#1
Ze nemen gewoon 3mmc als toonvoorbeeld voor alle rc's.
Hoeveel mensen kennen 3meo-pcp bijvorobeeld?
Hoeveel mensen kennen 3meo-pcp bijvorobeeld?
Crystal Meth staat dus niet op uw verboden lijstje?Als iemand drugs uitprobeert gun ik dat diegene.
Zolang het niet met naalden is en gezond verstand.
Maar op mijn verboden lijstje staat
Geen wit en bruin
Niet injecteren
Geen 3MMC
Als 3mmc verboden wordt en het officieel een drugs is. Hoop ik dat meer mensen gaan beseffen dat het verslavingsgevaar te groot is, net zoals bij heroïne..er zijn er maar weinig die dit recreatief kunnen nemen.
Sorry, goed dat je het zegt over die prijs. Foutje vab mij !Prijzen noemen mag niet.
Los daarvan, betalen jullie in NL vanaf 3 gram al zo een lage prijs? Wow, ik word iedere keer opgelicht blijkbaar. 🤥😬
Nogmaals goed van het zeggen en verwijderen. Wist niet dat het tegen de richtlijnen was !Helemaal juist en helemaal bedankt dat je het in je quote van @Luna199263 weggehaald had. Echt top!
Ben het hier wel mee eens, we moeten het ook niet overdrijven. Ik heb ook al maanden 5 gram liggen en maar 2x een beschaafde hoeveelheid gebruikt.
Natuurlijk is het wel verslavend spul voor veel mensen, maar dat geldt niet voor iedereen.
Ik kan het zelf inderdaad ook prima laten liggen. Heb in december voor het laatst besteld, en heb dat nog liggen. Ik heb vorig jaar wel een tijdje dat ik iets vaker gebruikte maar dat waren lage doseringen vaak en niet vaker dan om de 2 week.Ik heb het ook al super lang liggen en gebruik het echt zelden. Je hoort vooral van de mensen die er verslaafd aan raken (wat er helaas inderdaad wel wat zijn.) Het ligt toch echt ook aan de persoon.
Had ik 3-MMC nu pas voor het eerst tegengekomen, had ik het nooit durven gebruiken vanwege de slechte naam. Terwijl ik er dus geen moeite mee heb.
Maar goed, de waarschuwingen zijn blijkbaar ook zeker niet geheel onterecht, ik vind ‘t een lastige.
Hoe ik het soms zie, is dat sommige mensen verschillend verslaafd kunnen worden.Ik heb het ook al super lang liggen en gebruik het echt zelden. Je hoort vooral van de mensen die er verslaafd aan raken (wat er helaas inderdaad wel wat zijn.) Het ligt toch echt ook aan de persoon.
Had ik 3-MMC nu pas voor het eerst tegengekomen, had ik het nooit durven gebruiken vanwege de slechte naam. Terwijl ik er dus geen moeite mee heb.
Maar goed, de waarschuwingen zijn blijkbaar ook zeker niet geheel onterecht, ik vind ‘t een lastige.
Hoe ik het soms zie, is dat sommige mensen verschillend verslaafd kunnen worden.
toen ik 2x ghb had gedaan, had ik niet de neiging om meer te gebruiken. Heb het 2x gedaan in iets minder dan een jaar tijd.
toen ik 2x 3mmc had gedaan, had ik snel ( binnen paar dagen) de neiging om weer te gebruiken.
toch hoor ik vaak dat zowel 3mmc als ghb verslavend zijn. Ik zie mezelf ook als iemand die verslavingsgevoelig is voor poeder drugs en niet voor pillen of vloeistoffen. Daarom hoor je ook vaak dat mensen 3mmc oraal nemen ipv nasaal vanwege de cravings.
Ik ben dus afgelopen tijd aardig verslaafd eraan geweest ( tot een punt dat het bijna dagelijks een gram was). Altijd gesnoven en nooit oraal genomen. Ben nu 4 weken gestopt en voelt top. Toch door alle verhalen over oraal wil ik een keer in de toekomst pallets( geloof dat het zo heet) proberen. Bij goeie lijn snuiven voelde ik me al top en het effect was enorm aanwezig. Vraag me dan altijd af hoe het is om oraal te doen, omdat velen zeggen dat het effect nog erger / beter is.Daar kan ik me vinden. Ik weet van mezelf dat ik enigszins gevoelig ben voor ‘functionele’ drugs zoals benzo’s en lage (werk)dosissen stimulanten, dat is een oppasser voor mij, zeker omdat ze elkaar in de hand werken. Ik ben van nature een moeilijke inslaper en overdag eerder aan de passieve/hangerige (lees luie 😅) kant, dus die middelen liggen altijd op de loer. Reguleer het voor mezelf wel streng genoeg.
Maar GHB vond ik ook totaal niet verslavend, ook niet zo bijzonder... en 3-MMC dus ook niet. 3-MMC vind ik voor af en toe een avondje wel leuk, maar ik denk er niet zo vaak aan. Als ik het doe hou ik het bij een normale dosis en, inderdaad, oraal. Snuiven is minder effectief en verslavender.
Wat ik hier allemaal voorbij zie komen...de ellende van 3mmc
Verbied het in godsnaam. Dat lost niet alles op.
Maar ik hoor telkens dat rc's zo handig te bestellen is en als alleen al de media jou de interesse laat wekken van 3mmc
Tuurlijk kan een jochie van 13 ook een dealer hebben. Maar dit is te makkelijk.
Ik ben het met je eens, 3-mmc is te verslavend heb ik gemerkt. Je denkt niet meer maar pakt gewoon en zelfs als het effect al stukken minder is moet je toch weer bijpakken...Wat ik hier allemaal voorbij zie komen...de ellende van 3mmc
Verbied het in godsnaam. Dat lost niet alles op.
Maar ik hoor telkens dat rc's zo handig te bestellen is en als alleen al de media jou de interesse laat wekken van 3mmc
Tuurlijk kan een jochie van 13 ook een dealer hebben. Maar dit is te makkelijk.
Ben het hier indd mee eens. Ik ga naar de website, bestel even 3 gram (Modknip-Geen prijzen noemen-modknip). Bij betalen moet ik even aanvinken dat ik 21 ben en hoppa, paar dagen later in een envelop in de brievenbus.Wat ik hier allemaal voorbij zie komen...de ellende van 3mmc
Verbied het in godsnaam. Dat lost niet alles op.
Maar ik hoor telkens dat rc's zo handig te bestellen is en als alleen al de media jou de interesse laat wekken van 3mmc
Tuurlijk kan een jochie van 13 ook een dealer hebben. Maar dit is te makkelijk.
Hopelijk heb je het geluk als ouder zijnde van die 13 jarige dat de dealer een beetje verstand heeft. En gezondheid boven winst kiest en niet verkoopt aan 13 jarige. Maar indd wat je zegt, ze komen er toch wel alleen. Alleen met een moeilijkere omweg.Tuurlijk kan een jochie van 13 ook een dealer hebben. Maar dit is te makkelijk.
Goed gezegd door Sonja. Laten we alle drugs toch snel reguleren en zorgen voor goede voorlichting. Dan kunnen we ook zorgen dat minderjarigen er niet meer aan kunnen komen.,,D66 erkent de zorgelijke ontwikkelingen van designerdrug 3-MMC. Daar zit precies ons pijnpunt: verbieden is geen oplossing, dat jaagt illegaliteit en criminaliteit aan’’, zegt D66-fractievoorzitter Sonja Paauw. Zij wil investeren in preventie, voorlichting en een veilige leefomgeving voor de jeugd. Ook GroenLinks ziet meer heil in een betere regulering en leeftijdscontrole dan een algeheel verbod.
Dat ligt gewoon aan de persoon , ken zelf zat mensen die er gewoon vanaf kunnen blijven.Ik ben het met je eens, 3-mmc is te verslavend heb ik gemerkt. Je denkt niet meer maar pakt gewoon en zelfs als het effect al stukken minder is moet je toch weer bijpakken...
Ik kan me nu redelijk beheersen maar ja ik ben 36 jaar en heb een behoorlijk sterke wilskracht 😎
3-mmc 😍🤯🥺
T scheelt als je er niet zoveel aan vindt misschienDat ligt gewoon aan de persoon , ken zelf zat mensen die er gewoon vanaf kunnen blijven.
Tuurlijk dat helpt ook mee , je hebt ook wel gelijk hoor er is een reden waarom de cravings bij de meeste mensen gewoon enorm zijn.T scheelt als je er niet zoveel aan vindt misschien
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."