Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe de K-hole bereiken

Hoe de K-hole bereiken

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FlippoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb al enkele keren een K hole proberen te bereiken maar het lijkt me niet te lukken. Wat ik hoor is dat je je niet meer kan bewegen op die moment en uit je lichaam lijkt te treden.
Ik zie wel enorm mooie dingen, m'n kamer die een volledig andere ruimte wordt en zeer heldere, scherpe beelden van (hoe ik het aanvoel) de beginselen van het leven. Het kan alle vormen aannemen en is altijd een leuke ervaring.
Ik ben al tot 500mg op 2u tijd gegaan maar toch blijft mijn lichaam functioneren.

Hoe bereiken jullie die hole? Of ben ik wel degelijk aan het holen?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flippo zei:
Ik heb al enkele keren een K hole proberen te bereiken maar het lijkt me niet te lukken. Wat ik hoor is dat je je niet meer kan bewegen op die moment en uit je lichaam lijkt te treden.
Ik zie wel enorm mooie dingen, m'n kamer die een volledig andere ruimte wordt en zeer heldere, scherpe beelden van (hoe ik het aanvoel) de beginselen van het leven. Het kan alle vormen aannemen en is altijd een leuke ervaring.
Ik ben al tot 500mg op 2u tijd gegaan maar toch blijft mijn lichaam functioneren.

Hoe bereiken jullie die hole? Of ben ik wel degelijk aan het holen?
Klik om te vergroten...
Ik vind dit zelf nogal een moeilijke...
Ik stel mezelf soms de vraag wat zo´n hole presies is.
Ik eindig vaak na het stapelen op het hoogtepunt in de zetel, draadloze oortjes in en ogen sluiten. Ik verlies de connectie met m´n lichaam en ik begin te vallen/zweven/tuimelen in een wereld zonder bodem, ik ervaar een andere realiteit getuned door de muziek, ik ben een vormloze observator en deelnemer tegelijk. Ik reis naar de essentie naar mijn gevoel, ik voel me als alice die in de konijnenpijp valt.
Ik krijg ´nieuwe´ inzichten over mezelf en hoe ik handel en wat de invloed ervan is op mijn omgeving, ik voel me open/onbegrensd/ruimtelijk en een omzetter van complexiteit naar eenvoudigheid.
Volgens mij heeft de muziek daar ook zijn deel in, geen ervaring met dissociatieven zonder muziek.
Wanneer ik ´terug´ ben betrap ik mezelf erop dat ik heel de tijd met open mond mijn t-shirt heb ondergekwijld.
Hoef ik nog een ´hole´ na te jagen of ervaar ik´m steeds zonder dat ik het zo benoem🤷‍♂️ Dus onrechtstreeks heb ik dezelfde vraag als jou denk ik.
Wat ik als tip kan meegeven is vooral gaan liggen en je ogen sluiten, en niet meer ´checken of proberen´dat je lichaam nog functioneert, eerder bezig zijn met proberen je lichaam te sluiten en het middel een duwtje geven of een handje helpen van je lichaam te disconnecteren
F
FlippoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik herken de beleving die je beschrijft. Holen zou een bijna dood ervaring teweeg brengen maar heb dat zelf nog nooit ervaren en hoeft ook niet.
Maar de dingen die op je afkomen zijn zo puur, mooi en heel zuiver, moeilijk om uit te leggen
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flippo zei:
Ik herken de beleving die je beschrijft. Holen zou een bijna dood ervaring teweeg brengen maar heb dat zelf nog nooit ervaren en hoeft ook niet.
Maar de dingen die op je afkomen zijn zo puur, mooi en heel zuiver, moeilijk om uit te leggen
Klik om te vergroten...
Zeker zo... maar ach...wat is de echte definitie van een bijna dood ervaring?
Een tunneltje met wit licht met engeltjes rond? Daar geloof ik niet in.
Kan goed zijn dat wat ik ervaar als een bijna dood ervaring kan beschouwd worden...of niet...
Imo Als men echt wil weten wat een bijna dood ervaring is moet je eerst echt letterlijk doodgaan en dan ff terugkomen om te vertellen hoe de weg ernaartoe was en de ervaring errond tot het punt dat je echt dood bent denk ik. (In hoeverre dat mogelijk is🤣)
De salvia breaktrough of dmt, of de piek van een hooggedoseerde paddotrip of weet ik veel wat... kunnen allemaal onder het mom van de bijna doodervaring vallen denk ik.
Ik beschouw het meer als dat je volledig in een andere´dimensie/realiteit´ zit, terwijl je in ´deze realiteit´ gewoon in de zetel ligt met je ogen dicht zonder het concrete besef dat je ook nog in deze realiteit bent met een lichaam. Dat overkomt me ook met paddo´s of andere tripmiddelen
F
FlippoLid
01-01-2024, 00:00
#5
mandragora zei:
Ik beschouw het meer als dat je volledig in een andere´dimensie/realiteit´ zit, terwijl je in ´deze realiteit´ gewoon in de zetel ligt met je ogen dicht zonder het concrete besef dat je ook nog in deze realiteit bent met een lichaam. Dat overkomt me ook met paddo´s of andere tripmiddelen
Klik om te vergroten...
Ben ik het mee eens onder tripmiddelen.

Maar met ketamine is die ervaring toch volledig anders. Dan zijn er geen dimensies maar meer een volledig andere realiteit waar je inzit.

Gisteren denk ik toch dat het me gelukt is te holen. Het duurde enkel maar een 20min voor ik terug kon bewegen of praten. Ik had eerst 40mg 4-ho-met op en met de uitwerking een 100mg dmxe gemixt met 250mg ket. Na een paar trekken van een joint begon alles. Het was een beangstigende maar mooie ervaring. Echt fucked up... Moet je mentaal sterk staan voor dit als iets positiefs te ervaren.
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flippo zei:
Ik heb al enkele keren een K hole proberen te bereiken maar het lijkt me niet te lukken. Wat ik hoor is dat je je niet meer kan bewegen op die moment en uit je lichaam lijkt te treden.
Ik zie wel enorm mooie dingen, m'n kamer die een volledig andere ruimte wordt en zeer heldere, scherpe beelden van (hoe ik het aanvoel) de beginselen van het leven. Het kan alle vormen aannemen en is altijd een leuke ervaring.
Ik ben al tot 500mg op 2u tijd gegaan maar toch blijft mijn lichaam functioneren.

Hoe bereiken jullie die hole? Of ben ik wel degelijk aan het holen?
Klik om te vergroten...
Ik vind dit een hele rare vraag. Als je enorm mooie dingen ziet, en super leuke ervaring hebt dan heb je toch je punt bereikt?? Daar gebruik je toch voor kits niet verslaafd.
Geloof me een K-hole wil je echt NIET meemaken. Ik heb het helaas 1 keer meegemaakt. Nooit nooit nooit meer. Wat was dat eng.
1,5 uur bewegingsloos op de bank gezeten, toen ik weer bij kwam een plas kwijl op de grond onder me. En werkelijk 1,5 uur alleen maar gedacht blijven ademen, wat er ook gebeurd blijven ademen, je komt eruit. WORST experience ever. Niet aan te raden. Geniet van wat je tot nu toe hebt mee gemaakt en hou dat vast.
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb vaak als het goed is in een k-hole gezeten.
Ervaar dit soms wel vervelend maar niet zo erg als dat ze zeggen.
Volgens mij is de werking voor iedereen anders, voor mij is het gewoon de realiteit totaal kwijt zijn en niet meer kunnen bewegen.
Ook werkt het dan ipv 1 uurtje vaak 2 uur om er uit te komen en ben zelf weleens 3 uur gewacht voor de volledige uitwerking.

Toch is het geen aanrader om je expres te verscheppen…
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Passiegebruiker zei:
Heb vaak als het goed is in een k-hole gezeten.
Ervaar dit soms wel vervelend maar niet zo erg als dat ze zeggen.
Volgens mij is de werking voor iedereen anders, voor mij is het gewoon de realiteit totaal kwijt zijn en niet meer kunnen bewegen.
Ook werkt het dan ipv 1 uurtje vaak 2 uur om er uit te komen en ben zelf weleens 3 uur gewacht voor de volledige uitwerking.

Toch is het geen aanrader om je expres te verscheppen…
Klik om te vergroten...
Ja ik herken t hahah , de fout gemaakt 250/300mg (S-Ketamine) te nemen duurde ong 3/4 uur voordat ik echt weer capabel was fatsoenlijk te lopen zonder van die ketty legs en mn spraak kwam ook fatsoenlijk terug na zoveel uurtjes dr was niks meer van over 🤣🫠
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben 2x per ongeluk in de buurt van een khole gekomen. Beide keren belandde ik in een soort overlevingsmodus en wist ik eigenlijk al zeker dat ik het waarschijnlijk niet zou overleven, kreeg ook steeds blackouts. Het lijkt wel alsof ik er gewoon licht psychotisch van word.

Als ik al ketamine gebruik is dat echt alleen in hele lage doseringen, als ik meer dan dat gebruik voelt het oprecht alsof ik gek word.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."