Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, In Albanië, Macedonië en Kosovo deden ze niet moeilijk. Lijkt mij dat ze daar er ook geen probleem van maken."
"Op studiereis in Albanië, Macedonië en Kosovo alprazolam gekocht (xanax). Wij als jonge ontwetenden ieder een paar pilletjes geslikt voor de busreis naar het vliegveld. Bij de grens werden de paspoorten gecontroleerd, echter was ik met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Uiteindelijk toch wakker gemaakt door een norse en met boze douanier met een hoge pet op. Dan ben je wel ineens goed wakker... Op het vliegveld geslapen en geen herinneren meer vanaf dat we de bus uitstappen. Eerste wat ik mij herinner is dat ik het vliegtuig weer uitstap op Eindhoven. Daarna thuis nog 17 uur geslapen. Als jonge scholier van 17 leek dit natuurlijk een geweldig idee, maar ja je bent jong en je wilt wat. Gelukkig verder geen problemen gehad met de docenten en er natuurlijk wel van geleerd. Mijn eerste ervaring met benzodiazepinen."
"Buu zei: Zoiets staat mij ook bij. Dat Shulgin die benaming heeft gegeven die eigenlijk niet klopt. Klik om te vergroten... DOM is dan wel weer "juist" benoemd, naar de methylgroep op de 4 positie."
"Wauw! Welk substraat heb je gebruikt?"
"Ah oké! Blijf foto's posten, leuk om het eind resultaat te zien"
"Alsnog ziet het er lekker uit man!"
"Ik zou 15 g nemen, wel in één keer, de tolerantie zorgt ervoor dat je waarschijnlijk niet veel voelt van de 5 g die je later neemt. Gewoon lekker genieten! En even opletten met smoken inderdaad, bij mij komt het dan weer dubbel zo hard terug als het al deels is uitgewerkt."
"Ik heb de airizer solo II nu een half jaar, hij bevalt me echt super! Vooral het lage gebruik van wiet en lange accuduur zijn echt top. Daarnaast zijn de glazen pijpjes gemakkelijk schoon te maken en best degelijk, toch al wel een aantal keer laten vallen. En alle al eerder genoemde voordelen op het gebied van gezondheid zijn natuurlijk ook mooi meegenomen."
"WeAreThe99% zei: Goed bezig! Dit is mijn air solo II Klik om te vergroten... Mooi man! Lekker"
"Geen idee of dit al ergens gepost is, maar deze kwam ik laatst tegen en vond ik erg handig! https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/wat-betekent-de-uitslag-van-de-testservice/"