Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4MMC !

4MMC !

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo forum leden, wil hier graag mijn ervaring delen met 4mmc iets wat veel mensen niet meer zullen ervaren. Ik heb afgelopen weekend de kans gekregen om weer echte echte geteste 4m te bemachtigen. Tevens de 2de keer
Rond 22:30 het eerste lijntje 75mg+- , na 5 minuten zo strak en in de hemel 😍
Tevens na 2 uur weer bijgepakt dit keer met een beetje ketamine drbij. De keta heeft me erg wzig gemaakt wat in verloop van de avond niet verdween. Dit heeft het tevens ook een beetje gekilled. Door de avond maar enkele lijntjes bij gepakt want heb zelf nooit veel nodig en het is zo krachtig spul. 4mmc is echt the godfather van de hele fam als t gaan om t mmc’tjes. De avond ook doorgebracht met veel praten we waren met 4 man , lekker hardcore geluisterd wat mooie oude plaatjes, galgje gedaan wat biertjes gedronken en overal 1 hele mooie avond gehad. Reports schrijven ben ik slecht in,had dit eigenlijk tijdens het gebruik moeten doen. Zal de volgende keer proberen maar echt OMG t was amazing 🤩
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Joow, gebruik al een tijd 3mmc en het is gwn mn favorietje. Heb er redelijk verstand van maar heb nooit gedacht laat ik 4m is proberen.
Heb een keer van een maatje 1 puntje gehad maar merkte niets bijzonders. (Is ook erg weinig)
Vraag me af hoe je goeie 4m kan herkenen?
Na mijn weten is het een stuk donkerder.

Denk dat ik t wel een keer wel proberen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Passiegebruiker zei:
Vraag me af hoe je goeie 4m kan herkenen?
Klik om te vergroten...
Zo:
chromatogram1.png
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Passiegebruiker zei:
Joow, gebruik al een tijd 3mmc en het is gwn mn favorietje. Heb er redelijk verstand van maar heb nooit gedacht laat ik 4m is proberen.
Heb een keer van een maatje 1 puntje gehad maar merkte niets bijzonders. (Is ook erg weinig)
Vraag me af hoe je goeie 4m kan herkenen?
Na mijn weten is het een stuk donkerder.

Denk dat ik t wel een keer wel proberen.
Klik om te vergroten...
4m kan donker zijn , geel, en hoort eigenlijk als schoon product wit te zijn en geurloos volgens mij maar dit is puur speculazen. Als je de mogelijkheid krijgt zogezegd 4m te krijgen laat hem testen. 4m is meerendeels dealer praat want 4m is schaars en t aanleveren van legale producten zoals bijv 2mmc 2cmc 3cmc, is voor een dealer veel makkelijker verdiend. De meesten klanten zijn dom en geloven alles bijv de meeste die " miauw " snuiven denken allemaal 3/4m te snuiven maar is vaak of eigenlijk altijd de afgelopen 2 jaar niet zo. 4m is hier sowieso al Een tijd van de markt 3m daarin tegen is zogezegd een comeback aan het maken maar zonder echt bewijs. Zie bijv mijn post in> nieuws en actualiteiten> NOS over 3mmc
J
Jehtoch030Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Shinyzappy zei:
4m kan donker zijn , geel, en hoort eigenlijk als schoon product wit te zijn en geurloos volgens mij maar dit is puur speculazen. Als je de mogelijkheid krijgt zogezegd 4m te krijgen laat hem testen. 4m is meerendeels dealer praat want 4m is schaars en t aanleveren van legale producten zoals bijv 2mmc 2cmc 3cmc, is voor een dealer veel makkelijker verdiend. De meesten klanten zijn dom en geloven alles bijv de meeste die " miauw " snuiven denken allemaal 3/4m te snuiven maar is vaak of eigenlijk altijd de afgelopen 2 jaar niet zo. 4m is hier sowieso al Een tijd van de markt 3m daarin tegen is zogezegd een comeback aan het maken maar zonder echt bewijs. Zie bijv mijn post in> nieuws en actualiteiten> NOS over 3mmc
Klik om te vergroten...
En je merkt het wel echt aan het effect hoor. 4mmc is een stuk potenter en werkt veel meer serotonine slurpend dan 3mmc. Veel meer richting mdma achtig dan stimulerend. 2mmc ofzo is puur praten en energie, 3m ertussen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."