#1
Heb je enige zichtbare dampvorming? Ik heb geen flowermate maar een Arizer Solo 2. Bij die vape (een combi inductie/convectie, ofwel combi hetelucht/verhitte cabine) moet (althans, wordt aangeraden dat) je lange, hele trage haaltjes moet nemen. Mijn haaltjes probeer ik altijd te strekken tot zoân 10 seconden.