Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wolftrance zei: Ik stond vandaag met mijn 1p-lsd zegeltje bij de test service, kreeg ik te horen dat ze dat niet testen. Omdat het te duur zou zijn, en niet interessant genoeg gezien het doel van de test service: het monitoren van de drugsmarkt. Hoe en waar kan ik dit alsnog getest krijgen? Klik om te vergroten... Nou heb gisteren met mn dronken kop voor t eerst lsd gedaan, en ja precies die 150 mg 1p-lsd in een keer. Voelde er niks van helaas. Miss dat dit voor jou anders zou uitpakken"
"Zeqwyar zei: Die spuitjes van de dierenarts werken goed om in te slapen Klik om te vergroten... Niet van dat halve werk heerlijk👍🏼"
"MR_CHIP zei: kamp nu al tijdje met "verslaving" zou ik het niet gelijk noemen gebruik niet elke dag maar langste wat ik clean was 5 weken normaal 1 dag in de week gebruik ik onlangs 4 dagen achter elkaar :'( ik heb me begin mei gemeld bij Antes en toen op de wachtlijst gezet voor cgt + gesprekken in dordrecht duurt het nog 5 maandn !!! eerdat ik geholpen wordt wat een kut zooi dat wou ik effe van me af schrijven frustratie Klik om te vergroten... 3mmc is mijn valkuil, eig niet.. want daar heb ik maar 2/3 biertjes voor nodig."
"3mmc kun je op van allerlei manieren naar binnenwerken, ook wel in drinken. Maar dan kun je t makkelijkste je dosering als brokje direct inslikken. (Mijn mening)"
"PyxL4 zei: Zal bromazolam 2.5mg ervoor zorgen dat als je wakker wordt heel veel after effects hebt? Klik om te vergroten... Ik heb zoveel van dit soort dingen besteld echt vanalles, nu heb ik Flubromazepam Pellets 8mg. Heb pyrazolam, Deschloroetizolam, o-dsmt, pagoclone, 2-fea en nurflorazepam geprobeerd. En raar genoeg voel ik nergens wat van, heb laatst 10 van die Flubromazepam 8mg gehad en heb 0 effect gehad. Vind het heel raar werken die RC’s zoveel zwakker als het echte spul waaf het afgestamd van is? Neem hier natuurlijk geen voorbeeld van natuurlijk ik breng niemand op idieeën maar zou dit iets van een aandoening kunnen zijn? Heb dit allemaal van een betrouwbare site besteld dus snap er niks van."
"Passiegebruiker zei: Ik heb zoveel van dit soort dingen besteld echt vanalles, nu heb ik Flubromazepam Pellets 8mg. Heb pyrazolam, Deschloroetizolam, o-dsmt, pagoclone, 2-fea en nurflorazepam geprobeerd. En raar genoeg voel ik nergens wat van, heb laatst 10 van die Flubromazepam 8mg gehad en heb 0 effect gehad. Vind het heel raa werken die RC’s zoveel zwakker als het echte spul waaf het afgestamd van is? Neem hier natuurlijk geen voorbeeld van natuurlijk ik breng niemand op idieeën maar zou dit iets van een aandoening kunnen zijn? Heb dit allemaal van een betrouwbare site besteld dus snap er niks van? Klik om te vergroten... Heb btw ook 1p-lsd voor t eerst gehad gisteren toevallig. 150mg en je raad het… niks gevoeld. Hebben hier meer mensen last van?"
"Ik heb veel geprobeerd qua slaapmiddelen, dan heb ik het vooral over rc’s. Mijn ervaring is dat het slappe aftreksels zijn van de orginele stof. Quetiapine is het enige waar ik na 1 pil 25mg kortwerkend gegarandeerd van in slaap val. Alleen dit is alleen op recept te krijgen en dat heb ik helaas niet…(een vriend van me wel) Heeft iemand andere goede middelen die je zeker weten in slaap brengen en waar prima aan te komen is?"
"Durf met zekerheid te zeggen dat ik de benzo rc lijst helemaal heb afgestreept als ik door internet scoll.. Benzos doen het gewoon niet voor me, je bent als het ware wel sloom en vaag. Maar in het moment heb je het nieteens door. Ook door de extreem lange tijd voordat het uit je bloed is kan ik dit nietmeer nemen door aankomende drugstesten.. Zoek iets wat je neemt, en na een half uur/uur lekker ligt te snurken ongeachte de middelen die je hiervoor hebt genuttigd."
"Echt alleen als ik drugs gebruik, wat ik het meest gebruik is 3mmc. Ben ook niet vies van andere middeltjes zoals coke of mdma. Kan soms nog goed strak naar bed gaan maar dan doorhalen elke keer is erg slecht. Wil graag er vanaf zijn en simpelweg wegvallen na een uurtje."
"jackhan zei: Mmh, normaal is iedereen altijd anti zelf afwegen omdat de goedkope mg weegschalen niet goed genoeg zijn. En nu is het advies om alles weg te gooien en poeder te kopen? Klik om te vergroten... Heb altijd een weegschaal gehad, kan geen kwaad en je miss een veel betere trip beloven. Ik raad het aan, zo weet je ook nog is dat je dealer je niet bedonderd haha"