Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe rode veelvraat - DMT

De rode veelvraat - DMT

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drugs: DMT
Hoeveelheid: +- 70mg
Tripsitters: 2

Vandaag hadden Adrenochroom en ik afgesproken om aan de DMT te gaan. Voor hem zou het de eerste keer worden en hij was al flink zenuwachtig. Op de weg naar mijn huis maakte ik ‘m nog even lekker door nog wat vage DMT avonturen te vertellen.

Thuis aangekomen laadde ik de pijp voor Adreno en deed er 40 mg in. Nu was het tijd om de DMT te nemen, hij nam een flinke hijs en lag ongeveer 10 minuten lang met een half geopende mond met een enorme glimlach op bed. Na een paar kreten dat het helemaal te gek was en ontzettend mooi kwam hij echt uit zijn trip. Hij wist er bijna niets meer van. Alleen dat de alien/entiteit die naar hem wees een hoge hoed op had :P. Maar hij vond het geweldig en kwam er helemaal blij en gelukkig uit.

Dit haalde bij mij eigenlijk de zenuwen die ik altijd voel voor een pijpje een beetje weg en ik begon ook met het laden van mijn pijp. Ik besloot om 45 mg te doen en was al bezig met het laagje as eroverheen te doen. Toen stootte ik m’n pijpje om en er viel wat naast. Ik wist niet hoeveel dit was en besloot om nog een klein beetje DMT in de pijp te doen. Ik weet niet hoeveel dit was, later kwam ik er ook achter dat hetgene wat uit de pijp was gevallen voornamelijk as was. Ik denk dus dat ik uiteindelijk iets van 70 mg binnen heb gehad want het was weer een flinke trip.

Ik nam een flinke trek van de pijp en voelde de typische DMT bodyload hard en snel opkomen. De eerste visuals ben ik eigenlijk vergeten. Wat me wel heel erg bij is gebleven is dat ik opeens Adreno iets hoorde zeggen tegen mijn vriendin die ook op de kamer was.
Opeens zag ik hun 2 lichamen in de DMT wereld. Ik zag ze ook op precies de plek waar ze zaten en even dacht ik dat ik m’n ogen open had. Verder was alles wel donker en waren het dus alleen hun twee lichamen die een soort oplichtte. Opeens bleek dat het zwart waarnaar ik keek een opening te zijn van een mond. Het was een gigantische entiteit die Adreno en m’n vriendin opat. Het was totaal niet beangstigend, de entiteit straalde een soort vrolijkheid uit waardoor ik heel het feit vergat dat hij net m’n vriendin opat :P
De entiteit was felrood en leek gemaakt te zijn van het materiaal wat je in een lavalamp ziet. Hij was helemaal dynamisch en toen hij naar voren sprong en dus mijn vriendin en Adreno opat kwam er tijdens dat z'n mond dichtklapte uit hem weer een andere entiteit springen. Ze waren allemaal verbonden en er kwamen steeds weer iets uit springen. Ontzettend indrukwekkend en vaag was dit. Omdat ik gister eigenlijk DMT wezens in de normale wereld zag en nu ‘wezens’ uit de normale wereld in de DMT wereld. Erg apart…

Hierna deed ik m’n ogen open en keek ik naar een poster van New York. Deze foto is een foto van Times Square in de avond, overal lichtjes dus. Maar wat ik zag waren geen wolkenkrabbers, auto’s of mensen. Maar gewoon alleen maar blokken met licht, dit was een beeld wat totaal nieuw was. En het leek wel alsof m’n hersens dit beeld niet konden ontcijferen en maar gewoon grote pixels lieten zien. Hier heb ik nog vaag lachend naar zitten kijken. Hierna probeerde ik uit te leggen wat ik gezien had maar tijdens het gesprek wist ik het bijna al niet meer. Ook het praten was ontzettend moeilijk, de woorden leken allemaal zo vaag en vreemd.

Terugkijkend was dit ook weer een heftige DMT trip, zoals ze dat allemaal eigenlijk zijn. Maar deze keer had ik helemaal geen last van een angstig gevoel, ook die grote entiteit leek me niet bang te maken. Alles was zo vrolijk, grappig en absurd. Ook nu, 2-3 uur na de trip voel ik me heerlijk. Weer een herboren gevoel, echt super spul dit!
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geweldig! :mrgreen: Erg grappig om nog eens na te lezen (vanuit de buik van Dumpy's DMT-entiteit) :P

Ik zit gewoon nog steeds met die glimlach om m'n kop The Doors te luisteren. Wat is dit een geweldig spul zeg. :grin:

Helaas weet ik vrijwel niets meer ervan, behalve wat jij dus al beschreef en een intens gevoel van buitenwereldse liefde, zulke grote diepe liefde dat wij het in 'normale' staat het niet eens kunnen bevatten, nergens mee te vergelijken, echter dan MDMA, mooier dan verliefd zijn en dieper dan compassie. De eerste paar seconde dacht ik echt van 'wat gebeurt er? vind ik dit wel leuk? hoe ga ik hier mee om?' maar daarna gaf ik me over en het is een van de mooiste dingen die ik ooit heb meegemaakt :mrgreen:

One Love!

Adreno :wink:
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Coole report weeral!
Jullie moeten het echt wel naar jullie zin hebben gehad.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tof om lezen :) Leuk report!
Fijn om te horen dat er meer en meer mensen DMT leren kennen! Nu ik nog :grin:
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#5
hehe, die reports van jou zijn echt te nice ^^
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Iedereen aan de DMT, olé, olé!!! :smoke: Gz Adreno, met je eerste ervaring!
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vet report :grin: DMT sounds awesome
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Petricov zei:
Et klinkt idd heeeeel erg vet :openmouth:
Maar wat is et precies voor spul?
Klik om te vergroten...

Voor info over DMT of eigenlijk (bijna?) alle soorten drugs is erowid.org de site. :)

http://www.erowid.org/chemicals/dmt/
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#9
Et klinkt idd heeeeel erg vet :openmouth:
Maar wat is et precies voor spul?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."