Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCursus mindfuck voor Dummy’s

Cursus mindfuck voor Dummy’s

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Cursus mindfuck voor Dummy’s

Ik wou eigenlijk een klein voorbeeld geven van mindfuck voor deze topic. Nou is alleen het probleem dat 'klein' en pep gewoon niet goed samen gaat. :beer: Ik zal hem zodra ik tijd hem omvormen tot een leuk verhaal! :hearteyes:

Benodigdheden:
  • Minimaal 300mg pep (ook nodig voor de voorbereiding)
  • 2 a 3 liter bier
  • Een LSD zegel met een onbekende hoeveelheid LSD
  • Poppers en wiet voor op de afterparty

Voorbereiding: (minimaal 24 uur (mijn voorbereiding was zo'n 55 tot 60 uur :flushed:))
Zorg dat je:
  1. geen eten in huis hebt.
  2. minimaal 24 uur niet hebt geslapen hebt en nog steeds genoeg pep door je lichaam hebt stromen. (Het slaap tekort draagt bij aan de paranoia gedachtegang en de pep scheelt in de visuals die je hebt. Mocht je die wel willen hebben moet je zorgen dat je 8 a 10 uur geleden de laatste lijn pep hebt genomen)
  3. een papertrip van iemand scored op een goa feest in ruil voor wat pep. Dit omdat hijzelf nogal gek werd van de visuals. (Het beste kan je er een van iemand ritselen die vaak tripped. Uiteraard ging hijzelf op 1 zegel ook verassend hard naar eigen zeggen)
  4. deze trip uiteindelijk 1 uur voor het einde onder je tong legt.
  5. een afterparty scored bij mensen die je nog niet heel goed kent en verder ook niets gebruiken behalve wiet, paddo's en poppers. Ook kan je het beste proberen niet te laten merken dat je dus wel iets meer dan dat op hebt. (Poppers tijdens een LSD trip zijn trouwens zeker aan te raden :mrgreen:)
  6. voor de piek al uitgedroogd en hongerig bent.
  7. of iemand anders er een kut sfeer van maakt zodat je naar huis wilt.
  8. lopend bent en je mp3 speler leeg is. Zo kun je alleen naar je eigen stappen, de wind en alle dingen die je niet hoort te horen luisteren.
  9. via de minst veilige weg naar huis loopt.
  10. met niemand contact kan opnemen doormiddel van er zeker van te zijn dat er niemand thuis is en er niemand online is. (met enige drugs ervaring) (rond een uurtje of 5 a 6 's ochtends schijnt op zaterdag een goeie tijd te zijn. De meeste mensen zitten dan nog op een (after)party of slapen net)

De terug reis: (30 minuten, misschien 45 minuten aan de hand van je status (voor mijn gevoel leek het 3 uur te duren))
  • Je gaat weg met een kut gevoel en je weet dat niemand daar je mocht.
  • Het lijkt dat er mensen op straat je achterna lopen, om je van je kapotte en tevens lege iPod en je telefoon willen beroven.
  • Je denkt de heletijd dat je verkeerd loopt terweil je die weg normaal slapend kan afleggen (Het was namelijk alsmaar rechtdoor :beer:)
  • Je denkt dat de reis van 30 minuten lopen zo'n 3 uur lopen is. Hierdoor ga je jezelf toch echt serieus afvragen of je nou inderdaad wel goed loopt. Waarna je al door lopend na lang nadenken met een beetje geluk jezelf kan herinneren dat je toch echt alleen maar rechtdoor gelopen was.
  • De stad lijkt net een spookstad zo leeg en verlaten en toch weet je bijna zeker dat er stiekem achter elke hoek, muur en deur iemand staat die iets van je wil of je herkent. Wat die persoon ook wil, het is niet de weg naar de dichtsbij zijnde bakker vragen voor lekker vers brood.

Extra info:
Zo'n iemand kan je herkennen aan zijn snelle loop tempo. Ook aan hoe die uit zijn ogen kijkt terwijl die constant alles om hen heen in de gaten probeert te houden. Ook wil zo'n persoon dikwijls de weg oversteken en pas als die al aan de andere kant van de straat is nog even kijkt of er nou inderdaad niks aan kwam. :beer:

De periode thuis: (zo'n 2 uur (leek voor me gevoel echt 8 uur te duren))
  • Je denkt dat je uitgedroogd bent en daaraan dood gaat, daarom giet je zo'n 2 liter water naar binnen.
  • Hierdoor denk je dat je een watervergiftiging krijgt. Nou kan alleen dit water er niet uit, want je keel is een groot brok dat samen geperst word.
  • Je hebt het idee dat je moet eten omdat je anders jezelf gaat verteren. Natuurlijk is er geen eten in huis en durf je het huis niet uit zodra de winkels open gaan, omdat die mensen die je op straat volgden voor je deur staan te wachten tot je eindelijk naar buiten komt.
  • Door dit alles ga je in je kamer stil staan om te kijken / bedenken wat je nou het beste kan doen.
  • Vervolgens kijk je naar de klok en ziet dat je er al 2 uur staat terwijl het voor je gevoel net 5 minuten zijn geweest. Wat voor je gevoel al helemaal raar is want de tijd leek al zo langzaam te gaan de hele tijd. :confused:
  • Omdat de klok nooit liegt besluit je nog maar 1,5 liter vocht achterover te slaan, omdat die pep toch ook nog best wel hard gaat.
  • Als je nu weer naar de klok kijkt zie je tot je schrik ineens dat je er eigenlijk pas 10 minuten stond.
  • Nu ben je helemaal de weg kwijt en beseft dat je 3,5 liter vocht in zo'n 15 a 25 minuten naar binnen hebt gewerkt.
  • Hierdoor is het hek helemaal van de dam en ga je buiten jezelf verteren ook zeker nog dood aan een watervergiftiging. Ondanks dit heb je toch nog steeds het gevoel dat je een droge mond hebt waardoor je terwijl je dood gaat aan een watervergiftiging ook nog uitdroogt. (Ja... het is een kunst op zich! Hiervoor moet je hoog opgeleid kadaver zijn :beer:)
  • Je wil aan andere mensen gaan vragen wat je nou moet doen, maar uiteraard is er niemand. Dan ga je jezelf realiseren dat de hele wereld leeg is en er niemand meer is. (Behalve natuurlijk die lui die nog steeds voor je deur staan te wachten! Ze wachten daar tot je nou eindelijk is die deur open doet en hun dus eindelijk hun ding is kunnen doen.)
Door dat je niet weet of je nou lichamelijk gezond bent zul je denken dat je lichaam raar gaat doen:
  • Op de terugreis naar huis begonnen met tanden al los in me bek te zitten en kon ik me toch letterlijk overal heen bewegen. Tot boven in me schedel zelfs.... van binnen uit hè :beer: Het leek dus of alle wetten van het lichaam gebroken waren en me mond niet meer normaal kon functioneren. Het is niet uit te leggen, maar ik denk dat mensen waarbij hun tanden uit hun mond geslagen zijn wel redelijk bekend zijn met het gevoel. Mocht er nog een oma meelezen: Voelt het inderdaad heel raar aan als u uw kunstgebit niet in heeft? Alsof je mond dingen kan die normaal niet kunnen...
  • Je hard gaat tekeer als een malle, dan weer heel snel, dan weer heel langzaam. Zo lijk die wel voor je borstkast te kloppen in plaats van erin, op het andere moment klopt die ineen keer helemaal in je rug. Dan zit die weer helemaal links en dan weer helemaal rechts. En met een beetje geluk ging die zelfs nog helemaal omhoog tot in je keel tot zelfs in je kruis! Het leek zeg maar net of die het liedje de Nederlandse Amerikaan aan het zingen was terwijl die vol overtuiging mee bewoog "Van voooooor naar achter! Van links naar rechts! Terwijl we varen op de oceaan, met golfen van meters hoog!" ...Nee, ik zou inderdaad niet mee moeten doen aan Idols. :beer:
  • Je maag en darmen doen pijn en gaan trillen, omdat er geen eten in zit of door het vele water wat je daarvoor genuttigd hebt.
  • Je spieren gaan krampachtig pijn doen, omdat je jezelf aan het verteren bent.
  • Het lijkt alsof je longen gort droog zijn en elke ademhaling doet pijn.
Klik om te vergroten...
  • Uiteindelijk ga je maar liggen/zitten en naar je pc scherm staren in de hoop dat de eerste ziel zijn gezicht laat zien, of dat het zo laat is dat je wel iemand kan bellen. Dit omdat je natuurlijk nog steeds aan iemand hulp moet vragen wat je nou moet doen. (Je kan sowieso het beste naar / in de richting van een klok kijken, zo kan je zien dat elke minuut die voorbij gaat een uur lijkt te duren)

Tip:
Vervolgens kan je het beste met een DFer gaan praten... eentje die vroeg uit bed komt en doet wat elke DFer hoort te doen op een zaterdag ochtend... Juist ja! De eerste kerkmis bijwonen uiteraard! Je zegt wat er aan de hand is, waarop hij antwoord dat je toch nog best wel nuchter over komt. Dit verklaar je doordat je heel erg je best doet normaal over te komen en nogal wat pep achter je neusschot hebt zitten van eerder die avond. Hierna enkele serieuze vragen over hoeveel je dan genomen hebt, waar je uiteraard geen antwoord op weet behalve dan dat je 1 zegeltje en nogal wat pep op hebt. (Ja het bier, thc en die poppers was ik allang weer vergeten :mrgreen: En ook de wiet / hasj en de poppers ) Hierna hij zal vragen of die een ambulance moet bellen, wat toch al niet meer nodig lijkt na deze voor mezelf verduidelijkende conversatie.
Vervolgens stelt deze persoon je typt als:
Heb je die en die van DF als eens geneukt?
Ow dus je valt op jongens?
Gast! GAST?! Wat nou gast? Je praat hier niet hier tegen een volwassen ja!
Vind je dat normaal of zo?
Je doet dit fout!
Je doet dat fout!

Het komt er op neer, dat je kompleet de grond in word getrapt en alles fout doet. Dit zijn dan eigenlijk allemaal kleine dingen die eigenlijk geen reet uitmaken. Zodra je hierover probeert te denken zal dit niet lukken omdat het er gewoon teveel zijn en je alles dus maar laat gaan, hiermee verdween echter wel de complete mindfuck en kon je heerlijk gaan slapen! :hearteyes:

En wat is de grootste les?
Dat ik zoals vele andere DFers wel weten wat verantwoordelijk gebruiken is, maar er zelf met gepaste maten schijt aan hebben. :beer:

Niet nadoen op deze manier, want de volgende dag bleek ik dus wel gewoon uitgedroogt te zijn geweest. En zat dus ook onder de rode vlekken en was een beetje geel uitgeslagen enzo
Dan ben je in iedergeval gewaarschuwed, mocht je het wel doen
:rolleyes: :beer:

:wave:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heel typerend, zeer briljant. Heb t zelf zeer vaak mogen meemaken. Gelukkig begrijp ik t nu en schreeuw ik gewoon tegen mezelf dat k me bek moet houden en de dingen doen die ik moet doen. Na een tijdje leer je vanzelf prioriteiten stellen op pep en lukt t steeds beter je hier daadwerkelijk aan te houden. Denk aan tijdsbesef, op tijd genoeg eten en drinken en, daar waar nodig, de bewoonde uitgeslapen wereld trotseren.

Maar desalnietemin is er aan die mindFUCK geen ontkomen aan. Gek wordt je vroeg of laat toch wel. En leuk? Ach t heeft zn charmes. Vergelijkbaar met alsof je een dropping hebt en erachter komt dat je in fucking China zit :mrgreen:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je quote, kan je ook een GEDEELTE quoten... :rolleyes:

On topic; ROFL, LMAO!!! :mrgreen: :mrgreen:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nick de Neger zei:
Tip:
Vervolgens kan je het beste met een DFer gaan praten... eentje die vroeg uit bed komt en doet wat elke DFer hoort te doen op een zaterdag ochtend... Juist ja! De eerste kerkmis bijwonen uiteraard! Je zegt wat er aan de hand is, waarop hij antwoord dat je toch nog best wel nuchter over komt. Dit verklaar je doordat je heel erg je best doet normaal over te komen en nogal wat pep achter je neusschot hebt zitten van eerder die avond. Hierna enkele serieuze vragen over hoeveel je dan genomen hebt, waar je uiteraard geen antwoord op weet behalve dan dat je 1 zegeltje en nogal wat pep op hebt. (Ja het bier, thc en die poppers was ik allang weer vergeten :mrgreen: En ook de wiet / hasj en de poppers ) Hierna hij zal vragen of die een ambulance moet bellen, wat toch al niet meer nodig lijkt na deze voor mezelf verduidelijkende conversatie.
Vervolgens stelt deze persoon je typt als:
Heb je die en die van DF als eens geneukt?
Ow dus je valt op jongens?
Gast! GAST?! Wat nou gast? Je praat hier niet hier tegen een volwassen ja!
Vind je dat normaal of zo?
Je doet dit fout!
Je doet dat fout!

Het komt er op neer, dat je kompleet de grond in word getrapt en alles fout doet. Dit zijn dan eigenlijk allemaal kleine dingen die eigenlijk geen reet uitmaken. Zodra je hierover probeert te denken zal dit niet lukken omdat het er gewoon teveel zijn en je alles dus maar laat gaan, hiermee verdween echter wel de complete mindfuck en kon je heerlijk gaan slapen! :hearteyes:

En wat is de grootste les?
Dat ik zoals vele andere DFers wel weten wat verantwoordelijk gebruiken is, maar er zelf met gepaste maten schijt aan hebben. :beer:

Niet nadoen op deze manier, want de volgende dag bleek ik dus wel gewoon uitgedroogt te zijn geweest. En zat dus ook onder de rode vlekken en was een beetje geel uitgeslagen enzo
Dan ben je in iedergeval gewaarschuwed, mocht je het wel doen
:rolleyes: :beer:

:wave:
Klik om te vergroten...

Och arm... hahahahaa

X
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
@3970, dat weet ik ik wou gewoon alles quoten... :mrgreen: :beer:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeg Neger, word eens een schrijver!! Ik denk dat DF je bestellers wel zal aanschaffen! :grin:
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#8
nou nee.... liever niet
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hahaha helemaal brilliant dit, lijkt me een zeer vervelende ervaring maar je hebt het zo opgeschreven dat het geweldig is om te lezen, al ben ik niet bekend met de pep-paranoia, het doet me erg denken aan een angststoornisachtige gedachtegang (bv eerst 2 liter water drinken omdat je denkt dat je uit droogt en dan denken dat je water vergifiting krijgt, dat is precies hoe een angststoornis persoon zou denken), maar het is echt een geweldig report.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nu Hugo Claus is overleden is er wel weer plek voor een nieuwe besteller-auteur? :wink:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nha het was de pep die aan het praten was over mijn herrineringen, denk niet dat N. Pepklep nou echt zo'n 'geliefde' schrijver word. :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
azgaza zei:
al ben ik niet bekend met de pep-paranoia
Klik om te vergroten...
pep-para bestaat eigenlijk niet, maar je hersenen gaan gewoon raar doen omdat ze telang geen rust hebben gehad. Hierdoor krijg je rare beeld trillingen of compleet niet te plaatse effecten als een koelkast die tegen de muur staat je ineens bespringt. Of een deur die ineens voor je neus dicht slaat terweil die eigenlijk de hele tijd al gewoon dicht zat en je dus vol tegen die deur op loopt (Al zijn dit wel voorbeelden van een heel ver heen pep-para :P) Verder is het heel irritand als er mensen achter je gaan staan, omdat je dan maar blijft malen over wat ze daar doen en om je vervolgens om te draien om te kijken staat ook weer zo raar :P Het kan dat je mensen over je hoort praten, of er nou wel of niet mensen zijn. En je word heel schrikkerig... Ik heb als ringtone de intro van Resident Evil... Je had Lektroluv moeten zien toen me telefoon afging en die 2 dagen wakker was :mrgreen:
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hahahhaa zaleg :grin:
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#14
schikkerig haahhah dat ben ik standaard snel (uurtje of 36)...

en ik had t dus 2nachten terug weer eens gezellig... muizen zien rennen (terwijl ik daar bang voor ben) en dan WEEEEET je dat ze er niet zijn....maar toch om de paar minuten naar dat hoekje kijken...MOET gewoon...

en als je dat punt dan weer voorbij gaat word je dus ECHT bang..rare dingen zien..stemmen die je naam zeggen...ELLENDE...valt NIET meer te relativeren...

:wave:


(nick gaf me alleen de link...ik wist niet dat 't een report was en ik nu GRUWELIJK offtopic ga...sorry nick)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
leipe shit ouwe ....
je kan natuurlijk ook nog de juiste personen uitnodigen !!

Ekster C ofzo ?

:mrgreen:

Keep them cumming ouwe rukker !!

:hearteyes:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#16
:wave: geweldig report. Zeker leuk omdat jer iets anders van hebt gemaakt dan een standaard tripreport.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je nu weer naar de klok kijkt zie je tot je schrik ineens dat je er eigenlijk pas 10 minuten stond.

Nu ben je helemaal de weg kwijt en beseft dat je 3,5 liter vocht in zo'n 15 a 25 minuten naar binnen hebt gewerkt.
Klik om te vergroten...

hehe ik moest echt hardop lachen hier in m'n eentje toen ik dit las! :mrgreen: :wave:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nick de Neger zei:
Cursus mindfuck voor Dummy’s

Ik wou eigenlijk een klein voorbeeld geven van mindfuck voor deze topic. Nou is alleen het probleem dat 'klein' en pep gewoon niet goed samen gaat. :beer: Ik zal hem zodra ik tijd hem omvormen tot een leuk verhaal! :hearteyes:
[*] een papertrip van iemand scored op een goa feest in ruil voor wat pep. Dit omdat hijzelf nogal gek werd van de visuals. (Het beste kan je er een van iemand ritselen die vaak tripped. Uiteraard ging hijzelf op 1 zegel ook verassend hard naar eigen zeggen)
Klik om te vergroten...

Haha arme arme Nick ik zal je voortaan niet meer zulke ruils voorstellen rond 3 uur snachts. En de reden dat ik er verassend hard op ging komt ook voornamelijk omdat ik 3 dagen daarvoor er ook al 1 had gedaan en dus weinig van deze verwachten.

Ik bedenk me nu wel hoe onaardig het van mij is geweest je niet ff te contacten of alles goed ging :P
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Echt GE-NI-AAL geschreven, Nick. Hahahahahahahahaha! Echt Gruwlijk!

Wel k*t om mee te maken, maar het is echt lachwekkend uitgebracht!

Ode aan Neger, die het even genickt had om op de kaart te blijven!

:hearteyes: :wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ketaboy zei:
Haha arme arme Nick ik zal je voortaan niet meer zulke ruils voorstellen rond 3 uur snachts. En de reden dat ik er verassend hard op ging komt ook voornamelijk omdat ik 3 dagen daarvoor er ook al 1 had gedaan en dus weinig van deze verwachten.

Ik bedenk me nu wel hoe onaardig het van mij is geweest je niet ff te contacten of alles goed ging :P
Klik om te vergroten...
whaha het zijd gei vergeven :beer: En ik zou verder niet eens weten hoe ik gereageerd zou hebben als me telefoon afging! :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."