je nu weer naar de klok kijkt zie je tot je schrik ineens dat je er eigenlijk pas 10 minuten stond.
- Nu ben je helemaal de weg kwijt en beseft dat je 3,5 liter vocht in zo'n 15 a 25 minuten naar binnen hebt gewerkt.
- Hierdoor is het hek helemaal van de dam en ga je buiten jezelf verteren ook zeker nog dood aan een watervergiftiging. Ondanks dit heb je toch nog steeds het gevoel dat je een droge mond hebt waardoor je terwijl je dood gaat aan een watervergiftiging ook nog uitdroogt. (Ja... het is een kunst op zich! Hiervoor moet je hoog opgeleid kadaver zijn
) - Je wil aan andere mensen gaan vragen wat je nou moet doen, maar uiteraard is er niemand. Dan ga je jezelf realiseren dat de hele wereld leeg is en er niemand meer is. (Behalve natuurlijk die lui die nog steeds voor je deur staan te wachten! Ze wachten daar tot je nou eindelijk is die deur open doet en hun dus eindelijk hun ding is kunnen doen.)
Door dat je niet weet of je nou lichamelijk gezond bent zul je denken dat je lichaam raar gaat doen:
- Op de terugreis naar huis begonnen met tanden al los in me bek te zitten en kon ik me toch letterlijk overal heen bewegen. Tot boven in me schedel zelfs.... van binnen uit hè
Het leek dus of alle wetten van het lichaam gebroken waren en me mond niet meer normaal kon functioneren. Het is niet uit te leggen, maar ik denk dat mensen waarbij hun tanden uit hun mond geslagen zijn wel redelijk bekend zijn met het gevoel. Mocht er nog een oma meelezen: Voelt het inderdaad heel raar aan als u uw kunstgebit niet in heeft? Alsof je mond dingen kan die normaal niet kunnen...
- Je hard gaat tekeer als een malle, dan weer heel snel, dan weer heel langzaam. Zo lijk die wel voor je borstkast te kloppen in plaats van erin, op het andere moment klopt die ineen keer helemaal in je rug. Dan zit die weer helemaal links en dan weer helemaal rechts. En met een beetje geluk ging die zelfs nog helemaal omhoog tot in je keel tot zelfs in je kruis! Het leek zeg maar net of die het liedje de Nederlandse Amerikaan aan het zingen was terwijl die vol overtuiging mee bewoog "Van voooooor naar achter! Van links naar rechts! Terwijl we varen op de oceaan, met golfen van meters hoog!" ...Nee, ik zou inderdaad niet mee moeten doen aan Idols.
![]()
- Je maag en darmen doen pijn en gaan trillen, omdat er geen eten in zit of door het vele water wat je daarvoor genuttigd hebt.
- Je spieren gaan krampachtig pijn doen, omdat je jezelf aan het verteren bent.
- Het lijkt alsof je longen gort droog zijn en elke ademhaling doet pijn.
- Uiteindelijk ga je maar liggen/zitten en naar je pc scherm staren in de hoop dat de eerste ziel zijn gezicht laat zien, of dat het zo laat is dat je wel iemand kan bellen. Dit omdat je natuurlijk nog steeds aan iemand hulp moet vragen wat je nou moet doen. (Je kan sowieso het beste naar / in de richting van een klok kijken, zo kan je zien dat elke minuut die voorbij gaat een uur lijkt te duren)
Tip:
Vervolgens kan je het beste met een DFer gaan praten... eentje die vroeg uit bed komt en doet wat elke DFer hoort te doen op een zaterdag ochtend... Juist ja! De eerste kerkmis bijwonen uiteraard! Je zegt wat er aan de hand is, waarop hij antwoord dat je toch nog best wel nuchter over komt. Dit verklaar je doordat je heel erg je best doet normaal over te komen en nogal wat pep achter je neusschot hebt zitten van eerder die avond. Hierna enkele serieuze vragen over hoeveel je dan genomen hebt, waar je uiteraard geen antwoord op weet behalve dan dat je 1 zegeltje en nogal wat pep op hebt. (Ja het bier, thc en die poppers was ik allang weer vergeten
En ook de wiet / hasj en de poppers ) Hierna hij zal vragen of die een ambulance moet bellen, wat toch al niet meer nodig lijkt na deze voor mezelf verduidelijkende conversatie.Vervolgens stelt deze persoon je typt als:
Heb je die en die van DF als eens geneukt?
Ow dus je valt op jongens?
Gast! GAST?! Wat nou gast? Je praat hier niet hier tegen een volwassen ja!
Vind je dat normaal of zo?
Je doet dit fout!
Je doet dat fout!
Het komt er op neer, dat je kompleet de grond in word getrapt en alles fout doet. Dit zijn dan eigenlijk allemaal kleine dingen die eigenlijk geen reet uitmaken. Zodra je hierover probeert te denken zal dit niet lukken omdat het er gewoon teveel zijn en je alles dus maar laat gaan, hiermee verdween echter wel de complete mindfuck en kon je heerlijk gaan slapen!
En wat is de grootste les?
Dat ik zoals vele andere DFers wel weten wat verantwoordelijk gebruiken is, maar er zelf met gepaste maten schijt aan hebben.

Niet nadoen op deze manier, want de volgende dag bleek ik dus wel gewoon uitgedroogt te zijn geweest. En zat dus ook onder de rode vlekken en was een beetje geel uitgeslagen enzo
Dan ben je in iedergeval gewaarschuwed, mocht je het wel doen

